Zasilacz do laptopa.

Data: 2014-05-21 12:36:32
Autor: zyx
Zasilacz do laptopa.
Witam.

Jest sobie laptop HP Pavilion 17-e005ew do którego chcę kupić zasilacz. Nie mam jednak tego laptopa, kupuję go dla znajomego. Gniazdo wejściowe w ww. laptopie ma bardzo małą średnicę i najprawdopodobniej w końcówce zasilacza będzie bolec. Znajomy przez telefon odczytywał mi oznaczenia znajdujące się pod baterią jednak po tym też nie odnajduję symbolu. NA stronach www gdzie opisywane są te modele jest tylko informacja aby zasilacz miał 90 W. Stary zasilacz zaginął więc nie mam odnośnika.

Pomóżcie jeżeli macie wiedzę na ten temat.

Dzięki z góry.
Pozdrawiam
zyx

Data: 2014-05-21 13:16:36
Autor: 666
Zasilacz do laptopa.
Oryginalny zasilacz HP powienien mieć w komplecie przejściówkę z wtyczki grubej z pinem ("szpilką") na cienką bez pinu.
Przy czym dla mnie "gruba" moża dla Ciebie być "bardzo małą średnicą".
Fizycznie do HP pasuje wtyk od zasilacza Della, ale całość co dziwne nie działa (zapewne przez sygnalizację przez ten środkowy pin).

Oryginalne zasilacze HP były strasznie wielgachne i ciężkie, raczej kupiłbym coś aftermarket przez Amazon z dostawą z Hongkongu/Chin (kupiłem taki do Panasonica i jestem super zadowolony, jest o połowę lżejszy od oryginalnego zasilacza).

-- -- -
Gniazdo wejściowe w ww. laptopie ma bardzo małą średnicę i najprawdopodobniej w końcówce zasilacza będzie bolec.

Data: 2014-05-21 15:53:19
Autor: PiteR
Zasilacz do laptopa.
zyx pisze tak:

NA stronach www gdzie opisywane są te modele jest tylko informacja
aby zasilacz miał 90 W

No pacz pan. Na moich stronach www piszą, że to będzie zasilacz

typ H6Y86AA#ABA

http://www.shopping.hp.com/shopping/pdf/h6y86aa.pdf

--
Piter

Data: 2014-05-23 13:57:23
Autor: zyx
Zasilacz do laptopa.

> No pacz pan. Na moich stronach www piszą, że to będzie zasilacz
>
> typ H6Y86AA#ABA
>
> http://www.shopping.hp.com/shopping/pdf/h6y86aa.pdf

Mój googiel lub bardziej operator googla widać za bardzo przegrzał styki w tym upale
Pytanie najważniejsze - jest szansa kupić to ustrojstwo w naszym kraju ? Gdzieś poza ebay'em ? Sprawdzałem w kilku większych sieciowych sklepach i na allegro, nigdzie nie ma zasilacza z akurat tą cienką końcówką.

pozdr
zyx

Zasilacz do laptopa.