Zasilacz do laptopa

Data: 2009-09-14 18:23:51
Autor: Tadi
Zasilacz do laptopa
Witam,

Mam dwa notebooki
Aristo Optima N34AS1
- Input 19V  4,74A
Actina D230S
- Input 20V 4,5A

Niestety mam jeden zasilacz o parametrach
- DC Output 18~24V 4,75 (20V 4,75A wg. tabeli)

Koncowka pasuje do obu notebookow, jednak czy moge go uzyc do podlaczenia ww?? Jak latwo policzyc oba lapki pobieraja 90W natomiast zasilacz daje 95W.

Z kolei jesli chcialbym kupic nowy zasilacz do obu, czy wystarczy jakis uniwersalny? Czy musi miec dokladnie takie same parametry jak laptopy tzn. napiecie i natezenie, czy wystarczy ze bedzie mial moc 90W??

Dziekuje z gory za pomoc
--
Tadi

Data: 2009-10-03 13:05:15
Autor: Washi
Zasilacz do laptopa

Użytkownik "Tadi" <spam@nie-dziekuje.pl> napisał w wiadomości news:h8lqn9$997$1achot.icm.edu.pl...

Niestety mam jeden zasilacz o parametrach
- DC Output 18~24V 4,75 (20V 4,75A wg. tabeli)

bez problemu mozesz podlaczyc ten zasilacz do obu notebookow, ten 1V nczego nie uszkodzi.

Koncowka pasuje do obu notebookow, jednak czy moge go uzyc do podlaczenia ww?? Jak latwo policzyc oba lapki pobieraja 90W natomiast zasilacz daje 95W.

Lapek pobierze taka moc jaka jest mu potrzebna lepiej miec wiecej niz mniej.

Washi
--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/