Zasilacz potrzebny...[crosspost]

Data: 2009-05-22 12:41:47
Autor: Qlfon
Zasilacz potrzebny...[crosspost]
Witam, skladam sobie sprzet do grania i w zasadzie wszystko jest wybrane:

Phenom X3 720 BE
ASRock AOD790GX/128M
ZOTAC GF CUDA GTX 260 AMP2 Edition

jakies 2 GB pamięci - tego nie wiem do końca:( A-daty, OCZ?  Jakieś propozycje?

Ze starych rzeczy mam 2xHDD 320+80 GB, 2xDVD, obudowe z Cheftecem 360W.
Obawiam sie (czy slusznie) ze moj stary Chief nie da rady tym nowym zabawkom.
Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci do tego zestawu?
--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-05-22 12:58:57
Autor: Robert K.

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:4a16816c$1news.home.net.pl...
[...]

AMACROX WARRIOR 500W BOX  - niezły stosunek cena/jakość

Pozdr
Robert K.

Data: 2009-05-23 09:58:41
Autor: .Peeter
Qlfon wrote:
Ze starych rzeczy mam 2xHDD 320+80 GB, 2xDVD,

A czy któreś z tych 4 urządzeń mają interfejs Serial ATA? Bo jeśli
wszystkie są na IDE, to będziesz mieć mały kłopot w podłączeniu
wszystkich czterech...

Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci
do tego zestawu?

Corsair/Seasonic. :-)

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-05-23 10:23:49
Autor: Grzegorz Krukowski
Zasilacz potrzebny...[crosspost]

A czemuż to?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-23 11:34:19
Autor: JoteR
"Grzegorz Krukowski" napisał:

[...]

Bo ten Asrock ma tylko:
"1 x ATA133 IDE connector (supports 2 x IDE devices)"?
Chociaż pewnikiem ta 320-tka jest SATA.

JoteR

Data: 2009-05-24 11:48:42
Autor: Wiesław
Dnia 23-05-2009 o 11:34 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Ja rozwiązałem problem kupując przejściówkę podobną do tej:
http://www.allegro.pl/item621045651_super_przejsciowka_sata_to_ide_ide_to_sata.html
Drugi rok chodzi na dysku, problemów nie stwierdziłem.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-05-23 12:03:41
Autor: Tomaszek

Qlfon wrote:
[...]

A temuż to;) że nowe płyty mają zrobione IDE na odpierdziel się, byle jak. Po obciążeniu całej magistrali ( podłączeniu wszystkich urządzeń ) często zaczynają się cyrki. A to napęd znika w trakcie pracy, a to BSOD w systemie nie wiadomo od czego. Przetestowane z płytami różnych producentów - nie ma znaczenia czy Asus, czy Gigabyte, czy inna "uznana" marka.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-23 12:25:49
Autor: Qlfon

Qlfon wrote:
[...]

Myslisz ze dwa urzadzenia na jeden kontroler na tym Asrocku to juz bedzie przesada? Psiakosc -  IDE robia na odwal sie a zlacze do FDD jak zylo tak zyje:( Gdzie tu sens?

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-05-23 18:09:12
Autor: Tomaszek
Qlfon pisze:
Myslisz ze dwa urzadzenia na jeden kontroler na tym Asrocku to juz bedzie przesada? Psiakosc -  IDE robia na odwal sie a zlacze do FDD jak zylo tak zyje:( Gdzie tu sens?

Możesz próbować ustawiać każde z tych urządzeń na CABLE SELECT, jest trochę lepiej ( tzn. problemy występują rzadziej ) Całkowicie dobrze jednak nie jest w żadnej konfiguracji ( wg. moich zmagań z tym problemem oczywiście )

Data: 2009-05-23 18:49:35
Autor: Saiko Kila
Zasilacz potrzebny...[crosspost]
Proces Qlfon <rav@life.pl> zwrócił błąd:

Myslisz ze dwa urzadzenia na jeden kontroler na tym Asrocku to juz bedzie przesada? Psiakosc -  IDE robia na odwal sie a zlacze do FDD jak zylo tak zyje:( Gdzie tu sens?

A sprawdzałeś jak działa to FDD? Ja od kilku lat nie, ale pamiętam że
wtedy już były problemy. Wtedy zrzucałem to na producentów dyskietek,
ale teraz nie jestem pewien... ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2009-05-23 12:24:07
Autor: Qlfon
..Peeter pisze:
Qlfon wrote:
Ze starych rzeczy mam 2xHDD 320+80 GB, 2xDVD,

A czy któreś z tych 4 urządzeń mają interfejs Serial ATA? Bo jeśli
wszystkie są na IDE, to będziesz mieć mały kłopot w podłączeniu
wszystkich czterech...

Jeden HDD jest na SATA, reszta na IDE. Zostanie jeden naped na IDE i jeden HDD. Nie ma chyba juz plyt z dwoma kontrolerami IDE, a szkoda:(
Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci
do tego zestawu?

Corsair/Seasonic. :-)

Szukalem troche po Allegro - kurcze tylko ktory?:)

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-05-23 12:09:29
Autor: Viking
"Qlfon" <rav@life.pl> wrote in message news:4a17cec9news.home.net.pl...

Szukalem troche po Allegro - kurcze tylko ktory?:)

tagan, kiedys kupowalem chiefteki do pierwszego tagana:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-24 01:10:18
Autor: .Peeter
Viking wrote:
tagan, kiedys kupowalem chiefteki do pierwszego tagana:)

Też kupowałem Chiefteki, do pierwszego Seasonica. :-)
A Corsair pod blachami to Seasonic. Złożyłem już sporo
komputerów na różnej maści Corsairach, sam w domu mam
w jednym kompie Seasonica, w drugim Corsaira, świetne
zasilacze i do tego bardzo ciche. :-)

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-05-24 14:08:48
Autor: Viking

".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> wrote in message

[...]

tak, ale nie jest wentyl glosny tam?

Data: 2009-05-24 12:29:04
Autor: Saiko Kila
Zasilacz potrzebny...[crosspost]
Proces Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

[...]

Wg. niektórych jest - po pewnym czasie (kilka miesięcy). Ja używam
Corsaira - Seasonica bez problemu od prawie roku i mogę przy nim spać.
Mała uwaga - nie wszystkie Corsairy to są Seasoniki.

Data: 2009-05-25 00:53:50
Autor: Viking

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message

Wg. niektórych jest - po pewnym czasie (kilka miesięcy). Ja używam
Corsaira - Seasonica bez problemu od prawie roku i mogę przy nim spać.
Mała uwaga - nie wszystkie Corsairy to są Seasoniki.

no wlasnie tez taka opinie znam, swoja droga n kij mi cichy tagan jak wentyl na karcie mi nie pozwala spac:D
na szczescie spie w innym pokoju:P

Data: 2009-05-25 10:28:46
Autor: gebi
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvcmmo$n8d$1inews.gazeta.pl...

[...]

To co Ty masz za wentylator?
Ja tam śpię jak niemowlę w mieszkaniu przy drodze krajowej nr1 gdzie trochę tych tirów przejeżdża, do tego tramwaje, autobusy, jest linia kolejowa, więc to czy można czy nie można spać przy wentylatorze z komputera jest chyba słabym wyznacznikiem ;-)

Data: 2009-05-26 21:13:07
Autor: Viking

"gebi" <gebi@poczta.fm> wrote in message

[...]

ciebie tiry zahartowaly:P

Data: 2009-05-25 09:52:46
Autor: .Peeter
Użytkownik "Viking" napisał:
tak, ale nie jest wentyl glosny tam?

Mój Seasonic ma już około 2 latek i nadal jest bardzo cichy. Największy hałas
w moim PC generują dyski mimo, że są miękko zamocowane.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-24 11:24:36
Autor: MarcinCz
Dnia Fri, 22 May 2009 12:41:47 +0200, Qlfon napisał(a):

Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci do tego zestawu?
Podepnę się pod wątek...
Antec TruePower New 550W TP-550
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Type=MQ==&id=MTc1OA==
Szukam czegoś maksymalnie cichego na lata. Pieniądze spore i nie wiem czy warto. Posiada ktoś?

--
Marcin

Zasilacz potrzebny...[crosspost]