Zasilacze na dole obudowy, wibracje w LianLi

Data: 2009-09-24 10:04:38
Autor: BartekK
Zasilacze na dole obudowy, wibracje w LianLi
Wojtek pisze:
Cześć

Planuję zakup obudowy LianLi. Praktycznie wszystkie modele mają
miejsce na zasilacz na dole obudowy.
Jak to sprawdza się w praktyce - na spodzie zasilacza mam wentylator,
który wydmuchuje powietrze na zewnątrz - na pierwszy rzut oka jest to
rozwiązanie mniej efektywne niż zasilacz na górze - czy tak jest
naprawdę - ktoś z Was używa zasilacza na dole ?
Mam tak w ColerMaster Gladiator, zasilacz na dole obudowy, pod zasilaczem jest siatka, i tak na prawdę on ciągnie sobie powietrze spod obudowy i wyrzuca do tyłu. (można też zamontować go dogórynogami, wtedy będzie ciągnął z wnętrza komputera). Jedyny minus jaki widzę - to straszliwe ilości kurzu w postaci "futra" zatrzymującego się na siatce ale ja mam 2 koty i brak dywanów ;)

Data: 2009-09-24 01:22:19
Autor: Wojtek
On 24 Wrz, 10:04, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:
> [...]

będzie ciągnął z wnętrza komputera). Jedyny minus jaki widzę - to
straszliwe ilości kurzu w postaci "futra" zatrzymującego się na siatce

A jak często czyścisz siatkę ?

Wojtek

Data: 2009-09-24 11:01:02
Autor: BartekK
Wojtek pisze:
[...]
Nie zapisuję tego w grafiku;) ale tak co 2-3 tygodnie conajmniej, jak się zapomni - to wyższe obroty wiatraka w zasilaczu (bo zwiększa mu się temperatura) przypominają ;)