Zasilanie PoE na dużej odległości - większy za silacz?

Data: 2010-04-26 01:12:27
Autor: Feromon
Zasilanie PoE na dużej odległości - większy za silacz?

Użytkownik "Olek" <alexhawk@dupaonet.pl> napisał w wiadomości news:hr0spt$58q$1news.onet.pl...
Witam.
Mam taki problem otóż na dachu stoi sobie APek z anteną i łączy się z domowym routerem kablem ca 80m. Wszystko działa OK ale czasami sie zdarzy, że APek wiesza sie. Nie pytajcie jaki to i że pewnie gówno - sprawdzałem go na krótko i działa bez zarzutu. Podejrzewam że na tak dużej odległości firmowy zasilacz jest zwyczajnie za słaby i dociera zbyt małe napięcie.

Jest to zasilacz powiedzmy 12V 1A
- czy zamienić na zasilacz z większym napięciem? np 14V 1A
- czy zamienić na zasilacz z większym natężeniem? np. 12V 1,2A

Rozsądek podpowiada, żeby zwiększać napięcie - ale może ktoś ma dobre rozeznanie i pomoże.

Rozsądek podpowiada zmierzyć WOLTOMIERZEM (pod obciążeniem) napięcie NA APEKU.
Ma być 12V plusminus pewnie tak z 5 procent, ale lepiej plus 5 procent.
Druga rzecz - zasilacz ma pracować na ok 75% swej nominalnej obciążalności.
Dodatkowo timer (zegar dobowy z Biedronki) na zasilaniu resetujący APEKA raz na dobę o 4 nad ranem nie zaszkodzi :))

Pozdrawiam
feromon

Zasilanie PoE na dużej odległości - większy za silacz?