Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.

Data: 2021-05-09 19:26:43
Autor: Irokez
Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.
W dniu 2021-05-09 o 17:28, ±ćęłń󶼿 pisze:
Jak najlepiej sprawdzać, czy akumulatory w UPS s± jeszcze sprawne?
Mierzenie czasu rozładowania do zera ¶rednio mi się podoba.

UPS z reguły ma autodiagnostykę. Przynajmniej te z którymi miałem do czynienia.
Jak Twój nie ma, to raczej odpowiedĽ ¶rednio Ci się spodoba ;)

--
Irokez

Data: 2021-05-10 08:20:39
Autor: ąćęłńóśźż
Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.
Ma, ale jej nie wierzę ;-)

-- -- -
UPS z reguły ma autodiagnostykę.

Data: 2021-05-10 17:52:00
Autor: Irokez
Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.
W dniu 2021-05-10 o 08:20, ±ćęłń󶼿 pisze:
Ma, ale jej nie wierzę ;-)

Ja też.
Ale liczyłem że ta odpowiedĽ bardziej się spodoba od drugiej ;)

--
Irokez

Data: 2021-05-11 15:07:47
Autor: ąćęłńóśźż
Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.
Mam  na my¶li wskaĽnik stanu aku na panelu UPS.
Ale może przez USB i Windę pokaże się więcej info?

BTW na skutek użytkowania komputerów mam z pół wagonu miedzi (szuflady, schowki, piwnice), a mimo to żadnego przewodu wtyczka IEC (jak do UPS) <-> wtyczka koniczynka (jak do zasilacza laptopa).

-- -- -
Ja też.

Data: 2021-05-11 18:18:14
Autor: Irokez
W dniu 2021-05-11 o 15:07, ±ćęłń󶼿 pisze:
Mam  na my¶li wskaĽnik stanu aku na panelu UPS.
Ale może przez USB i Windę pokaże się więcej info?

Soft do APC wy¶wietla więcej.

BTW na skutek użytkowania komputerów mam z pół wagonu miedzi (szuflady, schowki, piwnice), a mimo to żadnego przewodu wtyczka IEC (jak do UPS) <-> wtyczka koniczynka (jak do zasilacza laptopa).

A s± takie?

--
Irokez

Data: 2021-05-11 19:26:13
Autor: MF
On 11/05/2021 17:18, Irokez wrote:
[...]

S±: <https://www.google.com/search?num=100&q=cable+IEC+male-cloverleaf+female>
W wynikach sporo przej¶ciówek, ale kable też można znaleĽć.

--
MF

Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.