Zasilanie konta w mBanku poprzez siec sklepow Zabka i Freshmarket

Data: 2010-02-16 17:17:35
Autor: astro
Zasilanie konta w mBanku poprzez siec sklepow Zabka i Freshmarket
Konto w mBanku mozna zasilac w sieci sklepow Zabka i Freshmarket. Niestety
przy okazji pobierana jest prowizja...
www.mbank.pl/przewodnik/wplaty_zabka
www.mbank.pl/blog/artykul,580,wplacaj-gotowke-do-mbanku-podczas-zakupow.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-02-16 17:41:19
Autor: kuba
W dniu 2010-02-16 17:17, astro pisze:
Konto w mBanku mozna zasilac w sieci sklepow Zabka i Freshmarket. Niestety
przy okazji pobierana jest prowizja...

Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

Data: 2010-02-16 17:45:00
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
> [...]

Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

trzy dni czekania? to nie lepiej jakiś dowolny inny bank
jako wpłatomat? wiekszość nie pobierze prowizji wiekszej
niż 1zł no i przelew będzie odnotowany dziś albo jutro.

Data: 2010-02-16 18:07:13
Autor: kuba
W dniu 2010-02-16 17:45, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:

[...]

Mnie to lotto bo konto juz martwe od kilku lat.
Oprocz nazwy po tym banku juz nic nie pozostalo.

Data: 2010-02-17 08:16:40
Autor: Pete
W dniu 16.02.10 17:45, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

bez posiadania w nim konta?
Który taki?

--
Pete

Data: 2010-02-17 13:40:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> jako wpłatomat? wiekszość nie pobierze prowizji wiekszej
> niż 1zł no i przelew będzie odnotowany dziś albo jutro.

bez posiadania w nim? Który taki?

Jeżeli konto darmowe a przelew za złotówkę to cenowo = żabce
Jeżeli konto darmowe a przelew za darmo i brak kolejki w kasie = lepiej

Data: 2010-02-18 21:11:53
Autor: Pete
W dniu 17.02.10 13:40, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

Konto darmowe, ale czy wpłaty również?
I pilnować TOIP, czy przypadkiem nie wprowadzono opłat.
I dylać do banku z $$$, a żabka pod domem. Zwłaszcza, że świat nie kończy się na miastach >100tyś mieszkańców, bo tylko tam można znaleźć ew. bezpłatne oddziały.

--
Pete

Data: 2010-02-22 08:06:51
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:11:53 +0100, Pete napisał(a):
[...]

Bank pocztowy, i nawet w pipidówie dolnej znajdziesz oddział ;)

P.S. Tak, wiem - i też nienawidzę kolejek na poczcie ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-16 18:18:59
Autor: xbartx
Dnia Tue, 16 Feb 2010 17:41:19 +0100, kuba napisał(a):

Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

Teraz można korzystać z wpłatomatów Multi, które działają całkiem sprawnie.

--
xbartx

Data: 2010-02-16 19:38:42
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Zasilanie konta w mBanku poprzez siec sklepow Zabka iFreshmarket
> Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

Teraz moşna korzysta� z wp�atomatów Multi, które dzia�aj� ca�kiem sprawnie.

i których jest o wiele mniej niż żabek.

moim zdaniem, aktualna oferta żabkowa zupełnie do bani.
gdyby wykorzystując np. infrastrukturę autoryzacji kart
użyto terminala kartowego do wpłat gotówki, w ten sposób że zamiast obciążenia szłoby uznanie rachunku i pieniądze
byłyby po minucie na rachunku, wtedy zgodzilbym sie nie
tylko na 1zł ale i na 2zł prowizji

ale obecnie wolę użyć okienka w pkobp jako wpłatomatu.

Data: 2010-02-18 08:31:19
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 16 Feb 2010 19:38:42 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl napisał(a):
> [...]
i których jest o wiele mniej niż żabek.
moim zdaniem, aktualna oferta żabkowa zupełnie do bani.

Też tak uważam - w dzisiejszych czasach "do trzech dni" to jakaś kpina.
To już lepsza poczta - 2.50 i idzie najbliższym elixirem, albo jak ktoś chce
więcej wpłacać to założenie darmowego konta w banku pocztowym i potem darmowa
wpłata na poczcie, telefon do banku i darmowy przelew przez IVR.

[...]

Najwyraźniej na tyle nie ufają franchisingobiorcom żabki że wolą czekać aż
ten przyniesie w zębach pieniądze do centrali...

Innowacja żadna - co innego gdyby faktycznie było tak że dajemy w Żabce
pieniądze, przeciągamy swoją kartę debetową przez terminal i ekspedient robi
uznanie na (x-2) zł... bez żadnego podawania numeru rachunku, generowania
niepotrzebnych kwitów, kolejnej zbędnej karty, opóźnień.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-18 11:32:24
Autor: MarP
[...]

Zdecydowanie popieram. I mam nadzieje ze w koncu tak bedzie. Mozna zrobic
cash-back, to mozna i cash-in :-)
Pozdrawiam,
Marp

Data: 2010-02-18 08:22:42
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 16 Feb 2010 18:18:59 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
Dnia Tue, 16 Feb 2010 17:41:19 +0100, kuba napisał(a):
Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.
Teraz można korzystać z wpłatomatów Multi, które działają całkiem sprawnie.

Jakoś nie zauważyłem sprawnego działania :)
Wpłacenie czegoś do mBanku przy użyciu wpłatomatu to praktycznie missin
impossible, pomijając że równocześnie jest to rosyjska ruletka - jak już
znajdziesz działający to masz spore szanse że się zawiesi i potem czekasz
na swoje pieniądze 2 tygodnie w porywach do miesiąca...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-18 12:16:36
Autor: xbartx
Dnia Thu, 18 Feb 2010 08:22:42 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

No to zależy chyba od miast i od sprzętu. Ja miałem jedno reklamację z wpłatomatu i właśnie jak byłem w Multi, ale to był stary wpłatomat. Teraz mam dwa oddziały Multi z nowymi maszynami i wpłacałem już, kilkanaście jak nie więcej, razy i na razie nic się nie przytrafiło. Ten mbankowy wpłatomat, który jest w moim mieście to już jest ruina totalna. --

Zasilanie konta w mBanku poprzez siec sklepow Zabka i Freshmarket