Zasiłek pogrzebowy w KRUS

Data: 2010-07-11 19:01:22
Autor:
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
Bardzo proszę o pomoc. Sprawa wygl±da następuj±co:

Mój brat kawaler został ¶miertelnie potr±cony na drodze krajowej i nie był
ubezpieczony. Pokryłam koszty pogrzebu. Reguluje rachunki, t.j. : za pr±d,
ubezpieczenie budynków i podatek gruntowy budynku, w którym mieszkał. Zajmuję
się także zaopatrzeniem w żywno¶ć, pranie, sprz±tanie. Sama jestem
ubezpieczona w KRUS ale nie mieszkałam z nim, ponieważ mam swoj± rodzinę w
innej miejscowo¶ci ale w tej samej gminie. Jakie dokumenty muszę przedstawić
aby otrzymać zasiłek pogrzebowy? Proszę serdecznie o jak najszybsz± odpowiedĽ.

Pozdrawiam

Sara --

Data: 2010-07-11 22:16:24
Autor: Johnson
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
sara-21@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

Zajmuję się także zaopatrzeniem w żywno¶ć,

A niby kogo skoro brat kawaler nie żyje ??

Jakie dokumenty muszę przedstawić
aby otrzymać zasiłek pogrzebowy? Proszę serdecznie o jak najszybsz± odpowiedĽ.

Poszukaj sonie na stronie ZUS

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, my¶l o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozs±dku, zastanów się nad sob± samym.

Data: 2010-07-11 22:02:54
Autor: Jacek_P
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
Johnson napisal:
sara-21@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
> Zajmuję się także zaopatrzeniem w żywność,
A niby kogo skoro brat kawaler nie ĹĽyje ??

ZwierzÄ…t gospodarskich?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-07-12 00:23:05
Autor: Johnson
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
Jacek_P pisze:
:
ZajmujÄ? siÄ? takĹĽe zaopatrzeniem w ĹĽywnoĹ?Ä?,
A niby kogo skoro brat kawaler nie ĹĽyje ??

ZwierzÄ?t gospodarskich?

Czemu gospodarskich :) ?
Przy gospodarskich byłaby pasza ;)

Data: 2010-07-12 06:26:14
Autor:
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
Johnson <johnson@nospam.pl> napisał(a):
> [...]

> Jakie dokumenty muszę przedstawić
> aby otrzymać zasiłek pogrzebowy? Proszę serdecznie o jak najszybsz± odpowiedĽ

 "Poszukaj sobie..." to żaden problem. ale skoro zamieszczam na tym forum to
znaczy, że chodzi mi o ten konkretny przypadek. A ZUS nic do tego nie ma. --

Data: 2010-07-12 13:32:02
Autor: Animka
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
W dniu 2010-07-12 08:26, sara-21@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Johnson<johnson@nospam.pl>  napisaĹ‚(a):

sara-21@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

Zajmuję się także zaopatrzeniem w żywność,

A niby kogo skoro brat kawaler nie ĹĽyje ??

Jakie dokumenty muszę przedstawić
aby otrzymać zasiłek pogrzebowy? Proszę serdecznie o jak najszybszą odpowiedź

Poszukaj sonie na stronie ZUS

  "Poszukaj sobie..." to ĹĽaden problem. ale skoro zamieszczam na tym forum to
znaczy, ĹĽe chodzi mi o ten konkretny przypadek. A ZUS nic do tego nie ma.

http://www.krus.gov.pl/ue/wnioskowanie-o-swiadczenia-w-ue/zasilek-pogrzebowy-po-smierci-emeryta-krus-8211-na-tle-przepisow-unijnych/

http://www.krus.gov.pl/ue/wnioskowanie-o-swiadczenia-w-ue/zasilek-pogrzebowy-po-smierci-emeryta-krus-8211-na-tle-przepisow-unijnych/

--
animka

Data: 2010-07-12 13:58:02
Autor: Animka
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
W dniu 2010-07-12 13:32, Animka pisze:
[...]

Sorry, drugi raz wkleił mi się ten sam link. Teraz podaję właściwy:

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=krus+zasi%C5%82ek+pogrzebowy+2010&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=Krus+zasi%C5%82ek+pogrzebowy&gs_rfai=&gs_upl=10259%2C1922%2C22%2C1%2C75%2C206%2C21%2C0%2C1

--
animka

Data: 2010-07-13 10:13:10
Autor: Herald
Zasiłek pogrzebowy w KRUS
Dnia Mon, 12 Jul 2010 13:58:02 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Animka, pipo grochowa ;)
Przecież ten zmarły nie był UBEZPIECZONY.
Nie był też na utrzymaniu pytaj±cej.
Dlaczego tutaj miałby |płacić" KRUS?
Nie był ubezpieczony, więc pretensję teraz można słać na berdyczów.

Zasiłek pogrzebowy w KRUS