Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.

Data: 2010-09-05 11:06:25
Autor: Alek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał

Teraz trzeba z biednych emerytów zedrzeć, czyli i¶ć po trupach.

Nikt niczego nie zabiera. Państwo nadal będzie *dawać*, tyle że mniej.

Ostatnio gdzie¶ czytałam, że to co ksi±dz weĽmie za odprawienie pogrzebu to idzie do jego kieszeni, to jest jego biznes.

A do czyjej ma i¶ć? To jego praca i z czego¶ musi sie utrzymać.
Jak masz z tym problem to możesz urz±dzić pogrzeb bez księdza,
obowi±zku nie ma.

Data: 2010-09-05 13:40:45
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 11:06, Alek pisze:
Jak masz z tym problem to możesz urz±dzić pogrzeb bez księdza,
obowi±zku nie ma.

Bardzo chętnie. Tylko niech rozpirz± te wszystkie ko¶cioły, tak jak w Szwecji.
Ja jako katoliczka też mogę odprawić ceremonię pogrzebow±, tylko, że cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

--
animka

Data: 2010-09-05 13:42:04
Autor: spp
W dniu 2010-09-05 13:40, animka pisze:

... tylko, że
cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

Jak zwykle nie wiesz o czym piszesz.

--
spp

Data: 2010-09-05 13:55:09
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 13:42, spp pisze:
W dniu 2010-09-05 13:40, animka pisze:

... tylko, że
cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

Jak zwykle nie wiesz o czym piszesz.

Wiem.
Jak odprawić pogrzeb katolicki w ko¶ciele i na cmentarzu na własn± rękę?

--
animka

Data: 2010-09-05 14:32:08
Autor: SDD
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i600f1$cv6$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-09-05 13:42, spp pisze:

Jak odprawić pogrzeb katolicki w ko¶ciele i na cmentarzu na własn± rękę?

Katolickiego pogrzebu bez ksiedza nie odprawisz. Ale nikt (a juz na pewno nei panstwo) nie kaze Ci grzebac sie po katolicku, wiec nie pindol bez sensu.
Sa cmentarze komunalne gdzie sobie mozna zrobic pogrzeb bez ksiedza - np. ktos z rodziny moze odprawic ceremonie, wyglosic mowe itp. Czemu nie?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-05 14:49:54
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 14:32, SDD pisze:
[...]

Znałam parę osób komunistów i mieli potem katolickie pogrzeby, więc mnie tym bardziej by uwłaczał (i pewnie osobie zmarłej) pogrzeb komunalny.

--
animka

Data: 2010-09-05 14:58:22
Autor: Artur Kosmal
W dniu 2010-09-05 14:49, animka pisze:
[...]

w jakim sensie katolicki=lepszy ?

Data: 2010-09-05 15:08:37
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 14:58, Artur Kosmal pisze:

Znałam parę osób komunistów i mieli potem katolickie pogrzeby, więc mnie
tym bardziej by uwłaczał (i pewnie osobie zmarłej) pogrzeb komunalny.

w jakim sensie katolicki=lepszy ?

Tradycja, wychowanie, patriotyzm i takie tam.

--
animka

Data: 2010-09-05 16:35:46
Autor: SDD
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i605c2$dsl$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-09-05 14:58, Artur Kosmal pisze:

Tradycja, wychowanie, patriotyzm i takie tam.

Nie wiem, co patriotyzm ma wspolnego z religia siegajaca korzeniami do religii zupelnie innego niz polski narodu?

Idac tropem patriotyzmu nalezaloby urzadzac palenie zwlok na stosie wraz z niektorymi elementami dobytku (jak to obyczaje praslowian nakazywaly) wznoszac modly do Peruna, Tryglawa i innych, a nie holdowac tradycjom neojudaistycznym, wprowadzonym mieczem i ogniem na naszych terenach przez ludy germanskie....

PS. nie jestem ateista.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-05 17:05:16
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 16:35, SDD pisze:
Nie wiem, co patriotyzm ma wspolnego z religia siegajaca korzeniami do
religii zupelnie innego niz polski narodu?

Ależ ja nie ł±czę tych skojarzeń w jedno.
Tak mniej więcej to napisalam.

--
animka

Data: 2010-09-05 16:10:09
Autor: m4rkiz
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 ty s. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i603lm$dhd$1@node1.news.atman.pl...
Znałam parę osób komunistów i mieli potem katolickie pogrzeby, więc mnie tym bardziej by uwłaczał (i pewnie osobie zmarłej) pogrzeb komunalny.

i to jest sedno, wierzyc nie wierzysz, chcesz ich porozpedzac, a jak
przychodzi co do czego to konczy sie na 'co sasiedzi powiedza'...

bo tobie bedzie chyba wszystko jedno, prawda?

i za przeproszeniem co do twojego wywodu maja komunisci??

Data: 2010-09-05 17:32:20
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 17:10, m4rkiz pisze:
[...]

Pewnie, że jak człowiek umrze to jest mu wszystko jedno, ale zawsze rodzina stara się urz±dzić jak najpiękniejszy pogrzeb. To przecież wiadome jest.

i za przeproszeniem co do twojego wywodu maja komunisci??

To, że nawet byli komuni¶ci s± chowani po katolicku, więc dlaczego katolik miałby być pochowany jak pies.

--
animka

Data: 2010-09-05 17:52:36
Autor: Artur Kosmal
W dniu 2010-09-05 17:32, animka pisze:

To, że nawet byli komuni¶ci s± chowani po katolicku, więc dlaczego
katolik miałby być pochowany jak pies.

uwazasz zatem, ze pogrzeb "komunalny" = chowanie jak psa ? ciekawe...

Data: 2010-09-07 13:37:10
Autor: Maddy
W dniu 05-09-2010 17:52, Artur Kosmal pisze:
W dniu 2010-09-05 17:32, animka pisze:

To, że nawet byli komuniści są chowani po katolicku, więc dlaczego
katolik miałby być pochowany jak pies.

uwazasz zatem, ze pogrzeb "komunalny" = chowanie jak psa ? ciekawe...

No wiesz, nikt tak nie osłodzi straty osoby bliskiej, jak ksiądz odklepujący mechanicznie te same teksty i smętne "Ave Maria" na rozstrojonych skrzypcach w tle (na dodatek zwykle do połowy Gounod a od połowy Schubert, ale kto się zorientuje?).

A nad grobem koniecznie capstrzyk US Army na trÄ…bce (a Bach siÄ™ w grobie przewraca).

Najładniejszy pogrzeb jaki widziałam miał Religa.
Jak tak siÄ™ chowa "jak psa", to ja poproszÄ™.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 22:16:21
Autor: m4rkiz
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 ty s. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i60dbv$f6t$1@node1.news.atman.pl...
To, że nawet byli komuni¶ci s± chowani po katolicku, więc dlaczego katolik miałby być pochowany jak pies.

no mnie nie pytaj, to nie ja warcze na ksiezy a potem domagam sie od nich
"godnego pochowku" :P

zanim sie zacznie, apostazji dokonalem ze 3 lata temu bo wierze w
konsekwentne podejscie do takich spraw

Data: 2010-09-08 07:21:52
Autor: Alek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał

To, że nawet byli komuni¶ci s± chowani po katolicku, więc dlaczego katolik miałby być pochowany jak pies.

no mnie nie pytaj, to nie ja warcze na ksiezy a potem domagam sie od nich
"godnego pochowku" :P

:))

Data: 2010-09-05 17:33:45
Autor: witek
On 2010-09-05 14:49, animka wrote:

Znałam parę osób komunistów i mieli potem katolickie pogrzeby, więc mnie
tym bardziej by uwłaczał (i pewnie osobie zmarłej) pogrzeb komunalny.

czyli chcesz byc katolikiem byleby tylko do kosciola nie musiec chodzic?

Data: 2010-09-05 21:09:53
Autor: Krzysztof
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

czyli chcesz byc katolikiem byleby tylko do kosciola nie musiec chodzic?

Czym innym jest chodzenie do ko¶cioła, a czym innym aprobata księżowskich, rozdmuchanych przywilejów.

K.

Data: 2010-09-05 21:20:40
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:09:53 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Jest tym samym: godzisz się albo nie, a je¶li nie podoba się, to zmień
ko¶ciół.

Data: 2010-09-05 21:36:11
Autor: Krzysztof
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał

Jest tym samym: godzisz się albo nie, a je¶li nie podoba się, to zmień
ko¶ciół.

Owszem, nie podoba mi się system opodatkowania, a ko¶cioła nie mam jak zmieniać, bo nigdy nie byłem wyznawc± żadnej religii.

K.

Data: 2010-09-05 22:13:26
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:36:11 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

No to co Cię obchodzi, ile kto płaci księdzu za pogrzeb?

Data: 2010-09-06 09:09:54
Autor: Krzysztof
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał

No to co Cię obchodzi, ile kto płaci księdzu za pogrzeb?

WeĽ może przeczytaj dokładnie CO mnie obchodzi.

K.

Data: 2010-09-05 22:15:03
Autor: witek
On 2010-09-05 21:36, Krzysztof wrote:
[...]

masz.
przecież to nie ko¶ciół uchwałał system podatkowy dla ko¶cioła.
chcesz to zmienić? wybory już niedługo.

Data: 2010-09-06 09:13:26
Autor: Krzysztof
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

chcesz to zmienić? wybory już niedługo.

Odwieczny argument ;-)
I co? Mam głosować na Wojewódzkiego czy Muchę?
Bo inni kandydaci jako¶ nie kwapi± się do zmian w tych kwestiach.

Tak, wiem, sam mogę kandydować ;-)
Mogę też zostać księdzem. Albo jedno i drugie na raz.

K.

Data: 2010-09-07 13:58:46
Autor: Maddy
W dniu 05-09-2010 21:20, Ikselka pisze:
Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:09:53 +0200, Krzysztof napisał(a):

"witek"<witek7205@gazeta.pl.invalid>  napisaĹ‚

czyli chcesz byc katolikiem byleby tylko do kosciola nie musiec chodzic?

Czym innym jest chodzenie do kościoła, a czym innym aprobata księżowskich,
rozdmuchanych przywilejĂłw.

Jest tym samym: godzisz się albo nie, a jeśli nie podoba się, to zmień
kościół.

A czytałaś co trzeba zrobić, żeby KK Cię wypuścił ze swoich szponów?

Jakby mnie ktoś bez mojej zgody zapisał do kółka garncarskiego, to by mnie wykreślili przy pierwszej wizycie i to z przeprosinami.
Nikt by nie wymagał dwóch świadków, papierów sprzed 40 lat z drugiego końca Polski i nie załatwiał sprawy zostawieniem "czasu do namysłu" do świętego nigdy, bo a nuż zapałam jednak miłością do gliny za rok albo dwa.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-05 22:01:46
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 21:09, Krzysztof pisze:
[...]

Jak prowadzałam córkę na religię do ko¶cioła to zakonnica przygotowywuj±ca dzieci do I Komunii ¦w. na lekcji religii powiedziała: "Twój dom,Twoje mieszkanie jest Twoim Ko¶ciołem, Twoj± ¦wi±tyni±". To zapamiętam do końca życia, zreszt± to samo my¶lę.

--
animka

Data: 2010-09-07 13:19:06
Autor: Maddy
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2010-09-05 13:42, spp pisze:

Jak odprawić pogrzeb katolicki w kościele i na cmentarzu na własną rękę?

[...]

I sami je sobie zorganizowali, nie?

Swoją drogą komunizm nie oznacza ateizmu (i vice versa, co w co ciaśniejszy główkach się niestety nie mieści).
Słyszałaś o teologii wyzwolenia?

więc mnie
tym bardziej by uwłaczał (i pewnie osobie zmarłej) pogrzeb komunalny.

Osoba zmarła nie żyje (tak wiem, pleonazm, ale często zauważam, że nieoczywisty dla niektórych) i jakie hucpy wyprawia nad grobem rodzina i znajomi już jej zupełnie nie obchodzi.

Pogrzeb nie jest dla trupa a dla rodziny, a kościelny jest często "żeby ludzie nie gadali", nawet jak zmarły przed śmiercią dał w TV ogłoszenie, że jest ateistą do ostatniej helisy DNA.

Z tego samego powodu musi być ekstra lakierowana trumna i stypa z odpowiednią ilością czystej, żeby po poł godzinie połowa gości nie pamiętała, z jakiej okazji ta bibka.

Byłam na wielu pogrzebach. Kto nie był?
Zapisanie zwłok jakiejś akademii medycznej wydaje się rozwiązaniem zdecydowanie mniej "uwłaczającym godności" a i pożytek dla społeczeństwa większy z jednego dobrze wykształconego chirurga niż z trzech grabarzy.

ps. Dlaczego wesele ma każdy takie, na jakie go stać, zasiłek rodzinny ma śmiesznie niskie kryteria dochodowe, becikowe to 1 tys zł, ale już pogrzeb musi być dotowany każdemu, także temu kogo stać na grobowiec na Powązkach i 6 tys to dla niego na waciki?
Nie lepiej inwestować w żywych niż w umarłych?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 16:20:47
Autor: animka
W dniu 2010-09-07 13:19, Maddy pisze:

Znałam parę osób komunistów i mieli potem katolickie pogrzeby,

I sami je sobie zorganizowali, nie?

Nie, jak potem mogli już chodzić do ko¶cioła to się okazało, że bardziej się modl± od tych co zawsze do ko¶ciola chodzili. Znali wszystko na pamieć!
Oczywi¶cie rodziny ich pochowały.

Dalej już nie odpowiadam, bo głowa mi pęka z bólu. Miałam dzisiaj sporo spraw do załatwiania.
Oczywi¶cie ze wszystkim przyznaję Ci rację.

Pozdrawiam!

--
animka

Data: 2010-09-08 07:33:53
Autor: Alek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał

[...]

Jesteśmy w Polsce, nie w Ameryce. U nas ateizm był z komunizmem w zestawie obowiązkowym.

więc mnie
tym bardziej by uwłaczał (i pewnie osobie zmarłej) pogrzeb komunalny.

Animce chodziło nie o pogrzeb komunalny (w sensie rytuału) a o pochówek na cmentarzu komunalnym (miejsce). Ceremonię, jak twierdzi, może sobie odprawić sama.

Pogrzeb nie jest dla trupa a dla rodziny, a kościelny jest często "żeby ludzie nie gadali", nawet jak zmarły przed śmiercią dał w TV ogłoszenie, że jest ateistą do ostatniej helisy DNA.

Akurat w takim przypadku ksiądz miałby prawo (a chyba nawet obowiązek) odmówić udziału.

ps. Dlaczego wesele ma każdy takie, na jakie go stać,

Zwykle znacznie lepsze ;)

zasiłek rodzinny ma śmiesznie niskie kryteria dochodowe, becikowe to 1 tys zł, ale już pogrzeb musi być dotowany każdemu, także temu kogo stać na grobowiec na Powązkach i 6 tys to dla niego na waciki?

Racja.

Data: 2010-09-08 21:03:30
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:i67785$vki$1news.onet.pl Alek
<alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

U nas ateizm był z komunizmem w zestawie obowiązkowym.
U nas nie było komunizmu.
Nie było także obowiązkowego ateizmu.

[...]
Nie odmówi. Najwyżej więcej kasy zażąda.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 13:50:03
Autor: witek
On 2010-09-05 13:40, animka wrote:
... tylko, że
cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

szczgólnie te komunalne

Data: 2010-09-05 19:26:58
Autor: Alek
[...]

Ale co one ci przeszkadzaj±? Budynki jak budynki, w większo¶ci ładne i zabytkowe. Domy s±siadów też chcesz wyburzyć?

Ja jako katoliczka

LOL!

też mogę odprawić ceremonię pogrzebow±, tylko, że cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

Nie s±, więc... jak zwykle bredzisz.

Data: 2010-09-05 19:43:40
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60jt4$rcn$1news.onet.pl...

też mogę odprawić ceremonię pogrzebow±, tylko, że cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....
Nie s±, więc... jak zwykle bredzisz.

No z tym bredzeniem nie do końca masz rację. Na wsiach większo¶ć cmentarzy w mojej okolicy należy do Ko¶cioła Katolickiego. Tyle, że ustawa nakazuje im zezwolić na pochówek osób niewierz±cych tam, gdzie komunalnych cmentarzy nie ma.

Data: 2010-09-05 20:25:16
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 19:43, Robert Tomasik pisze:
[...]

W mie¶cie, w którym mieszkam cmentarze katolickie s± we władaniu ko¶ciołów.
Kupuj±c miejsce na cmentarzu np. w Wilanowie trzeba i¶ć do proboszcza (kolegi Glempa), do kancelarii ko¶cioła. W Wilanowie mam sporo grobów umarłych z mojej rodziny bliższej, dalszej i znajomych, szczególnie grób rodzinny, w którym leży mój ojciec.

--
animka

Data: 2010-09-05 20:34:55
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60naj$ipr$1node1.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- --

Ale w tm wypadku masz wybór, bo pewnie istnije również szereg cmentarzy komunalnych. W mknijszych miejscowo¶ciach często cmentarz należ±cy do gminy wyznaniowej jest często jedynym.

Data: 2010-09-05 21:51:51
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 20:34, Robert Tomasik pisze:

Ale w tm wypadku masz wybór, bo pewnie istnije również szereg cmentarzy
komunalnych. W mknijszych miejscowo¶ciach często cmentarz należ±cy do gminy
wyznaniowej jest często jedynym.

To by już uwłaczyło mojej godno¶ci. Pochodzę z rodziny katolickiej, jestem katoliczk±.

--
animka

Data: 2010-09-05 22:17:02
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:i60svf$jve$2node1.news.atman.pl animka
<animka@to.nie.ja.wp.pl> pisze:

Pochodzę z rodziny katolickiej, jestem katoliczk±.
Kretyństwem nie ma się co chwalić.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 23:36:27
Autor: pawelj
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i60trt$sr7$1news.dialog.net.pl...
<animka@to.nie.ja.wp.pl> pisze:

Pochodzę z rodziny katolickiej, jestem katoliczk±.
Kretyństwem nie ma się co chwalić.
Wyluzuj troszkę bo co¶ mi się zdaje, że lekko przeginasz obrażaj±c katolików.
Możesz jako¶ wytłumaczyc dlaczego pstawiłe¶ = między kretyn a katolik ?

--
PawełJ

Data: 2010-09-05 23:41:54
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:4c840d5c$0$27030$65785112news.neostrada.pl pawelj
<p_blablabal@onet.pl> pisze:

Pochodzę z rodziny katolickiej, jestem katoliczk±.
Kretyństwem nie ma się co chwalić.
Wyluzuj troszkę bo co¶ mi się zdaje, że lekko przeginasz obrażaj±c katolików.
Obrażam? To niech mnie zaskarż±.
Ciekawe z jakiego artykułu.

Możesz jako¶ wytłumaczyc dlaczego pstawiłe¶ = między kretyn a katolik ?
Mogę.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 23:54:32
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i612r4$h5$1news.dialog.net.pl...
<p_blablabal@onet.pl> pisze:

[...]

Tu akurat artykół by się dało wymy¶lic stosunkowo prosto. Ale nie o to chodzi, byj jak w sejmie przed wyborami włóczyć się po wokandach. Co do zasady szanuj pogl±dy innych, a oni to odwzajemni± i bed± szanować Twoje.

Możesz jako¶ wytłumaczyc dlaczego pstawiłe¶ = między kretyn a katolik ?
Mogę.

Sam jestem ciekaw tej argumentacji. Nie jest prosto udowodnić, że Bóg istnieje i dlatego nazywamy to wiar±. Ale udowodninie, ze nie istnieje też może być poważnie skomplikowane moim zdaniem.

Data: 2010-09-06 00:12:25
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:i613ss$ikm$1inews.gazeta.pl Robert Tomasik
<robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:

[...]

To wymy¶l.

Co do zasady szanuj pogl±dy innych, a oni to odwzajemni± i bed± szanować Twoje.
Nie.
Nie będę szanował cudzych idiotyzmów, a o szacunek dla moich pogl±dów nie zabiegam.

Możesz jako¶ wytłumaczyc dlaczego pstawiłe¶ = między kretyn a katolik ?
Mogę.
Sam jestem ciekaw tej argumentacji.
Bardzo się cieszę.

Nie jest prosto udowodnić, że Bóg istnieje i dlatego nazywamy to wiar±. Ale udowodninie, ze nie istnieje
też  może być poważnie skomplikowane moim zdaniem.
Tylko idiota może próbować udowadniać jedno czy drugie.
M±dry człowiek na pytanie czy bóg istnieje odpowiedĽ ma jedn± - nie wiem.

--
Jotte

Data: 2010-09-06 00:42:29
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i614kc$1j9$1news.dialog.net.pl...

[...]

Ale może wierzyć w jego istnienie :-) To nie kwestia wiedzy.

Data: 2010-09-06 01:04:45
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:i616em$q08$2inews.gazeta.pl Robert Tomasik
[...]

Nie interesuj± mnie kwestie cudzej wiary.

To nie kwestia wiedzy.
Istnienie b±dĽ nieistnienie jakiej¶ siły sprawczej, bóstwa, opatrzno¶ci czy jak to tam zwać jest zbyt istotna dla naszego istnienia, aby pozostawiać j± mniej czy bardziej głupawej wierze.
Trzeba WIEDZIEĆ.
To się, jak na razie, nie udało.

--
Jotte

Data: 2010-09-06 15:18:59
Autor: Icek
> [...]
Tylko idiota może próbować udowadniać jedno czy drugie.
M±dry człowiek na pytanie czy bóg istnieje odpowiedĽ ma jedn± - nie wiem.

mi najbardziej podobalo sie zakonczenie man in black z tymi kulkami i
jakimis tam stworami. Pomijam juz inne kwestie np. swiata w szafce.

Wszystko co naukowo niezbadane lub niewytlumaczalne przekladalo sie kiedys
na "boskie".

Byla boska zlosc "pioruny", "tornada". Byla boska dobroc "opady po oddaniu w
darze dla boga niewinnej dziewicy".

I tak juz pozostalo, ze jak zachoruje to sie modli. A jak wyzdrowieje to
"wola boga". Nie raz mialem stycznosc z przypadkami "nie ide do lekarza bo
on nie pomoze, ide do kolegi, on tam masuje, daje jakis proszek i wyleczy
mnie z raka"

Icek

Data: 2010-09-07 15:54:38
Autor: Maddy
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W dniu 06-09-2010 00:12, Jotte pisze:

Tylko idiota może próbować udowadniać jedno czy drugie. Mądry
człowiek na pytanie czy bóg istnieje odpowiedź ma jedną - nie wiem.

Mądry człowiek pyta: a który bóg konkretnie? A nie robi sobie jakieś
nieuprawnione założenia.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 20:16:44
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:4c86441f$0$22798$65785112news.neostrada.pl Maddy
<maddy@esi.com.pl> pisze:

Tylko idiota może próbować udowadniać jedno czy drugie. Mądry
człowiek na pytanie czy bóg istnieje odpowiedź ma jedną - nie wiem.
Mądry człowiek pyta: a który bóg konkretnie?
Mądry człowiek o to nie pyta. Mądry człowiek rozumie bowiem, że nie ma to żadnego znaczenia.
Ani sensu.

--
Jotte

Data: 2010-09-07 15:46:16
Autor: Maddy
W dniu 05-09-2010 23:54, Robert Tomasik pisze:
?
Sam jestem ciekaw tej argumentacji. Nie jest prosto udowodnić, że Bóg
istnieje

Nie da się. Wszelkie przytaczane przez stulecia "dowody" są w reczywistości zaledwie argumentami, i to opartymi na założeniu, że coś musi istnieć, ponieważ jakby nie istniało to by było niefajnie/ nieładnie/bardzo by nam się nie podobał taki świat/ BO TAK.

i dlatego nazywamy to wiarÄ….

I słusznie, i zgodnie ze słownikiem języka polskiego.

Ale udowodnienie, ze nie istnieje
też może być poważnie skomplikowane moim zdaniem.

Nie jest. Najpierw osoba która twierdzi, że coś (np. bóg ale może być cokolwiek, jednorożec albo babok) istnieje, ściśle to coś definiuje.
W końcu musimy uzgodnić o czym konkretnie mówimy - nie spotkałam dwóch katolików którzy mieliby identyczną wizję swojego boga (i dzięki temu teologowie mają z czego żyć), a co dopiero jak dołączymy inne wyznania.

A potem jedzie siÄ™ przez definicjÄ™ punkt po punkcie.

Na razie jeżeli chodzi o bogów, nie ma takiej, która byłaby w miarę spójna i jednocześnie nie kwalifikowała się jako "rozmyty deizm na bazie panteizmu" lub "bóg agnostyków", dlatego tej procedury nie udało się jeszcze przeprowadzić.
Podobno największy problem z udowodnieniem ateiście, że bóg istnieje to ten, ze on w niego nie wierzy.

Wszelkie ściślejsze definicje, w tym znajomy, osobowy bóg JHWH (pierwotnie bóg wojny w politeistycznym panteonie pewnego pasterskiego plemienia zamieszkującego w epoce brązu dzisiejszy Izrael i Palestynę) i jego późniejsza mutacja zwana potocznie Allahem, kupy się nie trzymają a dziury w definicji zalepia się "wielką tajemnicą wiary" itp frazesami które maja uciąć dyskusję.

Kiedyś było łatwiej, jak ktoś za bardzo drążył i zadawał niewygodne pytania to się go pakowało na stos i z głowy. Teraz co najwyżej można sie obrazić na takiego dociekliwego niedowiarka i iśc do innej piaskownicy, co jest częstym "chwytem erystycznym" różnych nawracaczy.

Z bóstwami politeistycznymi to już się koncepcyjnie sami Żydzi, chrześcijanie i muzułmanie rozprawili, więc robota z głowy.

Przypominam, że ateista to osoba która wierzy w zaledwie jednego boga mniej niż monoteista. Taki np. Hunduista jest usprawiedliwiony, ma tylu bogów, że trudno się połapać, ale jednego to wypadaloby dobrze znać i potrafić opisać.

A jakoś z tym ciężko. Ta cała kasa na katechetów mogłaby zaowocować chociaż wiedzą, w co właściwie się wierzy.

Notabene, jeĹĽeli bĂłg istnieje, jest ateistÄ….

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 20:18:47
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:4c853463$0$27030$65785112news.neostrada.pl pawelj
<p_blablabal@onet.pl> pisze:

Możesz jako¶ wytłumaczyc dlaczego pstawiłe¶ = między kretyn a katolik ?
Mogę.
To spróbuj.
Dać palec zaraz się znajdzie taki, co chce cał± rękę łykn±ć.
Napisałem, że mogę, nie pisałem, że będę to robił.

--
Jotte

Data: 2010-09-07 21:46:01
Autor: pawelj
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i66070$mne$2news.dialog.net.pl...
<p_blablabal@onet.pl> pisze:

[...]
Tylko napisałe¶, że może ale nie wiesz jak to zrobić. Próbujesz sprytnie się od tego wykręcić. Tylko marnie ci to wyszło.

--
PawełJ

Data: 2010-09-07 22:11:32
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:4c86967a$0$27023$65785112news.neostrada.pl pawelj
<p_blablabal@onet.pl> pisze:

[...]
Co¶ kiepskiego wci±gasz. Nic takiego nie napisałem.

Próbujesz sprytnie
się  od tego wykręcić. Tylko marnie ci to wyszło.
Wykręcić się chciałem??
Komu?
Tobie?
Eh, to ty to tak pojmujesz...
Sprowokowałem gadkę jak± chciałem sporowokować, dla hecy i to wszystko.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 23:41:07
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60svf$jve$2node1.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co by Ci uwłaczało? Pochowanie na cmentarzu komunalnym?

Data: 2010-09-06 00:19:33
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 23:41, Robert Tomasik pisze:

Co by Ci uwłaczało? Pochowanie na cmentarzu komunalnym?

My mamy groby rodzinne w Wilanowie, tam gdzie Radziwiłłowie, Potoccy, czy Roman Wilhelmi.

--
animka

Data: 2010-09-06 00:43:15
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6152q$eri$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2010-09-05 23:41, Robert Tomasik pisze:

Co by Ci uwłaczało? Pochowanie na cmentarzu komunalnym?

My mamy groby rodzinne w Wilanowie, tam gdzie Radziwiłłowie, Potoccy,
czy Roman Wilhelmi.

-- -- -- -- -- -- -- -

To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

Data: 2010-09-06 00:55:21
Autor: animka
W dniu 2010-09-06 00:43, Robert Tomasik pisze:

To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni) chowani s± na koszt państwa!

--
animka

Data: 2010-09-06 00:57:21
Autor: witek
On 2010-09-06 00:55, animka wrote:
W dniu 2010-09-06 00:43, Robert Tomasik pisze:

To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
chowani s± na koszt państwa!

a jeżdżenie komunalnymi autobusami ci sie nie kojarzy?

Data: 2010-09-06 01:08:35
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i61753$lq7$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-09-06 00:43, Robert Tomasik pisze:

To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
chowani s± na koszt państwa!

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Teraz rozumiem. U nas akurat Komunalny jest najbardziej dystyngowany :-)

Data: 2010-09-06 01:27:26
Autor: animka
W dniu 2010-09-06 01:08, Robert Tomasik pisze:

[...]

Komunalny to chyba bez krzyża na nagrobku?

Jak chcesz to Ci pokażę psi cmentarz (zdjęcie) na którym jest pochowana moja psinka.
Ma pomniczek robiony na zamówienie u kamieniarza, czyli normalny pomnik z płyt±, tylko oczywi¶cie bez krzyża.

--
animka

Data: 2010-09-06 01:44:14
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i619h5$m66$1node1.news.atman.pl...
[...]

krzyże.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Widziałem w naturze.

Data: 2010-09-06 02:05:25
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i61b4m$mfh$1node1.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Pod Pił±. Koło cmentarza z I WS i żołnierzy radzieckich z II WS.

Data: 2010-09-06 02:11:55
Autor: animka
W dniu 2010-09-06 02:05, Robert Tomasik pisze:
Pod Pił±. Koło cmentarza z I WS i żołnierzy radzieckich z II WS.

Czyli jest więcej takich cmentarzyków. To dobrze.
Ten "nasz" - w Koniku k/Halinowa to był podobno pierwszym.

--
animka

Data: 2010-09-06 02:19:13
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i61bll$mi6$1node1.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja widziałem ten koło 2 lat temu. Wygl±dał na stary.

Data: 2010-09-06 01:10:36
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 06 Sep 2010 00:55:21 +0200, animka napisał(a):

W dniu 2010-09-06 00:43, Robert Tomasik pisze:

To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni) chowani s± na koszt państwa!

Wiesz, mnie to akurat po ¶mierci raczej nie będzie obchodziło, gdzie będę
pochowana. Teraz natomiast ma dla mnie znaczenie jedynie to, aby stało się
to jak najpóĽniej, natomiast miejsce jest mi najzupełniej obojętne ;-)

Data: 2010-09-06 01:35:59
Autor: animka
W dniu 2010-09-06 01:10, Ikselka pisze:
[...]

A mnie taka palma odbiła, że powiedziałam rodzinie, że chcę być spopielona i  pochowana w urnie (żeby mnie robaki nie oblazły).
I cały czas o tym my¶l±c poinformowałam bratanicę, że w razie czego ma przypilnować córkę, żeby nie zrobila czego¶ w/g własnego widzimisię.
Kiedy umre to jest mi to obojętne, jako¶ ¶mierci się nie boję. Co ma być to będzie.
Chciałaby¶ żyć 90, 100 lat i więcej? Bo ja nie.

--
animka

Data: 2010-09-08 03:01:05
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:i619h5$m66$2node1.news.atman.pl animka
<animka@to.nie.ja.wp.pl> pisze:

Chciałaby¶ żyć 90, 100 lat i więcej? Bo ja nie.
Żaden problem, łatwo możesz temu zapobiec.
Choćby jutro.
Ku zadowoleniu otoczenia.

--
Jotte

Data: 2010-09-06 09:08:32
Autor: Alek
[...]

Jaka głowa takie kojarzenia.

Data: 2010-09-06 00:56:16
Autor: witek
On 2010-09-06 00:19, animka wrote:
W dniu 2010-09-05 23:41, Robert Tomasik pisze:

Co by Ci uwłaczało? Pochowanie na cmentarzu komunalnym?

My mamy groby rodzinne w Wilanowie, tam gdzie Radziwiłłowie, Potoccy,
czy Roman Wilhelmi.

ta, a moja rodzina od wieków wykłada na uniwerku ...

kafelki w kiblach.

Data: 2010-09-07 15:51:49
Autor: Maddy
W dniu 06-09-2010 00:19, animka pisze:
W dniu 2010-09-05 23:41, Robert Tomasik pisze:

Co by Ci uwłaczało? Pochowanie na cmentarzu komunalnym?

My mamy groby rodzinne w Wilanowie, tam gdzie Radziwiłłowie, Potoccy,
czy Roman Wilhelmi.

To jest urocze, być dumnym z czegoś do czego się palca nie przyłożyło.
A sam cokolwiek osiągnęłaś? Pewnie nie, bo byś się nie musiała trupami chwalić.

A jakbyś urodziła się jako potomek żydowskiego handlarza starzyzną z Powiśla?
Wyobraź sobie - nie mieć rodzinnych trupów pochowanych w Wilanowie, co za tragedia!!!
Czym byś się wtedy mogła pochwalić, no czym?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 16:38:28
Autor: animka
W dniu 2010-09-07 15:51, Maddy pisze:
[...]

To jest urocze, być dumnym z czego¶ do czego się palca nie przyłożyło.
A sam cokolwiek osi±gnęła¶? Pewnie nie, bo by¶ się nie musiała trupami
chwalić.

A jakby¶ urodziła się jako potomek żydowskiego handlarza starzyzn± z
Powi¶la?
WyobraĽ sobie - nie mieć rodzinnych trupów pochowanych w Wilanowie, co
za tragedia!!!
Czym by¶ się wtedy mogła pochwalić, no czym?

Ja się niczym nie chwalę, bo nie ma czym. Po prostu ubodło mnie to, że mogłabym być pochowana na cmetarzu z np. wyznawcami Lenina.

--
animka

Data: 2010-09-07 18:47:45
Autor: Mordzia
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i65iup$j40$1node1.news.atman.pl...

Ja się niczym nie chwalę, bo nie ma czym. Po prostu ubodło mnie to, że mogłabym być pochowana na cmetarzu z np. wyznawcami Lenina.

Wybacz, ale tak naprawdę nie masz żadnego wpływu na to, gdzie zostaniesz pochowana :)

Data: 2010-09-07 19:25:09
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-09-07 18:47, Mordzia pisze:
[...]

Jak nie, jak tak?
Piszę w testamencie "pochowacie mnie na Pow±zkach, albo cały mój maj±tek przekazuję ojcu dyrektorowi" ;)
Niech teraz licz±...

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-08 13:51:55
Autor: Mordzia
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
"SQLwiel" <null@com.pl> napisał

Jak nie, jak tak?
Piszę w testamencie "pochowacie mnie na Pow±zkach, albo cały mój maj±tek przekazuję ojcu dyrektorowi" ;)

Rodzina może się wypi±ć na maj±tek i nici z szantażu :)

Data: 2010-09-07 20:25:06
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:i65qam$rl9$1news.onet.pl Mordzia
<mordencja@niematakiegoadresu.pl> pisze:

Ja się niczym nie chwalę, bo nie ma czym. Po prostu ubodło mnie to, że mogłabym być pochowana na cmetarzu z np. wyznawcami Lenina.
Wybacz, ale tak naprawdę nie masz żadnego wpływu na to, gdzie zostaniesz pochowana :)
Można jeszcze wcale nie nie być pochowanym i to pomimo testamentów i itp. fasadowych działań.
Np. jedna k±piel w pechowym miejscu na zagranicznych wakacjach nad ciepłym morzem, głodny rekinek 5,5 m długo¶ci ma posiłek, potem zwali kupsko do wody i już po pogrzebie... ;)
Ciekawe co by wolała - to, czy pochówek w okolicach zwolenników Lenina?

--
Jotte

Data: 2010-09-07 23:26:46
Autor: animka
[...]

Je¶li o to chodzi to mam zaufanie do swojej rodziny.

--
animka

Data: 2010-09-07 23:37:09
Autor: Maddy
W dniu 07-09-2010 16:38, animka pisze:
[...]

A kto to jest "wyznawca Lenina"?

Straszyli Cie chyba tym Leninem w dzieciństwie, ze przyjdzie i zabierze jak nie zjesz kaszki. Inaczej trudno wytłumaczyć tą fobię.

A tak swoja drogą - nie uczyłaś się historii rewolucji rosyjskich (było ich więcej niż jedna) z lenistwa czy ze strachu, że Cię zakazi leninizmem?

Ale nie martw się, w Polsce na szczęście komunistę rzadko można spotkać.
Za to masz szanse że pochowają Cię obok faceta, który po pijaku wybił zęby żonie i zakatował swojego 3-letniego pasierba.
Ale za to na pewno był katolikiem!

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-08 01:47:57
Autor: animka
W dniu 2010-09-07 23:37, Maddy pisze:
W dniu 07-09-2010 16:38, animka pisze:

Straszyli Cie chyba tym Leninem w dzieciństwie, ze przyjdzie i zabierze
jak nie zjesz kaszki. Inaczej trudno wytłumaczyć t± fobię.

Wystarczy, ze musiałam czasami patrzeć na kilkana¶cie bodajże tomów "dzieł" Lenina oprawionych w czerwony materiał, a na nim złote napisy. Stało to na honorowym miejscu w pokoju go¶cinnym jednego z dyrektorów- męża (drugiego) mojej siostry.
Długo nie pożył, bo stary był, a ona młoda jeszcze. Ale cóż każdy jest kowalem swojego życia.

A tak swoja drog± - nie uczyła¶ się historii rewolucji rosyjskich (było
ich więcej niż jedna) z lenistwa czy ze strachu, że Cię zakazi leninizmem?

Nie.

Ale nie martw się, w Polsce na szczę¶cie komunistę rzadko można spotkać.
Za to masz szanse że pochowaj± Cię obok faceta, który po pijaku wybił
zęby żonie i zakatował swojego 3-letniego pasierba.
Ale za to na pewno był katolikiem!

Może Ciebie i zwalasz na mnie swoje obawy. Ja mam miejsce w grobie swojego ojca.
Reszta mnie nie obchodzi, ale mam nadzieję, że to ja pierwsza niż moja matka umrę.
Chcę umrzeć pierwsza.

--
animka

Data: 2010-09-13 00:28:05
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 07 Sep 2010 23:37:09 +0200, Maddy napisał(a):

Ale nie martw się, w Polsce na szczę¶cie komunistę rzadko można spotkać.

O naiwno¶ci ludzka :-PPP
To co, oni nagle wymarli w ci±gu paru lat, czy może w rezerwatach siedz±?
Ja widzę, że nadal maj± się dobrze, tylko teraz inaczej się NAZYWAJˇ :->

Data: 2010-09-13 06:19:08
Autor: Jacek_P
Ikselka napisal:
Dnia Tue, 07 Sep 2010 23:37:09 +0200, Maddy napisał(a):
> Ale nie martw się, w Polsce na szczęście komunistę rzadko można spotkać.
O naiwności ludzka :-PPP
To co, oni nagle wymarli w ciÄ…gu paru lat, czy moĹĽe w rezerwatach siedzÄ…?
Ja widzÄ™, ĹĽe nadal majÄ… siÄ™ dobrze, tylko teraz inaczej siÄ™ NAZYWAJÄ„ :->

He, he, Maddy ma rację, Ikselko. Twardzi komuniści to wymarli w Polsce
wraz z Gomułką. Potem juz były tylko różne odmiany partii władzy,
serwilistycznych wobec aktualnie dominujÄ…cych imperiĂłw. W roku 1989
zmieniły się stosunki własnościowe, ale nieprzypadkowo kursował wówczas
dowcip, że przy Okrągłym Stole PZPR dogadywał się ze swoimi byłymi aktywistami :)

Na serio: - czym propaganda sukcesu, lansowana obecnie, różni się od propagandy
Szczepańskiego?
- czym zaszczuwanie przeciwnikĂłw politycznych przez GazWyb, uprawiane od
nieomal początku lat dziewięćdziesiątych, różni się od analogicznego
opluwania w prasie pezetpeerowskiej?
- czym szczucie służb specjalnych przez rząd Kaczyńskiego różniło się
od działań esbecji?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-09-13 08:37:44
Autor: Maddy
W dniu 13-09-2010 00:28, Ikselka pisze:
[...]

Ikselka, nie pij tyle, masz zwidy.

Ewentualnie, doucz siÄ™ co to jest komunizm.
Nigdy go w Polsce nie mieliśmy.
A prawdziwych komunistów było jak na lekarstwo, wielu zgniło w stalinowskich więzieniach.

A moĹĽe dla Ciebie "komunista" to epitet uĹĽywany na osoby ktĂłrych poglÄ…dy Ci siÄ™ nie podobajÄ… albo ktĂłrych zwyczajnie nie lubisz?
Równie dobrze możesz zamienić komunistów na żydów, masonów albo liberałów (ciągle modne w niektórych kręgach). Znaczenie będzie dokładnie to samo.
Ot, niewyszukana obelga.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 14:05:28
Autor: Maddy
W dniu 05-09-2010 21:51, animka pisze:
W dniu 2010-09-05 20:34, Robert Tomasik pisze:

Ale w tm wypadku masz wybĂłr, bo pewnie istnije rĂłwnieĹĽ szereg cmentarzy
komunalnych. W mknijszych miejscowościach często cmentarz należący do
gminy
wyznaniowej jest często jedynym.

To by już uwłaczyło mojej godności. Pochodzę z rodziny katolickiej,
jestem katoliczkÄ….

A tak, to znany fakt, że katolicyzm powoduje przerost poczucia własnej godności. Podobno rośnie nawet posmierci, jak paznokcie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 16:28:31
Autor: animka
W dniu 2010-09-07 14:05, Maddy pisze:
[...]

godno¶ci. Podobno ro¶nie nawet posmierci, jak paznokcie.

I w moredee wierzę w życie pozagrobowe, nie raz się o tym przekonałam, że istnieje.

--
animka

Data: 2010-09-07 20:26:30
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:4c862a89$0$22813$65785112news.neostrada.pl Maddy
<maddy@esi.com.pl> pisze:

PochodzÄ™ z rodziny katolickiej, jestem katoliczkÄ….
A tak, to znany fakt, że katolicyzm powoduje przerost poczucia własnej godności. Podobno rośnie nawet posmierci, jak paznokcie.
Paznokcie nie rosną po śmierci. Ani włosy.

--
Jotte

Data: 2010-09-08 08:54:01
Autor: SQLwiel
<maddy@esi.com.pl> pisze:

[...]

Proponuję trochę pokory w głoszeniu twierdzeń wynikających z nieuctwa.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-08 10:14:30
Autor: Robert Tomasik
<maddy@esi.com.pl> pisze:

[...]

Medycyna sądowa nie jest przedmiotem obowiązkowym w szkole podstawowej, więc nie wykluczone, że nie wiedziała o tym, że faktycznie włosy i paznokcie nadal rosną akurat.

Data: 2010-09-08 10:51:24
Autor: Roman Rumpel
<maddy@esi.com.pl> pisze:

[...]

Medycyna sÄ…dowa nie jest przedmiotem obowiÄ…zkowym w szkole podstawowej,
więc nie wykluczone, że nie wiedziała o tym, że faktycznie włosy i
paznokcie nadal rosnÄ… akurat.

Ale akurat niedawno czytałem wywiad z lekarzem jakimś odpowiedniej specjalności, wyraźnie twierdzącym, ze nie rosną.

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Data: 2010-09-08 21:35:44
Autor: Robert Tomasik
<maddy@esi.com.pl> pisze:

PochodzÄ™ z rodziny katolickiej, jestem katoliczkÄ….
A tak, to znany fakt, ĹĽe katolicyzm powoduje przerost poczucia
[...]

Wiesz, niestety z racji zawodu czasem muszę pooglądać doczesne szczątki
człowieka po śmierci i ten lekarz się mylił. Natomiast nie podejmuje się polemiki na temat przyczyn tego zjawiska.

Data: 2010-09-08 23:12:39
Autor: Roman Rumpel
W dniu 2010-09-08 21:35, Robert Tomasik pisze:

[...]

Aha. A ci inni lekarze cytowani i linkowani w tym wÄ…tku tez siÄ™ mylili?

Data: 2010-09-08 23:45:17
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i68u87$vpa$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem. PiszÄ™, co widziaĹ‚em. O ile "roĹ›niÄ™cie" paznokci tĹ‚umaczone wysychaniem jestem w  stanie przeĹ‚knąć, to wĹ‚osĂłw juĹĽ nie.

Data: 2010-09-09 01:37:59
Autor: animka
W dniu 2010-09-08 23:45, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Roman Rumpel"<romane@screspam.gazeta.pl>  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2010-09-08 21:35, Robert Tomasik pisze:

Ale akurat niedawno czytałem wywiad z lekarzem jakim¶ odpowiedniej
specjalno¶ci, wyraĽnie twierdz±cym, ze nie rosn±.

Wiesz, niestety z racji zawodu czasem muszę poogl±dać doczesne szcz±tki
człowieka po ¶mierci i ten lekarz się mylił. Natomiast nie podejmuje się
polemiki na temat przyczyn tego zjawiska.

Aha. A ci inni lekarze cytowani i linkowani w tym w±tku tez się mylili?

--
Jak kogo¶ pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez
adwokata, chyba że obwiniony nie miał pełnomocnika w postępowaniu
nakazowym. Ewentualnie spróbuj wnie¶ć zażalenie na działalno¶ć
kuratora do prezesa S±du. Wtedy jest pewna szansa, że s±d zwróci
wniosek i otrzymasz tytuł wykonawczy.  (C) by ~przypadek

Nie wiem. Piszę, co widziałem. O ile "ro¶nięcie" paznokci tłumaczone
wysychaniem jestem w  stanie przełkn±ć, to włosów już nie.

Pewnie rosn± do czasu. Potem już robaki trupa obłaż± i obgryzaj±.

--
animka

Data: 2010-09-08 10:54:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.09.2010 10:14, Robert Tomasik pisze:

[...]

Nie rosną. Skóra się obkurcza (m.in.) i stąd takie złudzenie.

Data: 2010-09-08 21:18:19
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:i67gtd$d38$1inews.gazeta.pl Robert Tomasik
[...]

A niech sobie, niedouk, proponuje co chce, ale wielu innym radzę czytać, uczyć się i myśleć.
Ty też możesz spróbować.
Paznokcie ani włosy nie rosną po śmierci, bo nie funkcjonują już procesy, które produkują komórki tworzące te tkanki.
Natomiast ciało traci wodę (łatwiejsze określenie: wysycha), co powoduje zmniejszenie objętości tkanek miekkich i odsłanianie większych fragmentów paznokci i włosów, tworząc złudzenie ich rośnięcia.

--
Jotte

Data: 2010-09-08 21:21:27
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:i68nhl$6d2$1news.dialog.net.pl Jotte
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> pisze:

Aha, zapomniełem wkleić dla kumatych odwrotnie:
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=w%C5%82osy+rosn%C4%85+po+%C5%9Bmierci&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=87cab9917036f4d7

--
Jotte

Data: 2010-09-09 08:42:00
Autor: Maddy
W dniu 08-09-2010 21:18, Jotte pisze:
[...]

procesy, ktĂłre produkujÄ… komĂłrki tworzÄ…ce te tkanki.
Natomiast ciało traci wodę (łatwiejsze określenie: wysycha), co powoduje
zmniejszenie objętości tkanek miekkich i odsłanianie większych
fragmentów paznokci i włosów, tworząc złudzenie ich rośnięcia.

Bosz, a teraz może walnij jeszcze wywód o tym, że poczucie godności też po śmierci nie rośnie i są na to naukowe dowody. I linka wrzuć koniecznie do tych badań.

Bosz, jeden ironiczny żart i zaraz ludzie zaczynają podręczniki patologii studiować. Paranoja jakaś.

Dla tych co poza łopatologia nie rozumieją inaczej - teks o tym ze rosną po śmierci włosy i paznokcie to tzw. mądrość ludowa, tutaj mająca nadać całości smak absurdu.
Co to absurd, sprawdĹşcie z wikipedii.

Jezu, niektórzy to się w jakiejś izolacji do społeczeństwa chyba chowali. Może wśród wilków... albo robotów.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-09 17:22:23
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:4c8881ba$0$21007$65785112news.neostrada.pl Maddy
<maddy@esi.com.pl> pisze:

Bosz, a teraz może walnij jeszcze wywód o tym, że poczucie godności też po śmierci nie rośnie i są na to naukowe dowody. I linka wrzuć koniecznie do tych badań.
Zrobię, co mi sie będzie podobało.

Bosz, jeden ironiczny żart i zaraz ludzie zaczynają podręczniki patologii studiować. Paranoja jakaś.
Wiedza ciÄ™ jakoĹ› boli, uwiera?

Dla tych co poza łopatologia nie rozumieją inaczej - teks o tym ze rosną po śmierci włosy i paznokcie to tzw. mądrość ludowa, tutaj mająca nadać całości smak absurdu.
Jak to dobrze, że jest ktoś, kto mając za podstawę nie wiedzę, lecz "mądrość" ludową i własne "wydaje mi się" potrafi wszystko zgrabnie wytłumaczyć...

Jezu, niektórzy to się w jakiejś izolacji do społeczeństwa chyba chowali. Może wśród wilków... albo robotów.
A niektórzy wśród baranów lub świń.
Potem głoszą "mądrości" ludowe.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 21:27:58
Autor: witek
On 2010-09-05 20:25, animka wrote:
[...]

animka, przestań pierdolić, bo mnie wkurzasz.
A gdzie chciałaby¶ płacić za miejsce na cmentarzu KATOLICKIM?  u patriarchy wszechrusi?

Data: 2010-09-05 21:08:53
Autor: Alek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał

[...]

Z punktu widzenia interesanta własno¶ć (¶ci¶le rozumiana jako własno¶ć gruntu) nie ma znaczenia. Ważne że każdy może z nich skorzystać i nie jest to obowi±zkowo powi±zane z "usługami" religijnymi. Po prostu ksi±dz jest zarz±dc± cemntarza, takim samym jak ¶wiecki urzędnik na cmentarzu komunalnym.

Data: 2010-09-05 21:11:20
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60ps7$dqm$1news.onet.pl...

Dlatego napisałem, że nie do końca.

Data: 2010-09-05 19:49:12
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 19:26, Alek pisze:

 cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

Nie s±, więc... jak zwykle bredzisz.

  Ty bredzisz bełkocie. A może masz na my¶li jakie¶ cmentarze komunalne.
Zapytaj rodziców gdzie się wykupuje miejsce na cmentarzu katolickim.

--
animka

Data: 2010-09-05 21:04:45
Autor: Alek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60l6t$ibn$1node1.news.atman.pl...
[...]

===
Miejsce na każdym cmentarzu wykupuje się u jewgo zarz±dcy.
Je¶li zarz±dc± jest parafia to sprawę załatwiasz u pana
w koloratce a w innych przypadkach u pani lub pana w garniturze.
Jak± sprawia ci to różnicę?

Data: 2010-09-05 21:13:34
Autor: Arturro
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60pkf$d18$1news.onet.pl...
[...]

Jak pójdziesz sam załatwiać to zobaczysz...

Data: 2010-09-05 22:03:39
Autor: animka
W dniu 2010-09-05 21:13, Arturro pisze:
[...]

No i chyba taka różnica, że pan w garniturze wystawi fakturę.

--
animka

Data: 2010-09-05 23:03:45
Autor: Alek
[...]

Ojej, faktura, to przeciez najważniejsze.
Pochówek bez faktury uwłaczyłby twojej godno¶ci :O

Data: 2010-09-05 23:32:20
Autor: witek
On 2010-09-05 23:03, Alek wrote:
[...]

bo se po ¶mierci w piekle VAT-u nie odliczy.

Data: 2010-09-05 21:23:42
Autor: witek
On 2010-09-05 19:49, animka wrote:
[...]

znajdĽ sobie niekatolicki.

zaraz bedzie miala pretensje, ze za miejsce na cmentarzu miejskim trzeba zapłacić w kasie miejskiej.

Data: 2010-09-05 21:27:47
Autor: Alek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

[...]

Nie będzie miała. Bo nie chodzi o pieni±dze tylko o alergię na katolickich księży. Nawet gdyby na plebanii było taniej niż w ratuszu to i tak ksi±dz jest be.

Data: 2010-09-05 21:37:12
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:i60qvl$hdp$1news.onet.pl Alek
<alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

i tak ksi±dz jest be.
Bo zwykle jest.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 22:14:15
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:37:12 +0200, Jotte napisał(a):

W wiadomo¶ci news:i60qvl$hdp$1news.onet.pl Alek
<alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

i tak ksi±dz jest be.
Bo zwykle jest.

"Zwykle" oznacza zawsze i nigdy. Proszę powiedzieć, kiedy i co Cię złego
spotkało, konkretnie.

Data: 2010-09-05 22:20:39
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:6twsgd7travd.17b54x0bxjwet.dlg40tude.net Ikselka
<ikselk@gazeta.pl> pisze:

i tak ksi±dz jest be.
Bo zwykle jest.
"Zwykle" oznacza zawsze i nigdy.
Dla bezrozumnych być może.

Proszę powiedzieć, kiedy i co Cię złego
spotkało, konkretnie.
Raz kiedy¶ zgubiłem zegarek. Ale nie mam ochoty na zwierzenia.

--
Jotte

Data: 2010-09-05 23:22:43
Autor: Ikselka

<ikselk@gazeta.pl> pisze:

i tak ksi±dz jest be.
Bo zwykle jest.
"Zwykle" oznacza zawsze i nigdy.
Dla bezrozumnych być może.

No wła¶nie.

Proszę powiedzieć, kiedy i co Cię złego
spotkało, konkretnie.
Raz kiedy¶ zgubiłem zegarek. Ale nie mam ochoty na zwierzenia.

No tak, zatem rozumiem Twoj± niechęć do koscioła z tego powodu. Bezrozumni
gubi± zegarki i obci±żaj± win± kosciół.

Data: 2010-09-05 23:25:54
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomo¶ci news:1m1otek1vmj8s.1nzwtybuu1gr2$.dlg40tude.net Ikselka

Otóż to.

zatem rozumiem
Kłamiesz.

--
Jotte

Data: 2010-09-07 14:01:02
Autor: Maddy
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W dniu 05-09-2010 21:37, Jotte pisze:
W wiadomości news:i60qvl$hdp$1news.onet.pl Alek
<alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

i tak ksiÄ…dz jest be.
Bo zwykle jest.

Znałam jednego przystojnego i fajnego księdza.
Niestety, ożenił się...

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-07 20:27:15
Autor: Jotte
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
W wiadomości news:4c86297f$0$21005$65785112news.neostrada.pl Maddy

Z ministrantem w Holandii?

--
Jotte

Data: 2010-09-06 14:58:03
Autor: Icek
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Ja jako katoliczka też mogę odprawić ceremonię pogrzebow±, tylko, że
cmentarze s± własno¶ci± ko¶ciołów, więc.....

nie do konca. W duzym miescie cmentarze sa komunalne. Jednak na malych
wsiach bez zgody kleru na takim przykoscielnym cmentarzu nie mozesz zostac
pochowany

Icek

Data: 2010-09-06 15:21:54
Autor: Robert Tomasik
Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i62obe$kt$1node1.news.atman.pl...
> [...]

nie do konca. W duzym miescie cmentarze sa komunalne. Jednak na malych
wsiach bez zgody kleru na takim przykoscielnym cmentarzu nie mozesz zostac

Je¶li nie ma cmentarza komunalnego, to ów "kler" zgodę wyrazić musi. Oczywi¶cie zawsze może szykanować, a le ostatecznie zgodę wyrazić ma obowiazek.

Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.