Zaskakujace DVD w Swiecie Motocykli!

Data: 2010-02-18 22:55:01
Autor: de Fresz
Zaskakujace DVD w Swiecie Motocykli!
On 2010-02-18 19:56:24 +0100, LukeB <gorry@o2.pl> said:

Rozdzieram srebrna folijke,
wyciagam plyte, czytam: Stunt Days. Hmmmm, co za odmiana. Czy naprawde
cwiczenia gimnastyczne wykonywane na motocyklu i palenie gumy sa
jedynym materialem video nadajacym sie do zaprezentowania przez
najbardziej rozpoznawalna ogolnopolska gazete o tematyce
ogolnomotocyklowej?!
Jak dla mnie troche slabo.

Kiedyś były jakieś materiały promocyjne BMW na płytce. Miałem nawet szczerą chęć się zapoznać, ale jakiś kretyn przygotował to w formie aplikacji na jedyny słuszny system (bo przecież nie da się inaczej, fcale a fcale), którego przypadkiem nie używałem, więc trafiła tam, gdzie trzymałem wszystkie poprzednie, znaczy do kosza.
Ja już straciłem nadzieję, że nasze gazetki zaskoczą mnie kiedyś merytoryką i jak jeszcze do niedawna kupowałem obie czołowe co miesiąc, tak teraz najpierw przeglądam na stacji czy znajdzie się choć jeden artykuł wart przeczytania. Szalę goryczy przepełnił wstępniak z któregoś jesiennego M, gdzie na jednej stronie z tekstem krótszym niż ten post znalazły się ze 4 byki merytoryczne i jeszcze jakieś literówki, sygnowane przez tzw. red-nacza. Zgroza.
BTW pojawiło się nowe pisemko - MotorMania, pierwszy nr pozostawiał dość mieszane uczucia, ale może z tego coś sensownego wkiełkuje.

de Fresz

Zaskakujace DVD w Swiecie Motocykli!