Zaskakujące ciekawostki

Data: 2009-02-27 10:20:45
Autor: Hubertus Blues
Zaskakujące ciekawostki
1. "Baba", ta co "z wozu" była chyba naprawdę bardzo ciężka. Artestowi wyraźnie ulżyło. Reszcie Rockets też. No chyba że Lebron nie miał swojego dnia. A nie miał bo Artest z Battierem wybronili _naciąganego_ króla aż miło. A reszta Cavs wobec słabości Jamesa okazała podwojoną słabość, szczególnie w obronie.
2. Ben Wallace złamał nogę? coś takiego usłyszałem w komentarzu. Pewnie do złamania nie doszło ale trochę posiedzi?
Kto liczy ofiary w tym sezonie? 37?
3. Żal ściska patrząc na ławkę Suns. Co to są za goście?

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-02-27 01:29:39
Autor: L'e-szczur
Zaskakujące ciekawostki
On 27 Lut, 10:20, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
[...]

Rockets od kilku lat sa jedna z najlepiej broniacych druzyn w lidze.

2. Ben Wallace złamał nogę? coś takiego usłyszałem w komentarzu. Pewnie
do złamania nie doszło ale trochę posiedzi?
Kto liczy ofiary w tym sezonie? 37?

Z tego co widze, to ma peknieta kosc. Co ciekawe to ze urazu doznal w
wyniku kopniecia przez Yao.
Czyli jest szansa ze doroczny uraz kosci z udzialem YM w tym sezonie
nie bedzie dotyczyl jego samego, a BigBena.

3. Żal ściska patrząc na ławkę Suns. Co to są za goście?

Powaznie zaskoczyla Cie ta ciekawostka? ;-)
A Dudley zagral nawet niezle. Gdyby byl Nash to Suns mogliby
powalczyc, ale gdy rozgrywa para Tucker-Barbosa, a z lawki pomaga
Dragic....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 10:40:04
Autor: Hubertus Blues
Zaskakujące ciekawostki
L'e-szczur pisze:
[...]

A czy nie to samo mówi(ło) się w tym sezonie o Cavs?

(...)>
3. Żal ściska patrząc na ławkę Suns. Co to są za goście?

Powaznie zaskoczyla Cie ta ciekawostka? ;-)

Żeby bardzo to nie.
Swoją drogą kto miał najgorszą ławkę w ostatnich latach? Tak subiektywnie. Mnie kojarzy się Heat, ale u nich to chodziło nie tylko o ławkę.

Data: 2009-02-27 02:04:30
Autor: L'e-szczur
Zaskakujące ciekawostki
On 27 Lut, 10:40, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Rockets od kilku lat sa jedna z najlepiej broniacych druzyn w lidze.

A czy nie to samo mówi(ło) się w tym sezonie o Cavs?

No mowilo sie. I chyba dalej mowi. Nie ogladalem jeszcze tego meczu,
wiec nie wiem co sie stalo, ale Cavs przegrywali juz w tym sezonie ze
slabszymi druzynami.
Patrzac na boxscore - w przypadku Jamesa najwiekszym zaskoczeniem nie
jest slaba skutecznosc (7-21 FG) tylko to, ze przez 34 minuty mial 1
zbiorke i ZADNEJ asysty. Rockets chyba wysmienicie bronili druzynowo
(plus Ming zlamal noge BigBenowi, wiec nikt nie chcial z nim zadzierac
pod koszem).

> [...]

Swoją drogą kto miał najgorszą ławkę w ostatnich latach? Tak
subiektywnie. Mnie kojarzy się Heat, ale u nich to chodziło nie tylko o

Ale w ogole czy z druzyn walczacych o tytul? Bo w ogole to chyba
Celtics dwa lata temu, Sonics rok temu, albo Miami No-Names w zeszlym
sezonie.
A z contenderow - nie wiem czy nie Suns 06-07 (James Jones, Kurt,
Jalen Rose, Banks, Burke, brrrr).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 13:09:21
Autor: Rasheed
Zaskakujące ciekawostki
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:b15608a6-9904-4203-bd71-dc085fad2d8aa39g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Juz Ty nie kracz, juz taki Bynum polamal Wallace'a w tym sezonie i wiadomo jak sie to pozniej dla niego samego skonczylo...

Rasxheed

Data: 2009-02-27 04:12:44
Autor: L'e-szczur
Zaskakujące ciekawostki
On 27 Lut, 13:09, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]

Juz Ty nie kracz, juz taki Bynum polamal Wallace'a w tym sezonie i wiadomo
jak sie to pozniej dla niego samego skonczylo...

Myslisz, ze los ma sie mscic na Yao, czy moze raczej Yao przez te lata
cierpienia (za miliony) ma teraz kredyt na zbójowanie i zaczyna z
niego korzystac?  ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 13:48:43
Autor: Rasheed
Zaskakujące ciekawostki
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:d7040089-8c5e-434a-b96b-7b53d40c47d5j35g2000yqh.googlegroups.com...
On 27 Lut, 13:09, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:

Myslisz, ze los ma sie mscic na Yao, czy moze raczej Yao przez te lata
cierpienia (za miliony) ma teraz kredyt na zbĂłjowanie i zaczyna z
niego korzystac?  ;-)

Ja nic nie powiem... koniec tematu :)

Rasheed

Data: 2009-02-27 13:13:38
Autor: Slawek Mroz
Zaskakujące ciekawostki
Juz Ty nie kracz, juz taki Bynum polamal Wallace'a w tym sezonie i wiadomo jak sie to pozniej dla niego samego skonczylo...

Taaa...

I kto tu kracze??

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-27 13:49:44
Autor: Rasheed
Zaskakujące ciekawostki
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go8l9i$h34$1inews.gazeta.pl...
Juz Ty nie kracz, juz taki Bynum polamal Wallace'a w tym sezonie i wiadomo jak sie to pozniej dla niego samego skonczylo...

Taaa...

I kto tu kracze??

Odwoluje to co napisalem. Bynum zrobil to specjalnie, a Yao przez przypadek, wiec nie podchodzi pod to.

Rasheed

Zaskakujące ciekawostki