Zaskakujący wynik?

Data: 2010-07-06 04:53:06
Autor: Palik
Zaskakujący wynik?

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:i0stgo$ret$1news.onet.pl...

Kogo ten wynik zaskoczył? Bo mnie nie.

-- -- -- -- -- -- -- -
Zaskakujący wynik wyborów w więzieniach

W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9 proc. poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby Więziennej.

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3317540,aktualnosc.html

-- -- -- -- -- -- -- -

TT

Żaden szanujący się więzień nie zagłosuje na parówę.Nie wiem jak to się ma do tych wyników ,ale jeśli już pytacie....:}

Palik

Data: 2010-07-06 21:32:47
Autor: Joachim
Zaskakujący wynik?

Żaden szanujący się więzień nie zagłosuje na parówę.Nie wiem jak to się ma do tych wyników ,ale jeśli już pytacie....:}

Sorry, ale nie kumam tego grypsu.

Co to znaczy parówa? Kaczor to? Może Komor?

J.

Zaskakujący wynik?