Zaskakujacy wyrok sadu

Data: 2009-09-24 02:36:57
Autor: VoyteG
Zaskakujacy wyrok sadu
Cytat z artykulu:

"Ile przez cały ten czas lokatorzy panu płacili?

- Nic. W ogóle nie płacili, nawet tych 80 gr. W kamienicy, która ma
2,5 tys. metrów kwadratowych, ja przez te lata dostawałem czynsz tylko
od dwóch lokatorów - i było to kilkanaście złotych miesięcznie. W
końcu komornik ściągnął z mojego konta 35 tys. zł nadpłaconego przez
lokatorów czynszu, którego ja nigdy nie dostałem.

Jak to możliwe?

- Bo taki był wyrok sądu. Sąd uznał, że lokatorzy płacili mi po 4 zł,
a należało się po 80 gr, więc oni mi nadpłacili po 3,20 za każdy metr
i ja muszę to zwrócić. I tę różnicę ze mnie ściągnięto. Nikogo nie
obchodziło, że nic mi nie zapłacili."

caslosc tu: http://tiny.pl/hqcr6

Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

Data: 2009-09-24 09:00:48
Autor: witek
Zaskakujacy wyrok sadu
VoyteG wrote:
[...]

Teraz ty możesz iśc do sądu po te 80 gr.

Data: 2009-09-24 12:56:03
Autor: Roman Rumpel
Zaskakujacy wyrok sadu
VoyteG pisze:

Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2009-09-24 08:50:30
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Zaskakujacy wyrok sadu
On 24 Sep, 11:56, Roman Rumpel <rom...@screwspam.gazeta.pl> wrote:
VoyteG pisze:

> Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

W sumie racja. Ale czyta sie jak jakis absurdalny kabaret. Znaczy
jesli da sie wiare temu co koles mowi, wiec po zalozeniu ze nie mozna
temu wierzyc nie powinienem sie tak czuc.. a jednak nie moge tego od
siebie odepchnac :)

Data: 2009-09-24 09:43:04
Autor: BK
Zaskakujacy wyrok sadu
On 24 Wrz, 17:50, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:

> [...]

jesli da sie wiare temu co koles mowi, wiec po zalozeniu ze nie mozna
temu wierzyc nie powinienem sie tak czuc.. a jednak nie moge tego od

Zapewne pare lat juz na karku masz i wierzysz mediom? ;-)

Juz zwlaszcza w sprawach relacji orzeczen sadowych to z duzym
dystansem trzeba. Bardzo czesto teksty o prawie/sadach/wyrokach pisze
student/absolwent kulturoznastwa/socjologii czy innego kierunku o
niczym zlapany na umowe zlecenie badz staz :)

Data: 2009-09-24 18:51:09
Autor: Liwiusz
Zaskakujacy wyrok sadu

VoyteG pisze:
[...]

   To jest wywiad. O tym mówi sam kamienicznik, a nie student na zleceniu. Mówi, że ściągnięto z niego nadpłatę czynszów, która nigdy nie została przez lokatorów zapłacona. Nie ma powodu, aby twierdzić, że nie wie o czym mówi.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-24 10:18:59
Autor: BK
Zaskakujacy wyrok sadu
On 24 Wrz, 18:51, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
BK pisze:

> [...]

zleceniu. Mówi, że ściągnięto z niego nadpłatę czynszów, która nigdy nie
została przez lokatorów zapłacona. Nie ma powodu, aby twierdzić, że nie

I myslisz, ze w wywiadach zawsze sa zacytowane doslownie slowa
odpowiadajacego na pytania dziennikarza? Z byka spadles?

Bedzie dobrze jak wywiad byl autoryzowany, ale i to nie jest norma.
Nawet w wywiadach autoryzowanych dziennikarze zmieniaja wypowiedzi
osob odpytywanych.

Data: 2009-09-24 10:21:09
Autor: BK
Zaskakujacy wyrok sadu
BK pisze:

> [...]

zleceniu. Mówi, że ściągnięto z niego nadpłatę czynszów, która nigdy nie
została przez lokatorów zapłacona. Nie ma powodu, aby twierdzić, że nie

I jeszcze jedno - bardzo czesto ludzie nie maja pojecia o czym mowia,
nawet jesli sa strona w jakims procesie.

Nie twierdze, ze ten facet sciemnia - ale rownie prawdopodobne jest,
ze sam czegos nie zrozumial/przekrecil. Media na serio nie sa zadnym
zrodlem wiedzy o takich sprawach.

Data: 2009-09-24 22:29:27
Autor: mi
Zaskakujacy wyrok sadu
Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

Pie*licie Hipolicie. Artykułom może i wierzyć nie można... bo nie oddają
wszystkiego. Odkąd zdarzyło mi się być niewinnie skazanym przez kretynkę w todze
i przez dwa lata do czasu apelacji i uniewinnienia chodzić z wyrokiem (choć
nieprawomocnym) za popełnione przestępstwo to uwierzę we wszystko. Kretynce
nawet nie chciało się dociekać jak było. Po prostu dostałem wyrok z rozdzielnika.

Zresztą wystarczy pomyśleć. Sędziów do tej pory mamy tych samych co za PRL.
Miało się niezawisłe szambo samo oczyścić. I co? G**no, w dodatku niezawisłe.

Za PRL mieliśmy dyspozycyjnych i skur**łych sędziów. Teraz mamy sędziów
niezawisłych i godnych szacunku. Szkoda, że tych samych. Idąc tym tokiem
rozumowania, to wypada wierzyć w bajki i magię, jeśli się komusze łajno tak
magicznie odmieniło przy tym nie usuwając nikogo z zawodu.

mi

Data: 2009-09-25 09:13:07
Autor: Roman Rumpel
Zaskakujacy wyrok sadu
mi pisze:
Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

Pie*licie Hipolicie. Artykułom może i wierzyć nie można... bo nie oddają
wszystkiego.

No to pi..dolę, czy nie można wierzyć? Zdecyduj się.

Zresztą wystarczy pomyśleć. Sędziów do tej pory mamy tych samych co za PRL.
\
jasne. Ile lat miała ta, co Cię skazała? Byłeś ostatnio w sądzie rejonowym? Ilu tam widziałeś sędziów starszych niż 40 lat? A sądziwie, ktorzy Cie uniewinniali w apelacji byli młodsi, nowsi od tej, co cię skazała, czy było odwrotnie
Kto tu bzdury gada.

Miało się niezawisłe szambo samo oczyścić. I co? G**no, w dodatku niezawisłe.

Za PRL mieliśmy dyspozycyjnych i skur**łych sędziów. Teraz mamy sędziów
niezawisłych i godnych szacunku. Szkoda, że tych samych.

Same wyświechtane hasła, w dodatku nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2009-09-25 16:20:25
Autor: mi
Zaskakujacy wyrok sadu
No to pi..dolę, czy nie można wierzyć? Zdecyduj się.

hint: figura retoryczna

> [...]
jasne. Ile lat miała ta, co Cię skazała? Byłeś ostatnio w sądzie rejonowym? Ilu tam widziałeś sędziów starszych niż 40 lat? A sądziwie, ktorzy Cie uniewinniali w apelacji byli młodsi, nowsi od tej, co cię skazała, czy było odwrotnie

Znaczy się ci nowi sędziowie w Polsce to orzekali w próżni prawnej i na nowo
tworzyli polski wymiar sprawiedliwości? Nie byli uczeni na aplikacji przez kadrę
peerelowską ani nie byli kontrolowani przez kadrę peerelowską? To gdzie jest ta
Polska, bo chętnie się przeprowadzę?

> Miało się niezawisłe szambo samo oczyścić. I co? G**no, w dodatku niezawisłe.
> niezawisłych i godnych szacunku. Szkoda, że tych samych. Same wyświechtane hasła, w dodatku nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.

Oczywiście. Jak wiemy wszyscy w Polsce uważają sędziów za wzory, które
przyczyniają się do odnowy moralnej i prawnej. Zaś idiotyczne orzeczenia i
aroganckie zachowanie to robią skrzaty. Które też szczą do mleka.

mi

Data: 2009-09-29 11:45:43
Autor: Another
Zaskakujacy wyrok sadu
Dnia Thu, 24 Sep 2009 12:56:03 +0200, Roman Rumpel napisał(a):

Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

I nie tylko prasowym, inne media też nieźle kreują prawdę.
Głośna niegdyś sprawa piekarza, który rozdawał chleb i dowalono mu VAT za
to. Z tego piekarza media zrobiły ofiarę systemu. I bardzo nagłaśniały jego
wersję, bo było medialne.
A potem sprawa ucichła, żadne media nie wspomniały o wynikach kontroli
skarbowej, które można poczytać na stronach Ministerstwa Finansów, o tu:
http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=7&id=64609&dzial=618 I o tym, że gość próbując ratować tyłek robił z siebie ofiarę, a media się
na to złapały - cicho.

--
Another

Data: 2009-09-24 19:58:05
Autor: Andrzej Lawa
Zaskakujacy wyrok sadu
VoyteG pisze:

Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

Może sąd uznał, na podstawie swojego genialnego "doświadczenia
życiowego", że jednak płacili, a właściciel zeznał nieprawdę? ;->

Zaskakujacy wyrok sadu