Zaskarżenie administratora bloku

Data: 2009-03-21 15:14:01
Autor: Szymonias
Zaskarżenie administratora bloku
Witam,

jak najszybciej i najskuteczniej można zaskarżyć administratora
budynku, który nie dopełnił swoich obowiązków, w wyniku czego spłonęło
mieszkanie?
Rzecz działa się w bloku, w którym stwierdził obecność dymu, ale przez
5 godzin drań nie wezwał straży pożarnej, bo usilnie chciał znaleźć
źródło dymu sam. Jak odnalazł się lokator (wrócił z pracy), u którego
pożar powstał, można było już tylko dogasić pozostałe szczątki
dobytku.
Dodatkowo wyszło na jaw, że ktoś nieuprawniony grzebał w głównej
rozdzielni, w wyniku czego poszedł na cały pion prąd 380V, stąd główna
przyczyna pożaru.

Pozdrawiam,

Szymon

Data: 2009-03-22 02:13:50
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Szymonias" <Szymonias@gmail.com> napisał w wiadomości news:a893f471-c227-43f9-a304-29c6c463ecd1f19g2000yqh.googlegroups.com...
Witam,
jak najszybciej i najskuteczniej można zaskarżyć administratora
budynku, który nie dopełnił swoich obowiązków, w wyniku czego spłonęło
mieszkanie?

Złożyć stosowne zawiadomienie o przestępstwie organom ścigania. Po pierwsze polegającym na spowodowaniu zagrożenia dla życia i zdrowia, oraz mienia w znacznych rozmiarach poprzez nie wezwanie straży pożarnej - spłonęło jedno mieszkanie, ale przecież mogło realnie więcej.

Po drugie najprawdopodobniej - z tego co piszesz - doszło do wykroczenia z art. 70 kw - czyli grzebania w tej skrzynce przez osobę nieuprawnioną.

Data: 2009-03-22 02:37:04
Autor: animka
Robert Tomasik pisze:
[...]

Jeśli wygra sprawę ze spółdzielnią to będzie wielki cud. Ze spółdzielnią osiedla, na której mieszkam nie wygrałby (mają swoich ludzi powsadzanych wszędzie - to jest wielka mafia).

--
animka

Data: 2009-03-22 04:40:49
Autor: k0m0r
On 22 Mar, 02:37, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]

Jeśli wygra sprawę ze spółdzielnią to będzie wielki cud. Ze spółdzielnią
osiedla, na której mieszkam nie wygrałby (mają swoich ludzi powsadzanych

O żesz, to animka dotarła nawet na pl.soc.prawo?
Serdecznie Wam współczuję :)

Data: 2009-03-22 07:02:10
Autor: witek
k0m0r wrote:

O żesz, to animka dotarła nawet na pl.soc.prawo?
Serdecznie Wam współczuję :)

a gdzie jeszcze bywa? nie chciało mi się googlać.
chetnie zapoznam się z tą dziwną postacią.

Data: 2009-03-22 19:29:40
Autor: Andrzej_K
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

> k0m0r wrote:

O żesz, to animka dotarła nawet na pl.soc.prawo?
Serdecznie Wam współczuję :)

a gdzie jeszcze bywa? nie chciało mi się googlać.
chetnie zapoznam się z tą dziwną postacią.

Ja pogooglałem: ;-)

pl.comp.pecet
pl.regionalne.warszawa
pl.soc.prawo
pl.biznes.banki
ms-news.pl.windowsxp
pl.sci.medycyna
pl.comp.os.ms-windows.winnt
pl.listserv.chomor-l
pl.misc.telefonia.gsm
pl.praca.dyskusje
alt.pl.mozilla
pl.soc.prawo.podatki
pl.comp.sieci

Pojawiła się  26 Wrz 2007  11:00 --
Pozdrawiam - Andrzej_K.
"Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę  której bez niego w ogóle byś nie miał."

Data: 2009-03-22 14:01:24
Autor: witek
Andrzej_K wrote:
> [...]

Serdecznie Wam współczuję :)

a gdzie jeszcze bywa? nie chciało mi się googlać.
chetnie zapoznam się z tą dziwną postacią.

o rany, ale mieszanka wybuchowa, komputery, medycyna i dzieci.
Aż się boję czytać, żeby się nie dowiedzieć, że komputer to diabelski wynalazek, choroby leczy się zdrowaśkami, a dzieci to sam już nie wiem.

Data: 2009-03-22 21:40:49
Autor: animka
witek pisze:

o rany, ale mieszanka wybuchowa, komputery, medycyna i dzieci.
Aż się boję czytać, żeby się nie dowiedzieć, że komputer to diabelski wynalazek, choroby leczy się zdrowaśkami, a dzieci to sam już nie wiem.

Pewnie z kimś innym Ci się pomyliło "wielki domowy znawco prawa" pożal się Boże.
Nie czytam grup o dzieciach.

--
animka

Data: 2009-03-22 15:51:15
Autor: witek
animka wrote:
witek pisze:

[...]

Och. Twoje porady mają tak wielką wartość, że po prostu szczęka opada.
Powinnaś nawet własną grupę założyć. alt.pl.porady_sierotki_babuni.

Data: 2009-03-22 20:00:54
Autor: Jacek Skowroński
ZaskarĹźenie administratora bloku
PT Andrzej_K scripsit:
> [...]

Serdecznie Wam współczuję :)

a gdzie jeszcze bywa? nie chciało mi się googlać.
chetnie zapoznam się z tą dziwną postacią.

Dopisz jeszcze pl.soc.edukacja.szkola, pl.soc.edukacja, pl.news.czytniki i
pl.hum.polszczyzna.

--
Jacek Skowroński                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2009-03-22 21:43:50
Autor: animka
Jacek Skowroński pisze:

Dopisz jeszcze pl.soc.edukacja.szkola, pl.soc.edukacja, pl.news.czytniki i
pl.hum.polszczyzna.

Do dupy szukaczem i detektywem jesteś. Podaj linki!!!
Na pl.soc.edukacja.szkola, pl.soc.edukacja i pl.hum.polszczyzna nie piszę, nawet nie czytam tego.
Odziedziczyleś magiel po swojej mamusi na tej swojej wsi?

--
animka

Data: 2009-03-22 16:01:06
Autor: witek
animka wrote:
Jacek Skowroński pisze:

[...]

No i dobrze, że nie piszesz. Mają z ciebie wystarczająco pocieszny kabaret na pozostałych grupach.

Data: 2009-03-22 21:38:47
Autor: animka
Andrzej_K pisze:

Pojawiła się  26 Wrz 2007  11:00

Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

--
animka

Data: 2009-03-22 15:49:51
Autor: witek
animka wrote:
Andrzej_K pisze:

Pojawiła się  26 Wrz 2007  11:00

Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

to może czas przejść na emeryturę?

Data: 2009-03-22 22:53:55
Autor: animka
witek pisze:

Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

to może czas przejść na emeryturę?

Robię Ci konkurencję, bo wytykam twoje złe porady i dlatego, prawda?
Każdy kiedyś przejdzie na emeryturę. To nie grzech.

--
animka

Data: 2009-03-22 18:39:33
Autor: witek
animka wrote:

Robię Ci konkurencję, bo wytykam twoje złe porady i dlatego, prawda?

Ty naprawdę nie widzisz, że się błaźnisz?
Nie jesteś mi w stanie niczego wytknąć bo jesteś zielona jak nowy listek na wiosnę. Przejrzałem parę grup i w zasadzie na każdej uchodzisz za grupową maskotkę. Co do konkurencji to brakuje tu fachowców, więc masz szansę się wykazać. Czas start.

Data: 2009-03-22 16:42:20
Autor: witek
Marcin J. Kowalczyk wrote:
animka pisze:
Pojawiła się  26 Wrz 2007  11:00

Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

w pl.* ? :>

Sie czepiasz.
To tylko trzy lata różnicy.

Data: 2009-03-23 15:14:10
Autor: Andrzej_K
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

Andrzej_K pisze:

Pojawiła się  26 Wrz 2007  11:00

Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

Czyli "google" kłamią? - http://tinyurl.com/cljatb

http://tinyurl.com/cy7954 --
Pozdrawiam - Andrzej_K.
"Bezpieczniej jest mieć ptaka w ręku niż nad głową."

Data: 2009-03-23 10:12:31
Autor: witek

Andrzej_K pisze:

Pojawiła się  26 Wrz 2007  11:00

Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

Czyli "google" kłamią? - http://tinyurl.com/cljatb

http://tinyurl.com/cy7954

i oczywiscie fachowosc porad aż powala.

Data: 2009-03-24 20:55:09
Autor: animka
Zaskarżenie administratora bloku
Andrzej_K pisze:

http://tinyurl.com/cy7954

Może szukaj sobie po IP modemu i IP z kablowki jak taki ciekawy jesteś.

--
animka

Data: 2009-03-22 20:26:19
Autor: Marcin Debowski
Dnia 22.03.2009 k0m0r <k0m0r0w5k1@wp.pl> napisał/a:
[...]

Aha. Pojawili się agenci spółdzielni.

--
Marcin

Data: 2009-03-22 21:37:09
Autor: animka
Marcin Debowski pisze:
[...]

Tak, tą grupę czyta też taki jeden człowiek, który był hydraulikiem a teraz jest kierownikiem administracji.
Nawsadzał swoich wujków i znajomych do pracy w administracji. Wiadomo, co nowy kierownik, to nowi pracownicy.

--
animka

Data: 2009-03-22 15:52:05
Autor: witek
animka wrote:

[...]

Mafia! jak nic. Zapisz się do PIS. Zrobisz kariere jak Jola Rutowicz.

Data: 2009-03-22 04:41:05
Autor: k0m0r

Data: 2009-03-22 08:35:27
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gq3sp6$ncb$1node1.news.atman.pl...

Jeśli wygra sprawę ze spółdzielnią to będzie wielki cud. Ze spółdzielnią osiedla, na której mieszkam nie wygrałby (mają swoich ludzi powsadzanych wszędzie - to jest wielka mafia).

Masz manie przesladowcza?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl