Zaskarżenie uchwał Zebrania Przedstawic ieli Spółdzielni Mieszkaniowej

Data: 2009-08-08 11:03:08
Autor: mauser50
Zaskarżenie uchwał Zebrania Przedstawic ieli Spółdzielni Mieszkaniowej
Witam

Mam pytanie do grupowiczów następującej treści:
Moja "kochana" spółdzielnia mieszkaniowa od dwóch lat pomimo wejścia w życie znowelizowanych przepisów ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych zamiast Walnego Zebrania Członków nadal organizuje Zebrania grup członkowskich oraz zebrania przedstawicieli czego faktycznie zabraniają   przepisy znowelizowanej ustawy. Zarząd nie chce przekazać do Sądu nowego statutu ponieważ zasłania się tym, że kilka przepisów powyższej ustawy zostało uznanych prze Trybunał Konstytucyjny jako niezgodnych z prawem.
Mam zamiar zaskarżyć do Sądu uchwały które zostały uchwalone na Zebraniach Przedstawicieli i Zebraniach Grup Członkowskich jako podjęte przez organy spółdzielni niezgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi i w związku z tym mam pytanie czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się może z wyrokami Sądów Cywilnych w podobnej sprawie jeśli tak jakie były wyroki w tych sprawach.

Jeśli ktoś dysponuje np. odpisami takich wyroków proszę o kontakt na pv.

Zaskarżenie uchwał Zebrania Przedstawic ieli Spółdzielni Mieszkaniowej