Zaskoczenie

Data: 2011-05-11 01:33:52
Autor: tadek
Zaskoczenie
ponieważ zbliża się czas przedłużenia umowy ubezpieczenia samochodu OC
i AC dokonałem symulacji ww ubezpieczenia w jednym z TU przez
internet. Podano warto¶ć samochodu do AC.
Moje zaskoczenie wywołało to że ta warto¶ć jest taka jak± zapłaciłem
za samochód w salonie 3 lata temu

Data: 2011-05-11 10:56:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zaskoczenie
W dniu 2011-05-11 10:33, tadek pisze:
ponieważ zbliża się czas przedłużenia umowy ubezpieczenia samochodu OC
i AC dokonałem symulacji ww ubezpieczenia w jednym z TU przez
internet. Podano wartość samochodu do AC.
Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem
za samochĂłd w salonie 3 lata temu

Norma. Przy wyliczaniu składki zawsze zawyżają wartość. Przy wypłacie odszkodowania, dowiedziałbyś się, że już dzień po podpisaniu umowy, wartość auta spadła znacząco.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-11 15:16:42
Autor: marjan
Zaskoczenie
[...]

To pozwolę sobie przypomnieć sytuację z moim 10-letnim (wówczas) punto:
Ubezpieczenie AC na kwotę 5000 zł, po pół roku od zawarcia ubezpieczenia przy szkodzie całkowitej oszacowali wartość auta na 5500 zł, i od tego wyliczali kwotę do wypłaty :)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-05-11 10:57:49
Autor: Robson
Zaskoczenie
[...]

I od tego placisz skladke. Ale sprobuj zrealizowac AC, dostaniesy wtedy ....polowe?

Data: 2011-05-11 11:00:12
Autor: cbnet
Zaskoczenie
Nie daj się orżn±ć. ;)

--
CB

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8578fe5e-e585-4e74-9ac2-2d76d457399cn10g2000yqf.googlegroups.com...

Data: 2011-05-11 11:20:49
Autor: J.F.
Zaskoczenie
[...]

a) a patrzyles ile kosztowalo wtedy 1 euro a ile teraz ?

b) zadzwon do salonu, spytaj ile kosztuje taki nowy, sprawdz na allegro ile kosztuje taki jak twoj .. i nie daj sie orznac.
    dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

J.

Data: 2011-05-11 04:57:35
Autor: tadek
Zaskoczenie
On 11 Maj, 11:20, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał w

> [...]

    dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl
warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

fakt euro wtedy było po 3,25 zł
Jak przyjdzie do ubezpieczenia to sprawdzę podstawy ew. wypłaty w
przypadku kradzieży. Mam jeszcze czas popatrzę u innych ubezpieczycieli

Data: 2011-05-11 11:22:20
Autor: Massai
Zaskoczenie
J.F. wrote:

> [...]

skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl warty
polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

Nic to nie zmieni. Składkę można zapłacić i od miliona, a wypłac± wg
wyceny w dniu szkody. Przy tej wycenie już się postaraj± żeby była jak
najniższa ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-05-11 13:41:51
Autor: J.F.
Zaskoczenie
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w
J.F. wrote:
[...]

O, ale jesli to jest ich wycena, to beda podstawy duze do sprawy sadowej.
I sad moze to klepnac, jak ma troche poczucia sprawiedliwosci :-)

J.

Data: 2011-05-11 11:52:48
Autor: Andrzej Ława
Zaskoczenie
W dniu 11.05.2011 10:33, tadek pisze:
[...]

SprawdĽ w eurotaxie - może po prostu kurs tak się wahn±ł. Ja np. w
zeszłym roku sprzedawałem dwa obiektywy (inna sprawa, że w idealnym
stanie) po jakich¶ 3 latach eksploatacji i wzi±łem za nie tyle, ile
zapłaciłem.

Data: 2011-05-11 16:13:21
Autor: BaX
Zaskoczenie
[...]

Od chyba 2-3 tygodni obowi±zuj± nowe wyższe stawki bazowe ubezpieczeń.

Data: 2011-05-12 00:21:39
Autor: grzech
Zaskoczenie
On 11 Maj, 10:33, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

TU maj± widełki warto¶ci przy ubezpieczeniu AC i imho najlepiej
ubezpieczać od najniższej możliwej kwoty.
Nie ma co zakładać, że Ci auto ukradn± b±dĽ za miesi±c wjedziesz do
rowu, za to pewne jest że TU i tak cie
w razie czego wydyma albo będziesz przez lata bujał się w s±dzie. -
więc po co przepłacać?:)

grzech
nyska

Zaskoczenie