Zaskoczenie

Data: 2011-05-11 11:20:49
Autor: J.F.
Zaskoczenie
Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w
ponieważ zbliża się czas przedłużenia umowy ubezpieczenia samochodu OC
i AC dokonałem symulacji ww ubezpieczenia w jednym z TU przez
internet. Podano wartość samochodu do AC.
Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem
za samochód w salonie 3 lata temu

a) a patrzyles ile kosztowalo wtedy 1 euro a ile teraz ?

b) zadzwon do salonu, spytaj ile kosztuje taki nowy, sprawdz na allegro ile kosztuje taki jak twoj .. i nie daj sie orznac.
    dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

J.

Data: 2011-05-11 04:57:35
Autor: tadek
Zaskoczenie
On 11 Maj, 11:20, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał w

> [...]

    dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl
warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

fakt euro wtedy było po 3,25 zł
Jak przyjdzie do ubezpieczenia to sprawdzę podstawy ew. wypłaty w
przypadku kradzieży. Mam jeszcze czas popatrzę u innych ubezpieczycieli

Data: 2011-05-11 11:22:20
Autor: Massai
Zaskoczenie
J.F. wrote:

> [...]

skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl warty
polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

Nic to nie zmieni. Składkę można zapłacić i od miliona, a wypłacą wg
wyceny w dniu szkody. Przy tej wycenie już się postarają żeby była jak
najniższa ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-05-11 13:41:51
Autor: J.F.
Zaskoczenie
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w
J.F. wrote:
[...]

O, ale jesli to jest ich wycena, to beda podstawy duze do sprawy sadowej.
I sad moze to klepnac, jak ma troche poczucia sprawiedliwosci :-)

J.

Zaskoczenie