Zaskoczenie

Data: 2011-05-11 11:52:48
Autor: Andrzej Ława
Zaskoczenie
W dniu 11.05.2011 10:33, tadek pisze:
ponieważ zbliża się czas przedłużenia umowy ubezpieczenia samochodu OC
i AC dokonałem symulacji ww ubezpieczenia w jednym z TU przez
internet. Podano wartość samochodu do AC.
Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem
za samochód w salonie 3 lata temu

Sprawdź w eurotaxie - może po prostu kurs tak się wahnął. Ja np. w
zeszłym roku sprzedawałem dwa obiektywy (inna sprawa, że w idealnym
stanie) po jakichś 3 latach eksploatacji i wziąłem za nie tyle, ile
zapłaciłem.

Zaskoczenie