Zaskoczyła mnie służalczość Rosjan

Data: 2010-12-06 08:20:07
Autor: Panslavista
Zaskoczyła mnie służalczość Rosjan
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4cfc8d79news.home.net.pl...

Nic z nakazu, okazywano współczucie w sposób uważany w Polsce za zbyt wylewny. To dusza słowiańska tak opisywana szeroko w literaturze rosyjskiej, Tam normalne zjawisko, nie udawane.

Data: 2010-12-06 07:39:10
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

Nic z nakazu, okazywano współczucie w sposób uważany w Polsce za zbyt wylewny. To dusza słowiańska tak opisywana szeroko w literaturze rosyjskiej, Tam normalne zjawisko, nie udawane.

wiele narodow nieslowianskich zachowuje sie wylewnie. Pojedz do Meksyku.
Meksykanczycy to bardzo sympatyczni ludzie, ale musisz bardzo uwazac na portfel.

Wlosi tez sa bardzo wylewni. Widziales moze jak wyglada pogrzeb i stypa po
zabojstwie przez mafie czlowieka, na ktorej pojawia sie czlonkowie tej mafii?
Przeciez nawet nakrecono filmy o takiej tematyce.

Ja nie mam nic do Rosjan jesli ich spotykam w krajach innych anizeli Rosja czy
Polska. To sa rzeczywiscie czesto bardzo zyczliwi ludzie, ale ten ich system i
ta ich wladza, sa niestety qu***skie.

Data: 2010-12-06 09:53:08
Autor: cytryna
Zaskoczy³a mnie s³u¿alczo¶æ Rosjan
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisa&sup3;(a): > > Nic z nakazu, okazywano wspó&sup3;czucie w sposób uwa&iquest;any w Polsce za zbyt > wylewny. To dusza s&sup3;owia&ntilde;ska tak opisywana szeroko w literaturze
rosyjskiej,
> [...]

czy
Polska. To sa rzeczywiscie czesto bardzo zyczliwi ludzie, ale ten ich system

Rosjanie w 1917 roku wpakowali się w komunizm popierając judeokrację Lenina podobnie jak Polacy nabrani na politykę miłości uprawianą przez miłośnika Anieli i Wołodi. Słowiańskie lemingi. Kiedyś się otrząśniemy i zaczniemy żyć
jak ludzie w zachodnich demokracjach.

--

Zaskoczyła mnie służalczość Rosjan