Zaślepki do tarczówek?

Data: 2010-07-08 16:26:47
Autor: kml
Zaślepki do tarczówek?

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c35976c$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

Skąd się je bierze? Bo oprócz jednego oryginalnego używam jakichś nieporęcznych zastępczych domowej roboty, ale te shimanowskie są najwygodniejsze. To się kupuje normalnie w sklepie rowerowym za 3 zł czy kombinuje z zaprzyjaźnionego serwisu?

Sie kombinuje ;) Może to nieco debilny sposób, ale skoro jest http://www.velo.com.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=1673 to może mają same blokady do zacisków? Ja używałem też grubej tektury etc. a na klamkę zakładałem gumkę recepturkę i było git ;)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Zaślepki do tarczówek?