Zasłonić okienka proszę!!

Data: 2013-04-23 20:20:35
Autor: OcL
Zasłonić okienka proszę!!
W dniu 2013-04-19 23:46, Stachu Chebel pisze:
Po kiego to zasłanianie miniaturowych okienek ??

Nie miałe¶ jaj aby zapytać i teraz jęczysz na grupie?

Data: 2013-04-23 22:40:32
Autor: /dev/SU45
Zasłonić okienka proszę!!

Nie miałe¶ jaj aby zapytać i teraz jęczysz na grupie?

Jaki m±dry! Do zespołu Macierewicza, tylko tam!

W takiej sytuacji zwykle odpowiadaj± korporacyjnym bełkotem, kiedy¶ się zapytałem to powiedzieli że to po to żeby się można było wyspać - i tu akurat pewnie mieli rację.

Siedziałem przy oknie to się nakryłem kocem i sobie uchyliłem, a w 787 zamkn± wszystkim obowi±zkowo :)

Data: 2013-04-24 00:38:39
Autor: Marek
Zasłonić okienka proszę!!
On Tue, 23 Apr 2013 22:40:32 +0200, /dev/SU45 <nie.ma.zupelnie@w.pl> wrote:
zapytałem to powiedzieli że to po to żeby się można było wyspać - i
tu
akurat pewnie mieli racjÄ™.

Ale w nocy jest ciemno za.oknem, więc po co zasłaniać? jedyne logiczne powody to: 1) żeby czegoś nie zobaczyć za oknem lub 2) żeby to coś za oknem nie zobaczyło świateł z wnętrza :)

--
Marek

Data: 2013-04-24 00:51:03
Autor: JJR
Zasłonić okienka proszę!!
Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał

Ale w nocy jest ciemno za.oknem, więc po co zasłaniać?

Choćby dlatego, że jak lecisz na dużej wysokości z zachodu na wschód to noc trwa dużo krócej niż przeciętny zjadacz jest w stanie wytrzymać bez poczucia obniżenia komfortu.
A poczucie komfortu pasaĹĽera to coĹ› bardzo waĹĽnego dla wszystkich linii z wyjÄ…tkiem tanich.

--
pzdr,
Jędrzej

Na coś i tak musisz umrzeć - niech to nie będzie nuda

Data: 2013-04-24 00:09:40
Autor: Jarosław Sokołowski
Zasłonić okienka proszę!!
Pan Jędrzej napisał:

Ale w nocy jest ciemno za.oknem, więc po co zasłaniać?

Choćby dlatego, że jak lecisz na dużej wysoko¶ci z zachodu na wschód to
noc trwa dużo krócej niż przeciętny zjadacz jest w stanie wytrzymać bez
poczucia obniżenia komfortu.

Chyba że trafi na takiego z, dajmy na to, Leningradu.

--
Jarek

Data: 2013-04-24 09:27:45
Autor: Marek
Zasłonić okienka proszę!!
On Wed, 24 Apr 2013 00:51:03 +0200, "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> wrote:
Choćby dlatego, że jak lecisz na dużej wysokości z zachodu na
wschĂłd to noc

karzą zasłaniać bez względu na kierunek zach-wsch czy wsch-zach.

--
Marek

Data: 2013-04-24 02:05:48
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Zasłonić okienka proszę!!
W dniu ¶roda, 24 kwietnia 2013 09:27:45 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
On Wed, 24 Apr 2013 00:51:03 +0200, "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> wrote:

> Choćby dlatego, że jak lecisz na dużej wysoko¶ci z zachodu na wschód to noc

karz± zasłaniać bez względu na kierunek zach-wsch czy wsch-zach.

UFO w nocy zaglada w okienka i ze srodka za dobrze je wtedy widac? ;)

Data: 2013-04-24 11:11:09
Autor: J.F
Zasłonić okienka proszę!!
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
On Wed, 24 Apr 2013 00:51:03 +0200, "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl>
Choćby dlatego, że jak lecisz na dużej wysokości z zachodu na wschód to noc

karzą zasłaniać bez względu na kierunek zach-wsch czy wsch-zach.

Bo taka procedura. Po co sie maja zastanawiac czemu kazali zaslonic a czemu nie.

J.

Data: 2013-04-24 11:02:27
Autor: Jarosław Sokołowski
Zasłonić okienka proszę!!
Pan J.F napisał:

[...]

Oni nie, ale tu akurat zastanowić się można. Niektórzy skłonni s±
po¶więcić na to swój cenny czas i dociec, dlaczego tak im kazali.

--
Jarek

Data: 2013-04-24 23:19:37
Autor: Delfino Delphis
Zasłonić okienka proszę!!
Marek wrote:

Ale w nocy jest ciemno za.oknem, więc po co zasłaniać? jedyne
logiczne powody to: 1) żeby czego¶ nie zobaczyć za oknem lub 2) żeby
to co¶ za oknem nie zobaczyło ¶wiateł z wnętrza :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Nightmare_at_20,000_Feet

Data: 2013-04-24 18:12:19
Autor: OcL
Zasłonić okienka proszę!!
W dniu 2013-04-23 22:40, /dev/SU45 pisze:
Jaki m±dry!
Je¶li uważasz, że trzeba być bardzo m±drym aby personel pokładowy zapytać o tak± pierdołę to ci troszkę współczuję.

Data: 2013-04-24 19:52:08
Autor: __Maciek
Zasłonić okienka proszę!!
Wed, 24 Apr 2013 18:12:19 +0200 OcL <ocl@bezznaczenia.tv> napisał:

Jaki m±dry!
Je¶li uważasz, że trzeba być bardzo m±drym aby personel pokładowy zapytać o tak± pierdołę to ci troszkę współczuję.

Jeżeli uważasz że grupa dyskusyjna nie służy do dyskusji na takie
tamaty i nazywasz to "wylewaniem żalów" to tobie współczuję. IdĽ sobie
na elektroda.pl, tam my¶l± tak jak ty.

Powrót Koliny? Teraz ma takiego stajla?

Data: 2013-04-24 21:20:21
Autor: OcL
Zasłonić okienka proszę!!
W dniu 2013-04-24 19:52, __Maciek pisze:
Jeżeli uważasz że grupa dyskusyjna nie służy do dyskusji na takie
tamaty i nazywasz to "wylewaniem żalów" to tobie współczuję. IdĽ sobie
na elektroda.pl, tam my¶l± tak jak ty.

Powrót Koliny? Teraz ma takiego stajla?

Napisz powyższe bez błędów to Ci odpowiem.

Zasłonić okienka proszę!!