Zas這nka do wanny

Data: 2009-05-31 12:13:37
Autor: Pan υ
Zas這nka do wanny
Nie wiecie gdzie mo積a dosta porz康n zas這nk do wanny. Porz康n, mam na my郵i jaki delikatny i mi造 w dotyku materia pokryty dodatkowo czym nieprzemakalnym. Mia貫m kiedy tak z IKEA (model Thisted), ale niestety nie ma jej ju w sprzeda篡, a wszystkie pozosta貫 modele s brzydkimi plastikami czy winylami. To samo badziewie jest niestety w sklepach typu OBI/Leroy itp.

Pozdrawiam,
Pan υ.

Data: 2009-05-31 10:11:07
Autor: Marek
Zas這nka do wanny
On 31 Maj, 12:13, Pan υ <b...@nospam.pl> wrote:
[...]

Nie mam poj璚ia czy to ta sama oferta co w marketach, ale spr鏏uj na
http://www.duschy.pl - zdaje si 瞠 to producent, a je郵i tak to mo瞠
maj jakie ponadstandartowe modele ;)

Data: 2009-05-31 20:19:39
Autor: misiczka
Zas這nka do wanny

U篡tkownik "Pan υ" <brak@nospam.pl> napisa w wiadomo軼i news:gvtl8i$5at$1news.onet.pl...
[...]

W IKEA opr鏂z winylowych zas這nek s te przyjemne bardzo z materia逝.
Znalaz豉m jedn tak na allegro, ale sa r霩ne wzory, ja mam 鄴速.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90132497

http://allegro.pl/item650100946_nowa_zaslona_prysznicowa_z_materialu_ikea_tanja.html --
misiczka
Les豉wa Jaworowska

Data: 2009-05-31 21:55:17
Autor: Zbyszek
Zas這nka do wanny
Dnia 31-05-2009 o 12:13:37 Pan υ <brak@nospam.pl> napisa(a):

Nie wiecie gdzie mo積a dosta porz康n zas這nk do wanny. Porz康n, mam  na my郵i jaki delikatny i mi造 w dotyku materia pokryty dodatkowo  czym nieprzemakalnym. Mia貫m kiedy tak z IKEA (model Thisted), ale

hm moze jysk
http://www.jysk.pl/97/112/116/ag/catalog/

Z.

Zas這nka do wanny