Zas³onka do wanny

Data: 2009-05-31 20:19:39
Autor: misiczka
Zas³onka do wanny

U¿ytkownik "Pan £o¶" <brak@nospam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gvtl8i$5at$1news.onet.pl...
Nie wiecie gdzie mo¿na dostaæ porz±dn± zas³onkê do wanny. Porz±dn±, mam na my¶li jaki¶ delikatny i mi³y w dotyku materia³ pokryty dodatkowo czym¶ nieprzemakalnym. Mia³em kiedy¶ tak± z IKEA (model Thisted), ale niestety nie ma jej ju¿ w sprzeda¿y, a wszystkie pozosta³e modele s± brzydkimi plastikami czy winylami. To samo badziewie jest niestety w sklepach typu OBI/Leroy itp.

W IKEA oprócz winylowych zas³onek s± te¿ przyjemne bardzo z materia³u.
Znalaz³am jedn± tak± na allegro, ale sa rózne wzory, ja mam ¿ó³t±.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90132497

http://allegro.pl/item650100946_nowa_zaslona_prysznicowa_z_materialu_ikea_tanja.html --
misiczka
Les³awa Jaworowska