Zasługa santo subito.

Data: 2010-11-12 14:53:45
Autor: Azor jest pedałem
Zasługa santo subito.
Prawie co trzecia ciężarna w RPA jest zarażona wirusem HiV. Według danych oficjalnych, nosicielami irusa jest ponad 10 proc. ludności RPA

Ludność RPA liczy 49 milionów.
Walka z AIDS jest "najważniejszym wyzwaniem" dla dalszego rozwoju kraju - podkreślił Motsoaledi.

Agencja dpa pisze, że od czasu, gdy w maju 2009 roku urząd prezydenta objął Jacob Zuma, w RPA spotęgowano wysiłki w walce z AIDS. Celem rozpoczętej w styczniu br. kampanii jest przebadanie do czerwca przyszłego roku 15 milionów mieszkańców RPA na obecność wirusa HiV.

Władze zamierzają też zwiększyć rozdawnictwo prezerwatyw - z 450 milionów do 1,5 miliarda rocznie.

http://www.rp.pl/artykul/563065_Co-trzecia-ciezarna-jest-nosicielka-HiV.html

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-12 13:58:19
Autor: Hans Kloss
Zasługa santo subito- hiv wśród protestantów
On 12 Lis, 14:53, Azor jest pedaĹ em <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:

http://www.rp.pl/artykul/563065_Co-trzecia-ciezarna-jest-nosicielka-H...

Trzeba być kompletnym plastfonskim pokurwieńcem żeby papieża obwiniać
za masowe zahivienie ludności kraju PROTESTANCKIEGO, w którym katolicy
stanowia 8-procentową mniejszość. I idę o zakład że zahivienie
katolików jest co najmniej kilkukrotnie mniejsze niż reszty populacji
a zahivienie czarnuchów kilkadziesiąt razy większe niż białych
obywateli tego kraju.
J-23

Data: 2010-11-13 00:52:52
Autor: kochamspamWYTNIJTO
w Polsce 0,032% HIV
On 12 Lis, 14:53, Azor jest peda&Aring; em <Bro&ntilde;my RP przed pisem@..pl>
wrote:

> http://www.rp.pl/artykul/563065_Co-trzecia-ciezarna-jest-nosicielka-H...

Trzeba by&aelig; kompletnym plastfonskim pok..wie&ntilde;cem &iquest;eby papie&iquest;a obwinia&aelig;
za masowe zahivienie ludno&para;ci kraju PROTESTANCKIEGO, w którym katolicy
stanowia 8-procentow&plusmn; mniejszo&para;&aelig;. I id&ecirc; o zak&sup3;ad &iquest;e zahivienie
katolików jest co najmniej kilkukrotnie mniejsze ni&iquest; reszty populacji
a zahivienie czarnuchów kilkadziesi&plusmn;t razy wi&ecirc;ksze ni&iquest; bia&sup3;ych
obywateli tego kraju.
J-23

W Polsce jest tylko 0,032% ludzi zarażonych HIV.
W RPA ca 10% - 300 razy częściej
W Rosji 2% - 60 razy częściej

Wychodzi na to że katolickie Santo subito chroni wspaniale.

Warzywny i Grzegorz Z. wyszli więc na [... skreślone ...]

Data: 2010-11-13 08:12:36
Autor: Azor jest pedałem
Zasługa santo subito- hiv wśród protestantów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Trzeba być pisuarowym pojebańcem, żeby nie wiedzieć, że to przez JPII ginęli ludzie, którzy mogli żyć.

http://www.sfora.pl/Slowa-Jana-Pawla-II-skazaly-miliony-na-smierc-a4126-180

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-13 10:43:30
Autor: kochamspamWYTNIJTO
pod rozwagę
Poniżej 2 opinie znalezione w internecie:
Wielkim i perfidnym kłamstwem jest reklama prezerwatywy jako skutecznego zabezpieczenia przed AIDS. Odpowiedzialni za głoszenie tego kłamstwa przyczyniają się do rozpowszechniania tej strasznej śmiertelnej choroby oraz innych chorób przenoszonych drogą płciową.      Najbardziej niezaprzeczalny efekt abstynencji seksualnej (zmniejszenie o 60% przypadkowych kontaktów seksualnych) miał miejsce w Ugandzie, gdzie liczba zachorowań na AIDS zmniejszyła się od początku lat 90. ub. wieku o 70%. Podobne powiązania pomiędzy aktywnością seksualną (z prezerwatywami lub bez nich) są zauważalne również w innych krajach afrykańskich: im więcej rozpusty, tym więcej zachorowań na AIDS. Zwolennikom prezerwatyw nigdy nie udało się przedstawić jakichkolwiek danych liczbowych wykazujących spadek liczby zachorowań wskutek wzrostu sprzedaży prezerwatyw, dlatego też zamiast rzeczowej dyskusji media podejmują dużo krzyku: jaki to papież zacofany, do jakich to dobrodziejstw nie dopuszcza katolików itd.      Prawda jednak jest taka, że gdziekolwiek promowano stosowanie prezerwatyw, wszędzie tam liczba zachorowań na choroby weneryczne (w tym na AIDS) wzrastała. O tym mówi nawet British MedicalJournal, powołując się na wyniki badań w Kanadzie, Szwecji i Szwajcarii. Mechanizm jest prosty: stosowanie prezerwatyw stwarza fałszywe poczucie bezpieczeństwa, prowadzące do przygodnych stosunków seksualnych. Gdyby ktoś zapragnąłpomyśleć logicznie, bez trudu by zauważył, że rozwiązaniem problemu jest abstynencja seksualna, ograniczająca współżycie wyłącznie do ram małżeństwa. Gdyby ktoś potrzebował dowodów na to, łatwo znalazłby je w postaci raportów z licznych badań potwierdzających skuteczność programów promujących abstynencję seksualną w zapobieganiu chorobom wenerycznym. Niestety, dla tych, którzy pragną za wszelką cenę odbyć kolejny stosunek, ani logika, ani argumenty nie mają znaczenia. Tacy ludzie są celem wszelkich kampanii promujących prezerwatywy, prowadzonych pomimo całego materiału dowodowego o ich nieskuteczności. .......................................................
Przyjacielu kochany, nie wiesz co mowisz! Widze, ze twoja jedyna bronia przeciw AIDS jest prezerwatywa, ktora zamiast zabezpieczac przeciw AIDS, tylko go rozpowszechnia. Wiesz ze prezerwatywa nie jest 100 procentowym
zabezpieczeniem? Dlaczego tego nie mowimy ludziom? Dlaczego ich oklamujemy? Znasz mentalnosc
afrykanczykow? Jak dlugo ich znasz? ...? ...? Niektore kraje tak zauroczyly sie ofiarowana im prezerwatywa ze zaczely edukowac dzieci w szkole podstawowej jak nalezy jwj uzywac. No i oczywisce dzieci uzywaly tak dlugo az sie ofiarowane im pudeleczko nie wyczerpalo. I co dalej? Dzieciak zakosztowal sexu, spodobalo mu sie, ale dzis nieboraczek nie mial prezerwatywy, za to pomimo ze ma 12 lat jest nosicielem HIV i zaraza innych. Mieszkam 13 lat w Afryce i mysle ze moge cos na ten temat powiedziec. Wiesz dlaczego Uganda wyszla z wielkiego kryzysu AIDS? Tylko dlatego ze zastosowala w walce z AIDS metode ktora propagowal jeden z Najwiekszych Polakow - Papiez Jan Pawel
II. Zapewniam cie prezerwatywa jest wielkim oszukanstwem. Ci ktorzy ja propaguja jako walke przeciw AIDS powinni odpowiedziec za popelnienie ludobójstwa w Afryce.

Data: 2010-11-13 11:34:57
Autor:
pod rozwagę
On Sat, 13 Nov 2010 10:43:30 +0100, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

[...]

 zwolennicy teorii, ze wystarczy dac bambo pudlo prezerwatyw
 a problem aids zostanie rozwiazany nie maja pojecia  o mentalnosci tubylcow albo reprezentuja koncerny produkujace  gumki w mln szt dziennie. gumka miala byc lekarstwem na  przypadkowy seks bez zobowiazan. tworcy tej teorii zalozyli,
 ze spoleczenstwa beda sie kurwic na potege,a gumka bedzie
 jedynym zabezpieczeniem. gdzies po drodze zgubiono czlowieka,
 a wykreowano model macho rabiacego panienki przy kazdej okazji.
 okazuje sie, ze gumki maja masowe zastosowanie w srodowiskach
 gejowskich i przydroznych panienek, a przecietny kowalski  uzywa je bardzo rzadko. gdzies te gumki trzeba upchac wiec
 wymyslono,ze uszczesliwi sie nimi bambo. oczywiscie za gumki
 zrzucane nad czarnym ladem zaplaci zachodnie spoleczenstwo.
 jezeli ktos sadzil, ze to za darmoche to jest fiutem.

Data: 2010-11-12 15:00:52
Autor: Grzegorz Z.
Zasługa santo subito.

[...]

Ależ skąd. To nie wina Najprzenajświętszego z Natychmiast Przenajświętszych
straszącego Siarką Przedwieczną.

To wina tego że sobie "zamiast" nie śpiewali nieszporów, chorałów
gregoriańskich ew. nie zajęli umysłów rozwiązywaniem krzyżówek ew.
mierzeniem środkowych palców, jak "mówiący nam to otwarcie" przez
anonimizer niejaki "Jaksa".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-12 15:06:16
Autor: Azor jest pedałem
Zasługa santo subito.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

[...]

Powinien sprawdzić czy mu włosy nie rosną między palcami ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-12 16:03:35
Autor: pluton
Zasługa santo subito.

Ależ skąd. To nie wina Najprzenajświętszego z Natychmiast
Przenajświętszych
straszącego Siarką Przedwieczną.

Ależ jak najbardziej tak. Te kobiety to sa chore, zboczone
pederrrrrrasty i spotkala je zasluzona kara boza.

Nullification

Data: 2010-11-12 20:17:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to głupia ironia!

> Prawie co trzecia ci&ecirc;&iquest;arna w RPA jest zara&iquest;ona wirusem HiV. Wed&sup3;ug danych > oficjalnych, nosicielami irusa jest ponad 10 proc. ludno&para;ci RPA
> Walka z AIDS jest "najwa&iquest;niejszym wyzwaniem" dla dalszego rozwoju kraju - > podkre&para;li&sup3; Motsoaledi.
> 1,5 miliarda rocznie.

Ale&iquest; sk&plusmn;d. To nie wina Najprzenaj&para;wi&ecirc;tszego z Natychmiast Przenaj&para;wi&ecirc;tszych
strasz&plusmn;cego Siark&plusmn; Przedwieczn&plusmn;.

To wina tego &iquest;e sobie "zamiast" nie &para;piewali nieszporów, chora&sup3;ów
gregoria&ntilde;skich ew. nie zaj&ecirc;li umys&sup3;ów rozwi&plusmn;zywaniem krzy&iquest;ówek ew.
mierzeniem &para;rodkowych palców, jak "mówi&plusmn;cy nam to otwarcie" przez
anonimizer niejaki "Jaksa".

To głupia ironia!
Po prostu pieprzą się bez umiarkowania - jak popadnie i na krzyż (jeden/jedna z wieloma). Widać z miłością i wiernością u nich bardzo krucho.
Gdyby w Polsce zaprzestano masowo mycia rąk, to też rozpowszechniłyby się różne przenoszone w ten sposób choroby.

Nie rozumiem co pomoże przebadanie 15 milionów mężczyzn, jeśli nie zmienią obyczajów. Właśnie misjonarzy tam trzeba. Mogą być świeccy.

Data: 2010-11-12 17:51:17
Autor:
Zasługa santo subito.
On Fri, 12 Nov 2010 14:53:45 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Prawie co trzecia ciężarna w RPA jest zarażona wirusem HiV. Według danych oficjalnych, nosicielami irusa jest ponad 10 proc. ludności RPA

 oto skutki bzykania koz i innego bydelka domowego.

 [...]

Władze zamierzają też zwiększyć rozdawnictwo prezerwatyw - z 450 milionów do 1,5 miliarda rocznie.

 to juz przerabiano. skutek zaden. zaden czarny z lepianki
 nie zalozy gumki. obwinianie misjonarzy, ze im zakazuja
 gumek jest zwykla brednia. tam trzeba edukacji i chleba.

Zasługa santo subito.