Zaslugi prezydenta !

Data: 2010-04-21 13:33:27
Autor: cyc
Zaslugi prezydenta !
Z ciekawoscia graniczaca z szokiem przysluchuje sie enuncjacjom niektorych pismakow i pisowskich politykow na temat rzekomej wielkosci tragicznie zmarlego p.prezydenta .
Czego tam  nie bylo poza malym rycerzem poza "oczywista oczywistoscia ", emitowanej nie z przypadku w dniach zaloby   w TV publicznej trylogii- opowiesci o niezlomnym " malym rycerzu ".
Ten stan przywodzi mi namysl czas , kiedy  zmarl papiez Polak , kiedy to nie gasly hymny pochwalne o nim az stal sie symbolem madrosci , cnoty , bnohaterstwa , wiernosci i Bog wie czego tam jeszcze . Chwila a w swoim zapamietaniu chwalcy zapomnieliby o kim mowia , czy pisza i nazywaliby go najlepszym na swiecie ojcem , mezem i kochankiem ! .
"Wybrałem bukiecik różnych bzdur, które się o nim pisze
Martwi mnie beatyfikowanie Jana Pawła II na siłę. Wpisywanie go w
album świętych grozi tym, że zaczniemy go modyfikować. (...) Trochę się go
udziwni, dopisze różne cuda" - stwierdził. ks. ABoniecki i po stokroc ma racje .
My Polacy zatracilismy poczucie przyzwoitosci i w imie jakichs celow jestesmy w stanie modyfikowac wszystkie dotychczasowe kanony , zasady , czy prawa i to tylko po to aby zadoscuczynic  doraznym potrzebom .
Tak samo jest z prezydentem Kaczynskim .
Prawda jest taka , ze nie kwestionujac jego dobrych stron jako czlowieka , jego intelektu wogole i zdolnosci a byc moze i naukowca , to trzeba zdac sobie sprawe z tego , ze byl mizernym ( z wielka ostroznoscia aby nie przesadzic w strone wielkosci , to pisze ) politykiem .
Najwieksze zaslugi jako polityk osiagnal po swojej smierci .
Dal do reki narodowi swoja smiercia narzedzie  integracyjne  co na dobra sprawe wykorzystano raptem przez kilka dni , oraz poprawil znaczaco stosunki z Rosja co musialo byc , znajac jego pogladu jego celem  niezamierzonym .
Niestety i pierwszy punkt niepisanego testamentu prezydenta , jak na ironie , jego partyjni koledzy obrucili lub skutecznie obracaja  w niwecz zaczynajac zowu swoja partacka i nieprzyjazna Polsce gre , gre pomowien , bezpodstawnych domyslow i niepotwierdzonych rewelacji .
Oto jedyne zaslugi p.prezydneta jako polityka !.

cyc

Data: 2010-04-21 13:43:14
Autor: abc
Zaslugi prezydenta !
[...]

Nie mamy prawa osądzać Wikariuszy Chrystusa. Żaden katolik nie może dowieść
z moralną pewnością, że posoborowi papieże w swoim sercu pragnęli wyrządzić
Kościołowi szkodę, albo świadomie odrzucali dogmaty Kościoła.

Faktem jest, że mnożyli dwuznaczne wypowiedzi i gesty po to, aby przyciągnąć
uwagę mediów. Wygląda na to, że byli przekonani, iż przez swoje dzieła
wyrządzają Kościołowi najlepszą przysługę.

Każdy z nich w swoim czasie staje przed Chrystusem i zdaje sprawę z
włodarstwa swego. A my powinniśmy się powstrzymać od wydawania sądów na ich
temat. Także od okrzyków: "Santo subito!"

Data: 2010-04-21 14:02:58
Autor: Tomy M.
Zaslugi prezydenta !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bcee4d2$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Doskonały tekst, ale pamiętaj że dla Katolika.
Chołota która tutaj się wypowiada, podobnie jak
politycy i dziennikarze boi się iść do swojej
parafi i zarządać wykreślenia. To nie są katolicy,
nie są też uczciwi jako ludzie.
 Zawsze najbardziej denerwują mnie dyskusje o podstawach
wiary uprawiane przez idiotów bez szkoły. Wiara jak
sama nazwa wskazuje JEST WIARĄ! Albo się w nią WIERZY
albo NIE. Nie ma przymusu zostania katolikiem, ja
sam od wiary odeszłem na prawie 10 lat, zwątpiłem...
Nie miałem strachu przed pójściem do kościoła i powiedzeniem
tego proboszczowi prosto w oczy, nie robił mi problemu
nawet z ochrzczeniem dziecka, musiałem zadeklarować że nie
będę przeciwny wychowaniu dziecka w wierze katolickiej.
Podpisałem i chrzest dziecko otrzymało.
 Teraz jestem katolikiem, grzesznym ale katolikiem, i wiem
że decyzje podejmowane przez głowy kościoła nie podlegają
dyskusji, a bynajmniej nie podlgają dyskusji na takim
poziomie jak tutaj niektórzy prezentują:

- Dlaczego prezydent na Wawelu?
- Dlaczego JP2 ma być święty?

i podobne bzdury...

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:09:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zaslugi prezydenta !

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

dyskusji, a bynajmniej nie podlgają dyskusji na takim
poziomie jak tutaj niektórzy prezentują:

   Ano, tak juz z ludzmi jest.

   AR

Data: 2010-04-21 13:48:29
Autor: boukun
Zaslugi prezydenta !

Tu są zasługi

http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_17_10-mini.jpg

Kondolencje dla Żydów
Z sercem przepełnionym głębokim smutkiem, piszę te kilka słów na zalanej łzami klawiaturze mojego laptopa.
Odszedł do Jahwe, wielki patriota żydowski, a z nim cała elita złożona z Talmudycznych Syjonistów.
Jest to największa zagłada "elity" żydowskiej w dziejach współczesnej Europy, o stokroć większa od holokaustu zasponsorowanego Żydom przez 12 pokoleń Szatana.
"Noc Kryształowa" w wydaniu NSDAP to pestka przy tej "tragedii". Odszedł od Was kwiat "uczonych w piśmie".
Holokaust ominął Żydów bogatych, bo taka była wola głównego sponsora Dawida Rockefellera i innych "dzieci Diabła".
Zginęli wówczas tylko ci Żydzi, których nie było stać na zapłacenie 5 tys. DM za wyjazd do USA i wszyscy, którzy od 1943 roku nie uciekli do swoich braci z NKWD na Wschód, zaczęli lądować w piecach.
Dzisiejsza tragedia na stałe utkwi w pamięci Polaków, jako dzień, w którym widły Jahwe nie ochroniły Żydów przed celnym strzałem Peruna.
Cała Polska, a wraz z nią Słowiański Duch, ma nadzieje, że wszystkie ofiary "katastrofy", znajdą ciepłą posadę u boku JP II w firmie Jahwe inc.
Jest to niepowetowana strata dla Żydów, którzy pragnęli zobaczyć Menorę pod Grunwaldem zapalaną w 600 rocznicę przepędzenia Azjatów przez Wojska Słowiańskie.
Kto teraz zapali Menorę pod Grunwaldem i w Pałacu Prezydenckim? Kto będzie paradował w białej jarmułce Cadyka?
Odszedł do Jahwe jeden z największych sponsorów Izraela, który hojną ręką oddawał Żydom Polski majątek narodowy.
Izrael stracił prezydenta kolonii Judenland, który budował synagogi i muzea żydowskie na ziemi "niewdzięcznych" pogan i lekką ręką wydawał polskie paszporty wszystkim koczującym włóczęgom w celu likwidacji Polaków.
Żaden Żyd z polskim obywatelstwem nie zasłużył się bardziej Izraelowi i światowemu syjonizmowi jak Lech Kaczyński.
http://www.polskapartianarodowa.org/

boukun

Data: 2010-04-21 15:07:45
Autor: Dirko
Zaslugi prezydenta !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqmnqb$of4$1news.onet.pl...

My Polacy zatracilismy poczucie przyzwoitosci i w imie jakichs celow jestesmy w stanie modyfikowac wszystkie dotychczasowe kanony , zasady , czy prawa i to tylko po to aby zadoscuczynic  doraznym potrzebom .

    Całe szczęście, że nie wszyscy dają się zwariować albo zastraszyć. Gwardia PiS-u poczuła krew i prowadzi polowanie na tych, którzy niedostatecznie czczą wręcz boskie walory zmarłego tragicznie prezydenta. Każdy, kto kwestionuje rzekomą wielkość i męczeńską śmierć Lecha Kaczyńskiego, jakiś jego testament polityczny i dziesiątki innych bzdur tego odrazu zaszczują jako zdrajcę, degenerata i godne unicestwienia indywiduum.

Data: 2010-04-21 15:15:54
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zaslugi prezydenta !

"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
Kaczyńskiego, jakiś jego testament polityczny i dziesiątki innych bzdur
tego odrazu zaszczują jako zdrajcę, degenerata i godne unicestwienia

  Obywatelu, nie pieprzcie bez sensu!

  AR

Data: 2010-04-21 15:27:20
Autor: karwanjestkretynem
Zaslugi prezydenta !

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:b3490$4bcefa8c$54702a04$507news.chello.at...

> [...]

Kaczyńskiego, jakiś jego testament polityczny i dziesiątki innych bzdur
tego odrazu zaszczują jako zdrajcę, degenerata i godne unicestwienia

Problem w tym, ze to wszystko prawda. Wykorzystuje sie wypadek do gloryfikacji i zbijania kapitalu politycznego.
Fakt, ze robi to pic,  bo nie ma innych mozliwosci, nie usprawiedliwia oszustwa podstepu i zwykleego dranstwa.

Przemyslaw Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piatek w 2005 r. jeszcze jako kardynal wyznal "przerazenie brudem Kosciola", zmaga sie dzis z najwiekszym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kosciola z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-21 15:31:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zaslugi prezydenta !

"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

"przerazenie brudem Kosciola", zmaga sie dzis z najwiekszym kryzysem swego
pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kosciola z grzechów

   Tak!  A najwiekszy kapital polityczny zbil na tej tragedii
   Jaroslaw Kaczynski.  Jak mozna tak bzdurzyc?

   AR

Data: 2010-04-21 15:40:48
Autor: karwanjestkretynem
Zaslugi prezydenta !

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Tak!  A najwiekszy kapital polityczny zbil na tej tragedii
  Jaroslaw Kaczynski.  Jak mozna tak bzdurzyc?

  AR

Jesli bedzie kandydowal na prezydenta, to po przebiegu kampanii wyborczej bedzie mozna zobaczyc czy zbil. Póki co juz sie slyszy o kontynuacji, wypelnianiu testamentu itp. bzdury.

Przemyslaw Warzywny

Data: 2010-04-21 17:11:07
Autor: ColgatesBilly
Zaslugi prezydenta !
"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hqmv93$oej$1inews.gazeta.pl...

[...]

'

Twoj gazecioany debilizm, i rozumowanie nicztm olejnik, miecugow
wskazuje naprawde, zes tylko glupi zydek

Data: 2010-04-21 17:29:46
Autor: cyc
Zaslugi prezydenta !

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqmqer$vi$1news.vectranet.pl...

[...]

Doszlo juz do takich idiotyzmow w naszym kraju , ze i jego , Kaczyskiego Lecha , oglosza wnet swietym . Poczytaj post w tym samym watku niejakiego Tomy M. Wiara wldg niego polega na tym , ze masz obiwiazek wierzyc w swietosc papieza mimo , ze dotad takim nikt go nie oglosil , a takze w swietosc Kaczynskiego co usiluje insynuowac w ostatnim zdaniu swojego postu ..
Na tych wlasnie insynuacjach , na podwazaniu patriotyzmu tych , ktorzy nie chca wierzyc w wielkosc tragicznie zmarlego prezydenta w jego meczenska smierc , jakis polityczny testament , ktory ma byc przez spoleczenstwoi realizowany .........dla dobra faszystowskiego  PiS-u
, probuja PiS-owcy ugrac swoje w sposob tyle cyniczny , co bezczelny .

cyc

cyc

Data: 2010-04-21 19:13:57
Autor: ColgatesBilly
Zaslugi prezydenta !
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqn5le$8ms$1news.onet.pl...

[...]

Najgorsze, DLA WSZYSTKICH, jakby oglosili go...
a u t o r y t e t e m  ( jak cimoszewicza , kwasniewskiego, millera )
A co do PiSu.
Powiem wiecej, najbardziej cyniczne ze dali sie zamordowac dla dobra partii,
i to takiemu Rydzykowi!

Zrobciez cos cycu, by wrocila normalnosc i normalni
twego pokroju

KoL

Zaslugi prezydenta !