Zaslugi prezydenta !

Data: 2010-04-21 13:43:14
Autor: abc
Zaslugi prezydenta !
Martwi mnie beatyfikowanie Jana Pawła II na siłę. Wpisywanie go w
album świętych grozi tym, że zaczniemy go modyfikować. (...) Trochę się go
udziwni, dopisze różne cuda" - stwierdził. ks. ABoniecki i po stokroc ma
racje .

Nie mamy prawa osądzać Wikariuszy Chrystusa. Żaden katolik nie może dowieść
z moralną pewnością, że posoborowi papieże w swoim sercu pragnęli wyrządzić
Kościołowi szkodę, albo świadomie odrzucali dogmaty Kościoła.

Faktem jest, że mnożyli dwuznaczne wypowiedzi i gesty po to, aby przyciągnąć
uwagę mediów. Wygląda na to, że byli przekonani, iż przez swoje dzieła
wyrządzają Kościołowi najlepszą przysługę.

Każdy z nich w swoim czasie staje przed Chrystusem i zdaje sprawę z
włodarstwa swego. A my powinniśmy się powstrzymać od wydawania sądów na ich
temat. Także od okrzyków: "Santo subito!"

Data: 2010-04-21 14:02:58
Autor: Tomy M.
Zaslugi prezydenta !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bcee4d2$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Doskonały tekst, ale pamiętaj że dla Katolika.
Chołota która tutaj się wypowiada, podobnie jak
politycy i dziennikarze boi się iść do swojej
parafi i zarządać wykreślenia. To nie są katolicy,
nie są też uczciwi jako ludzie.
 Zawsze najbardziej denerwują mnie dyskusje o podstawach
wiary uprawiane przez idiotów bez szkoły. Wiara jak
sama nazwa wskazuje JEST WIARĄ! Albo się w nią WIERZY
albo NIE. Nie ma przymusu zostania katolikiem, ja
sam od wiary odeszłem na prawie 10 lat, zwątpiłem...
Nie miałem strachu przed pójściem do kościoła i powiedzeniem
tego proboszczowi prosto w oczy, nie robił mi problemu
nawet z ochrzczeniem dziecka, musiałem zadeklarować że nie
będę przeciwny wychowaniu dziecka w wierze katolickiej.
Podpisałem i chrzest dziecko otrzymało.
 Teraz jestem katolikiem, grzesznym ale katolikiem, i wiem
że decyzje podejmowane przez głowy kościoła nie podlegają
dyskusji, a bynajmniej nie podlgają dyskusji na takim
poziomie jak tutaj niektórzy prezentują:

- Dlaczego prezydent na Wawelu?
- Dlaczego JP2 ma być święty?

i podobne bzdury...

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:09:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zaslugi prezydenta !

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

dyskusji, a bynajmniej nie podlgają dyskusji na takim
poziomie jak tutaj niektórzy prezentują:

   Ano, tak juz z ludzmi jest.

   AR

Zaslugi prezydenta !