Zas³yszane :)

Data: 2010-07-14 01:31:24
Autor: in for
Zas³yszane :)

Dzwoni matka w maju do swojego syna, instruktora nurkowania i pyta z wyrzutem w
g³osie:

- Kiedy znajdziesz dla mnie czas, Synku?
- W... listopadzie, Mamo, w listopadzie - pada skruszona odpowied¼ :).

J.

Data: 2010-07-14 11:07:02
Autor: 666
Zas³yszane :)
M±dra Mama spieszy siê kochaæ dziecko, bo do listopada instruktor nurkowania mo¿e ju¿ nie ¿yæ.

-- -- -