[piatkowo] Zaslyszane na #19

Data: 2009-05-22 18:32:51
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Powitanko,

- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2009-05-22 10:14:06
Autor: marcom
Zaslyszane na #19
On 22 Maj, 18:32, "Pawel \"O'Pajak\"" <opaj...@gazeta.pl> wrote:
Powitanko,

- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.
U mnie dzisiaj było tak:
-Mobile sprawdzam radio,jak mnie słychać?
-Słychać Cię głośno i niepotrzebnie kolego.

Data: 2009-05-22 22:26:15
Autor: eManitou
Zaslyszane na #19

Użytkownik "marcom" <sq3dlm@gmail.com> napisał w wiadomości news:23693685-19d9-4927-a12e- - Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

U mnie dzisiaj było tak:
-Mobile sprawdzam radio,jak mnie słychać?
-Słychać Cię głośno i niepotrzebnie kolego.

Jest też nieco inna wersja: Jak teściową - głośno i niepotrzebnie :-)

Data: 2009-05-22 20:07:40
Autor: Lewis
[piatkowo] Zaslyszane na #19
- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
Ty lepiej olej w silniku sprawdź a nie radio co 10 minut sprawdzasz...

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-22 22:03:40
Autor: Maciek
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""
- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

- Mobilki, jak mnie słychać?
- Jak Mandarynę w Sopocie!

Data: 2009-05-23 09:23:09
Autor: dziadekJacek
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.uucaw1b3ichronp-65ddf670fbef4.home.aster.pl...
Powitanko,

- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

1 - Kolego jak ścieżka do Wrocławia?
2 - Czysto kolego.
1 - Dzięki, nie wiem gdzie jedziesz, ale tez masz czysto.

--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

Data: 2009-05-23 11:28:07
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19
- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, w Lublinie.
- Gdzie ??? (rozmowa w Krakowie)
- No, w Lublinie, lublinem jade..

Data: 2009-05-23 18:13:39
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Przypomniało mi się z Łodzi z wczoraj:

- mobile jak daleko mnie słychać?
- w Sopocie na molo jeszcze słychać.
- no nie Ĺźartuj sobie
- nie żartuję
tu nagle kilka pytań podobnych do:

- kolego z Sopotu z czego ty nadajesz, że ja Cię w Łodzi słyszę?

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 18:44:46
Autor: Marcin J. Kowalczyk
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Wild Root pisze:
[...]

dobra propagacja i jest to mozliwe...

Data: 2009-05-23 20:55:26
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gv9963$rn3$2@bgp.inds.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

dobra propagacja i jest to mozliwe...

Ja nie twierdzę, że nie, ale koleś ewidentnie z Łodzi nadawał, bo jakieś 10
min wcześniej wołał ogólny. (miał bardzo charakterystyczny głos).

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 22:53:19
Autor: szerszen
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gv9963$rn3$2bgp.inds.pl...

dobra propagacja i jest to mozliwe...

dokladnie, stojac kiedys na kempingu w miedzyzdrojach, gadalem z kolesiem z przemysla, ale lacznosc trwala tylko kilka minut

Data: 2009-05-23 23:00:27
Autor: Lewis
[piatkowo] Zaslyszane na #19

dobra propagacja i jest to mozliwe...

dokladnie, stojac kiedys na kempingu w miedzyzdrojach, gadalem z kolesiem z przemysla, ale lacznosc trwala tylko kilka minut

Dobra propagacja to tysiące kilometrów łączności... ;)
Mi sie kiedyś udało o świcie rozmawiać z północną rosją co prawda poza pasmem CB ale 26.425 więc blisko i na USB w lini prostej było z 6kkm ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-24 09:06:35
Autor: szerszen
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv9o3u$1as$1news.onet.pl...

Mi sie kiedyś udało o świcie rozmawiać z północną rosją co prawda poza pasmem CB ale 26.425 więc blisko i na USB w lini prostej było z 6kkm ;)

lata temu, tak w polowie lat 90, byl koles "henio polnocna francja" bardzo czesto w am dawalo sie z nim pogadac, byl w takim miejscu, ze przynajmniej z warszawa takie warunki lacznosci czesto sie tworzyly

Data: 2009-05-23 23:50:04
Autor: Pa_blo
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gv9963$rn3$2bgp.inds.pl...

dobra propagacja i jest to mozliwe...

Eeee tam od razu propagacja...
Moze dobra 5/8 fali, wysoko na bazie i po sprawie. A jak gosc mial dobre wzmacniacze, to juz wogole luz. Dobra propagacja jest kiedy "DX-ujesz" na bandzie bez wzmacniaczy Reykjavik - Poznan :)

Picasso

Data: 2009-05-24 07:27:37
Autor: Wiesiaczek
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:gv9rkf$3id$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale tylko wtedy, gdy ma w bagażniku subwoofer, bo inaczej te wzmacniacze pracują na połówce fali :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-24 23:24:36
Autor: Pa_blo
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvalsb$ndo$1news.onet.pl...

Ale tylko wtedy, gdy ma w bagażniku subwoofer, bo inaczej te wzmacniacze pracują na połówce fali :)

Ekhm... nie do konca. Raczej chodzilo mi o dopale na nadawanie i wzmacniacz odsluchu :)

Picasso

Data: 2009-05-23 18:09:25
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <op.uucaw1b3ichron@p-65ddf670fbef4.home.aster.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

Jak kupują radia z biedronki i anteny magnesowe to muszą co dzień, albo
nawet kilka razy dziennie sprawdzać jak ich słychać. Ja z zapamiętanych
słyszałem takie:

- mobile sprawdzam radyjko, jak mnie słychać
- tak to możesz kolego sprawdzać jak cie słychać w przedpokoju gdy z kuchni
do teściowej krzyczysz że już gary pomyłeś

- mobile słychać mnie?
- niestety tak
- dlaczego niestety?
- bo idziesz jak z wiadra i do tego prawie cie nie słyszę, mimo ze stoję
obok ciebie na światłach
- ale co kiepski sygnał?
- nie, kiepski mikrofon a moĹźe cale radio

- mobile chciałbym sprawdzić radyjko, jak mnie słychać?
- jedź do porządnego serwisu i tam Ci sprawdzą, a nie zaśmiecasz eter.

- mobile kupiłem radyjko i chciałbym sprawdzić jak mnie słychać
- to najpierw kup radio a nie coś radio radio udającego.

- mobile sprawdzam radyjko, jak mnie słychać?
- dobrze
- (...)
- a dobrze to znaczy 9S z 3 km, czy tylko 7 z 1? kolego u mnie 9S na
Chopina.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 19:44:02
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Jak kupują radia z biedronki i anteny magnesowe to muszą co dzień, albo

Motyl.. znowu zaczynasz?  Sio!

Data: 2009-05-23 20:57:15
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gv9cl3$475$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

Jak kupują radia z biedronki i anteny magnesowe to muszą co dzień, albo
Motyl.. znowu zaczynasz?  Sio!

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się. I przy okazji naucz się
mistrzu konfigurować OE, to nie boli, a google ci powie co i jak.

--
Wild Root

Data: 2009-05-24 12:02:49
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się. I przy okazji naucz się
mistrzu konfigurować OE, to nie boli, a google ci powie co i jak

Mój OE działa bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobrą rade gratis (bez odsyłania do google).
Jeśli chcesz zmienić internetową tożsamość to nie wystarczy zmiana konfiguracji netu ani nawet miejsca z którego piszesz. Musisz jeszcze zmienić styl pisania ale tego najwyraźniej nie potrafisz, więc pozostałe wysiłki i tak idą na marne..

M.

Data: 2009-05-24 12:43:52
Autor: Wild Root
[OT]Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gvb609$r13$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

Mój OE działa bardzo dobrze

A mogę zapytać, gdzie nagłówki informujące o kodowaniu? Jakbyś nie wiedział
jak zajrzeć w źródło wiadomości to powiem, Ci, prawoklik na wiadomości i
wybierz właściwości.

--
Wild Root

Data: 2009-05-24 14:33:49
Autor: Michas
[OT]Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
Jakbyś nie wiedział
jak zajrzeć w źródło wiadomości to powiem, Ci, prawoklik na wiadomości i
wybierz właściwości.

Właśnie o tym mówie, usilne udzielanie odpowiedzi na pytania których nikt nie zadawał..
Jak zwykle z toba na każdej grupie - zaczynasz pisać od rzeczy..
EOT

M.

Data: 2009-05-24 18:59:04
Autor: Wild Root
[OT]Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gvberd$hhe$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

Właśnie o tym mówie...
EOT

ROTFL, no tak nie umiesz skonfigurować OE (mimo, że w google znalazłbyś w
20s) i jako, że mam rację to 'EOT'. Jestem pełen uznania dla takiej
postawy. Masz rację EOT, nie ma sensu dyskutować z ignorantem, który nie
umie/nie chce mu się poprawni opublikować postu na usenecie.

--
Wild Root

Data: 2009-05-25 09:55:38
Autor: rafal
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Michas wrote:

M�j OE dzia�a bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobr� rade gratis (bez odsy�ania do google).

ja zamiast Twoich postów widzę krzaki...

pozdrawiam,
rafał

Data: 2009-05-25 10:54:18
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W poście <gvditq$a2g$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

ja zamiast Twoich postów widzę krzaki...

Nie tylko Ty. Już mi się nudzi dekodować o co mu biega.

--
Wild Root

Data: 2009-06-01 21:01:47
Autor: Adam Płaszczyca
[piatkowo] Zaslyszane na #19

From: Michas <nastraty1@gmail.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
Date: Sun, 24 May 2009 12:02:49 +0200

Mój OE działa bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobrą rade

To pokaż, miszczu obsrukowy, gdzie masz zadeklarowane w nagłówkach
kodowanie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 02:29:40
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W poście <1lq5ra8u03b7z$.dlg@oldfield.org.pl>
 m.in. przeczytać można:

Mój OE działa bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobrą rade

To pokaż, miszczu obsrukowy, gdzie masz zadeklarowane w nagłówkach
kodowanie.

On tego nie jest w stanie pojąc... Uwierz próbowałem.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 21:10:50
Autor: Przemysław Bernat
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Dnia Sat, 23 May 2009 20:56:32 +0200, Wild Root napisał(a):

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się.

To pojedź na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego zniknął na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-23 21:26:10
Autor: Artur Maśląg
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Przemysław Bernat pisze:
Dnia Sat, 23 May 2009 20:56:32 +0200, Wild Root napisał(a):

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się.

To pojedź na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego zniknął na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

Mówisz, ze Motyl przyjedzie Focusem RS MkII?

MSPANC

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-05-25 00:16:31
Autor: Borys Pogoreło
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Dnia Sat, 23 May 2009 21:26:10 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

To pojedź na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego zniknął na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

Mówisz, ze Motyl przyjedzie Focusem RS MkII?

 Albo Avensistem z wątku o VAT :)

 Tak się zastanawiałem, czy komuś by się nie chciało przekopać posty Wild
Roota i znaleźć ewidentne błędy w tworzeniu tej nowej tożsamości.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-25 09:26:25
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Borys Pogoreło pisze:
(...)
 Albo Avensistem z wątku o VAT :)

Albo Mondeo - też coś tam było, że niby "igłę" kupił, tylko
zaraz sprzedał :) Inne ciekawostki widziałem na p.r.r.cb
(przelotnie nick też mi się gdzieś pojawił na grupach związanych
z linuksem).

 Tak się zastanawiałem, czy komuś by się nie chciało przekopać posty Wild
Roota i znaleźć ewidentne błędy w tworzeniu tej nowej tożsamości.

:)

Data: 2009-05-25 13:41:21
Autor: Marcin J. Kowalczyk
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
[...]

pozniej to Mondeo bylo na allegro i daleko mu bylo do "igły"

Data: 2009-05-25 13:58:00
Autor: robal
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> popełnił(a):

[...]

Nowej? A pamiętacie Maguarda? Toż to Motyl i Wildroot we własnej osobie :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-05-25 18:01:32
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W poście <gve1af$1jp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

Nowej? A pamiętacie Maguarda? Toż to Motyl i Wildroot we własnej osobie :)

Oooooo to się robi coraz ciekawsze. --
Wild Root

Data: 2009-05-25 21:41:32
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Oooooo to się robi coraz ciekawsze.
 Prawda..? :)

Data: 2009-05-26 01:31:30
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W poście <gves9d$7qj$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Oooooo to się robi coraz ciekawsze.
 Prawda..? :)

Nie ustawiłeś jeszcze tego OE poprawnie. To jest prawda. Nie umiesz? :)
Jakbyś zapomniał o co chodzi, brakuje nagłówka informującego o kodowaniu.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 22:31:51
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <x822gcss5yz9.1gdfqws8xiygr.dlg@40tude.net>
 m.in. przeczytać moĹźna:

To pojedź na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego zniknął na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

Sam sobie podjedź i się spytaj, jak szukasz chłopca na posyłki to pomyliłeś
adres.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 23:31:42
Autor: Adam Płaszczyca
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Dnia Sat, 23 May 2009 22:31:51 +0200, Wild Root napisał(a):

[...]

Ten spod NNTP-POSTING-HOST, Tomusiu?

--

[piatkowo] Zaslyszane na #19