[piatkowo] Zaslyszane na #19

Data: 2009-05-23 18:09:25
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <op.uucaw1b3ichron@p-65ddf670fbef4.home.aster.pl>
 m.in. przeczytać moĹĽna:

- Mobilki, sprawdzam radio, jak mnie slychac i gdzie?
- Dobrze cie slychac, u mnie w aucie.

Jak kupują radia z biedronki i anteny magnesowe to muszą co dzień, albo
nawet kilka razy dziennie sprawdzać jak ich słychać. Ja z zapamiętanych
słyszałem takie:

- mobile sprawdzam radyjko, jak mnie słychać
- tak to możesz kolego sprawdzać jak cie słychać w przedpokoju gdy z kuchni
do teściowej krzyczysz że już gary pomyłeś

- mobile słychać mnie?
- niestety tak
- dlaczego niestety?
- bo idziesz jak z wiadra i do tego prawie cie nie słyszę, mimo ze stoję
obok ciebie na światłach
- ale co kiepski sygnał?
- nie, kiepski mikrofon a moĹĽe cale radio

- mobile chciałbym sprawdzić radyjko, jak mnie słychać?
- jedź do porządnego serwisu i tam Ci sprawdzą, a nie zaśmiecasz eter.

- mobile kupiłem radyjko i chciałbym sprawdzić jak mnie słychać
- to najpierw kup radio a nie coĹ› radio radio udajÄ…cego.

- mobile sprawdzam radyjko, jak mnie słychać?
- dobrze
- (...)
- a dobrze to znaczy 9S z 3 km, czy tylko 7 z 1? kolego u mnie 9S na
Chopina.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 19:44:02
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Jak kupuj± radia z biedronki i anteny magnesowe to musz± co dzień, albo

Motyl.. znowu zaczynasz?  Sio!

Data: 2009-05-23 20:57:15
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gv9cl3$475$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać moĹĽna:

Jak kupują radia z biedronki i anteny magnesowe to muszą co dzień, albo
Motyl.. znowu zaczynasz?  Sio!

NapiszÄ™ Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz siÄ™. I przy okazji naucz siÄ™
mistrzu konfigurować OE, to nie boli, a google ci powie co i jak.

--
Wild Root

Data: 2009-05-24 12:02:49
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się. I przy okazji naucz się
mistrzu konfigurować OE, to nie boli, a google ci powie co i jak

Mój OE działa bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobr± rade gratis (bez odsyłania do google).
Je¶li chcesz zmienić internetow± tożsamo¶ć to nie wystarczy zmiana konfiguracji netu ani nawet miejsca z którego piszesz. Musisz jeszcze zmienić styl pisania ale tego najwyraĽniej nie potrafisz, więc pozostałe wysiłki i tak id± na marne..

M.

Data: 2009-05-24 12:43:52
Autor: Wild Root
[OT]Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gvb609$r13$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać moĹĽna:

Mój OE działa bardzo dobrze

A mogę zapytać, gdzie nagłówki informujące o kodowaniu? Jakbyś nie wiedział
jak zajrzeć w źródło wiadomości to powiem, Ci, prawoklik na wiadomości i
wybierz właściwości.

--
Wild Root

Data: 2009-05-24 14:33:49
Autor: Michas
[OT]Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
Jakby¶ nie wiedział
jak zajrzeć w Ľródło wiadomo¶ci to powiem, Ci, prawoklik na wiadomo¶ci i
wybierz wła¶ciwo¶ci.

Wła¶nie o tym mówie, usilne udzielanie odpowiedzi na pytania których nikt nie zadawał..
Jak zwykle z toba na każdej grupie - zaczynasz pisać od rzeczy..
EOT

M.

Data: 2009-05-24 18:59:04
Autor: Wild Root
[OT]Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <gvberd$hhe$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać moĹĽna:

Właśnie o tym mówie...
EOT

ROTFL, no tak nie umiesz skonfigurować OE (mimo, że w google znalazłbyś w
20s) i jako, że mam rację to 'EOT'. Jestem pełen uznania dla takiej
postawy. Masz rację EOT, nie ma sensu dyskutować z ignorantem, który nie
umie/nie chce mu się poprawni opublikować postu na usenecie.

--
Wild Root

Data: 2009-05-25 09:55:38
Autor: rafal
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Michas wrote:

M�j OE dzia�a bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobr� rade gratis (bez odsy�ania do google).

ja zamiast Twoich postĂłw widzÄ™ krzaki...

pozdrawiam,
rafał

Data: 2009-05-25 10:54:18
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W po¶cie <gvditq$a2g$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

ja zamiast Twoich postów widzę krzaki...

Nie tylko Ty. Już mi się nudzi dekodować o co mu biega.

--
Wild Root

Data: 2009-06-01 21:01:47
Autor: Adam Płaszczyca
[piatkowo] Zaslyszane na #19

From: Michas <nastraty1@gmail.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piatkowo] Zaslyszane na #19
Date: Sun, 24 May 2009 12:02:49 +0200

Mój OE działa bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobr± rade

To pokaż, miszczu obsrukowy, gdzie masz zadeklarowane w nagłówkach
kodowanie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 02:29:40
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W po¶cie <1lq5ra8u03b7z$.dlg@oldfield.org.pl>
 m.in. przeczytać można:

Mój OE działa bardzo dobrze natomiast co do ciebie to dam ci dobr± rade

To pokaż, miszczu obsrukowy, gdzie masz zadeklarowane w nagłówkach
kodowanie.

On tego nie jest w stanie poj±c... Uwierz próbowałem.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 21:10:50
Autor: Przemysław Bernat
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Dnia Sat, 23 May 2009 20:56:32 +0200, Wild Root napisał(a):

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się.

To pojedĽ na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego znikn±ł na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-23 21:26:10
Autor: Artur Ma¶l±g
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Przemysław Bernat pisze:
Dnia Sat, 23 May 2009 20:56:32 +0200, Wild Root napisał(a):

Napiszę Ci jeszcze raz i ostatni, mylisz się.

To pojedĽ na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego znikn±ł na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

Mówisz, ze Motyl przyjedzie Focusem RS MkII?

MSPANC

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-05-25 00:16:31
Autor: Borys Pogoreło
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Dnia Sat, 23 May 2009 21:26:10 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):

To pojedĽ na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego znikn±ł na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

Mówisz, ze Motyl przyjedzie Focusem RS MkII?

 Albo Avensistem z w±tku o VAT :)

 Tak się zastanawiałem, czy komu¶ by się nie chciało przekopać posty Wild
Roota i znaleĽć ewidentne błędy w tworzeniu tej nowej tożsamo¶ci.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-25 09:26:25
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Borys Pogoreło pisze:
(...)
 Albo Avensistem z w±tku o VAT :)

Albo Mondeo - też co¶ tam było, że niby "igłę" kupił, tylko
zaraz sprzedał :) Inne ciekawostki widziałem na p.r.r.cb
(przelotnie nick też mi się gdzie¶ pojawił na grupach zwi±zanych
z linuksem).

 Tak się zastanawiałem, czy komu¶ by się nie chciało przekopać posty Wild
Roota i znaleĽć ewidentne błędy w tworzeniu tej nowej tożsamo¶ci.

:)

Data: 2009-05-25 13:41:21
Autor: Marcin J. Kowalczyk
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Artur 'futrzak' Ma¶l±g pisze:
[...]

pozniej to Mondeo bylo na allegro i daleko mu bylo do "igły"

Data: 2009-05-25 13:58:00
Autor: robal
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> popełnił(a):

[...]

Nowej? A pamiętacie Maguarda? Toż to Motyl i Wildroot we własnej osobie :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-05-25 18:01:32
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W po¶cie <gve1af$1jp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

Nowej? A pamiętacie Maguarda? Toż to Motyl i Wildroot we własnej osobie :)

Oooooo to się robi coraz ciekawsze. --
Wild Root

Data: 2009-05-25 21:41:32
Autor: Michas
[piatkowo] Zaslyszane na #19

Oooooo to się robi coraz ciekawsze.
 Prawda..? :)

Data: 2009-05-26 01:31:30
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
 W po¶cie <gves9d$7qj$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Oooooo to się robi coraz ciekawsze.
 Prawda..? :)

Nie ustawiłe¶ jeszcze tego OE poprawnie. To jest prawda. Nie umiesz? :)
Jakby¶ zapomniał o co chodzi, brakuje nagłówka informuj±cego o kodowaniu.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 22:31:51
Autor: Wild Root
[piatkowo] Zaslyszane na #19
W poście <x822gcss5yz9.1gdfqws8xiygr.dlg@40tude.net>
 m.in. przeczytać moĹĽna:

To pojedź na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego zniknął na tydzień
przed pojawieniem siÄ™ Wild Roota.

Sam sobie podjedź i się spytaj, jak szukasz chłopca na posyłki to pomyliłeś
adres.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 23:31:42
Autor: Adam Płaszczyca
[piatkowo] Zaslyszane na #19
Dnia Sat, 23 May 2009 22:31:51 +0200, Wild Root napisał(a):

To pojedĽ na BP we Włocławku i spytaj Motyla dlaczego znikn±ł na tydzień
przed pojawieniem się Wild Roota.

Sam sobie podjedĽ i się spytaj, jak szukasz chłopca na posyłki to pomyliłe¶
adres.

Ten spod NNTP-POSTING-HOST, Tomusiu?

--

[piatkowo] Zaslyszane na #19