Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)

Data: 2019-10-03 13:13:06
Autor: z
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
"ostatnio w Banku zamyka³em zbêdne "konto" i Pani powiedzia³a ¿e konto zamykane jest w ci±gu 1 miesi±ca. W trakcie tego¿ zamykania na koncie pojawi³o siê 2 z³ na minusie . i konto nie mog³o byæ zamkniête. pojecha³em i da³em te 2 z³ote - nie wiem za co - i spyta³em siê czy konto jest ju¿ zamkniete. Pani powiedzia³a ¿e trzeba czekaæ 1 miesi±c od dnia dzisiejszego. o co tu chodzi to nie wiem , ale wed³ug mnie to dziwne. Takim sposobem konta nigdy siê nie zamknie i bêd± doiæ bez koñca ????????????"

Data: 2019-10-03 04:20:08
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Debil debila cytuje.
Powinien daæ 10z³ - a nadwy¿kê mu ode¶l± na wskazany rachunek i sprawa zakoñczona.

Data: 2019-10-03 05:18:41
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 13:20:09 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:
Debil debila cytuje.
Powinien daæ 10z³ - a nadwy¿kê mu ode¶l± na wskazany rachunek i sprawa zakoñczona.

Ale czemu debilami rzucasz?
Bank nie mia³ prawa nie zamkn±æ konta
Nawet gdyby tam by³o pó³ miliona z³ zaleg³ych op³at to o¶wiadczenie o wypowiedzeniu rachunku musi przyj±æ i konto zamkn±æ. A ew pó¼niej mo¿e sobie windykowaæ zaleg³o¶ci.

Data: 2019-10-03 05:22:42
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:18:42 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

Nawet gdyby tam by³o pó³ miliona z³ zaleg³ych op³at to o¶wiadczenie o wypowiedzeniu rachunku musi przyj±æ i konto zamkn±æ. A ew pó¼niej mo¿e sobie windykowaæ zaleg³o¶ci.

Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, ¿e bank ma konto zamkn±æ?
Je¶li w ¿adnej, to sprawy te reguluje regulamin banku - a tam jest napisane, ¿e jak s± zaleg³o¶ci to konta nie zamkn±.
Zamkn±, jak jest nadwy¿ka - przenios± na 0% konto techniczne i bêdzie tam sobie czekaæ, je¶li klient nie poda³ konta do przelania nadwy¿ki (a z tym te¿ trzeba uwa¿aæ, bo za taki przelew - albo za wyp³atê w kasie - te¿ sobie bank potrafi policzyæ).

Data: 2019-10-03 05:28:39
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:22:44 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, ¿e bank ma konto zamkn±æ?

art. 730 KC mo¿e byæ?

Data: 2019-10-03 05:53:10
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:28:41 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:22:44 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:
 > Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, ¿e bank ma konto zamkn±æ?

art. 730 KC mo¿e byæ?

Przepis niez³y - ale trzeba i¶æ dalej i znale¼æ definicjê "wypowiedzenia" - czy jest ono bezwarunkowe, czy jednak niekoniecznie?

Data: 2019-10-03 05:49:43
Autor: Kris
[...]

A jaki¶ bank ma taki zapis w regulaminie?

Data: 2019-10-03 05:54:26
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:49:45 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

A jaki¶ bank ma taki zapis w regulaminie?

Jak widaæ ten, w którym ma/mia³ konto klient z cytatu.
Chyba ¿e z zapoda³ nam cytat archeologiczny.
Kiedy do KC wprowadzono art. 730?

Data: 2019-10-03 06:09:15
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:54:27 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:49:45 UTC+2 u¿ytkownik Kris  Jak widaæ ten, w którym ma/mia³ konto klient z cytatu.
Chyba ¿e z zapoda³ nam cytat archeologiczny.

A gdzies tam by³ cytat z regulaminu banku?
Kurcze masz/mia³es konta chyba we wszystkich bankach w Polsce a dzisiaj straszne bzdury wypisujesz.
Pewnie wcale czyta³e¶ regulaminów tych kont jak je zak³ada³e¶

Kiedy do KC wprowadzono art. 730?
Nie wiem i nie chce mi siê szukaæ
Ale Google dzia³a jakby co.

Data: 2019-10-03 06:34:39
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 15:09:17 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]
> Chyba ¿e z zapoda³ nam cytat archeologiczny.

A gdzies tam by³ cytat z regulaminu banku?

Nie by³o cytatu z regulaminu banku, ale by³ opis dzia³ania banku.
To, ¿eby bank dzia³a³ wbrew w³asnemu regulaminowi, raczej siê nie zdarza.
Kiedy¶ by³o tak dlatego, ¿e i tak mogli napisaæ ten regulamin tak, jak chcieli.
Choæ s± wyj±tki - jak np. moja naklejka w mB±ku ;>

Kurcze masz/mia³es konta chyba we wszystkich bankach w Polsce a dzisiaj straszne bzdury wypisujesz.
Pewnie wcale czyta³e¶ regulaminów tych kont jak je zak³ada³e¶

Do pewnego czasu czyta³em, potem rzeczywi¶cie przesta³em.
Ale przesta³em wtedy, kiedy ju¿ na tyle to wszystko uregulowano, ¿e bank przesta³ móc pisaæ regulamin tak, jak chce.

> Kiedy do KC wprowadzono art. 730?
Nie wiem i nie chce mi siê szukaæ
Ale Google dzia³a jakby co.

To zapytaj dla mnie, ja jako¶ nie potrafiê tak, ¿eby znalaz³o.

Data: 2019-10-03 06:46:19
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 15:34:40 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

To, ¿eby bank dzia³a³ wbrew w³asnemu regulaminowi, raczej siê nie zdarza.

Kilkadziesi±t jak nie kilkaset sytuacji ze musia³e¶ pisaæ reklamacje temu przeczy raczej.

Do pewnego czasu czyta³em, potem rzeczywi¶cie przesta³em.
Ale przesta³em wtedy, kiedy ju¿ na tyle to wszystko uregulowano, ¿e bank przesta³ móc pisaæ regulamin tak, jak chce.

Wiêc podejrzewam ¿e na dzisiaj w zadnym regulaminie nie ma zapisu w stylu:
 "¿e jak s± zaleg³o¶ci to konta nie zamkn±."

Data: 2019-10-03 07:32:50
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 15:46:21 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

Kilkadziesi±t jak nie kilkaset sytuacji ze musia³e¶ pisaæ reklamacje temu przeczy raczej.

OK, "¿eby dzia³a³ wbrew w³asnemu regulaminowi" z premedytacj±.
Pomy³ki siê zdarzaj±, za niektóre s± sankcje karne - có¿, trzeba siê pilnowaæ.
I tak samo pilnowaæ swoich spraw i praw - pisz±c reklamacje ;P

St±d moje okre¶lenie jako debila - i to takiego z najgorszego rodzaju, co to jednak nad problemem siê zastanowi, ale bêdzie tylko jêcza³ jak ostatnia sierota. I jeszcze nie napisze, co to za bank..

> [...]

Wiêc podejrzewam ¿e na dzisiaj w zadnym regulaminie nie ma zapisu w stylu:
 "¿e jak s± zaleg³o¶ci to konta nie zamkn±."

W sumie wychodzi, ¿e masz racjê - przynajmniej w mB±kowym (choæ to ogólnie teraz taki be³kot, pisany "na Ty" - nawet do tych z private bankingu ;) - ¿e zrozumieæ to jeszcze trudniej ni¿ przedtem) - choæ jest tam zastrze¿enie, ¿e wypowiadaj±c umowê klient zobowi±zuje siê do sp³aty wszystkich nale¿no¶ci, ale o tym, ¿e nie zamkn± jak nie jest puste, nic nie ma - choæ ZTCP to konsultanci nadal o tym bredz± - ani w santanderowym tego nie znalaz³em.
Do historycznych wersji, ¿eby szukaæ, czy by³o i kiedy ew. zniknê³o - nie mam si³y.

Data: 2019-10-03 22:46:22
Autor: radekp@konto.pl
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Thu, 3 Oct 2019 05:22:42 -0700 (PDT), w
<9c56af9b-8df6-45d3-bf7a-6c6542894d93@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisa³(-a):

Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, ¿e bank ma konto zamkn±æ?

Dosyæ logiczne, ¿e skoro wypowiadasz umowê, to kontrahent nie mo¿e ju¿ ci
¶wiadczyæ us³ug.
No chyba, ¿e dobrowolnie i za darmo :)

Data: 2019-10-05 01:14:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)

<radekp@konto.pl> cfncpe5h9mijb8vj7k9u0nbft237crcpsr@4ax.com

Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, ¿e bank ma konto zamkn±æ?

: No chyba, ¿e dobrowolnie i za darmo :)

Mo¿e dobrowolnie przetrzymywaæ Twe dane wbrew Twej woli?
Ciebie te¿ mo¿e przetrzymywaæ wbrew Twej woli -- oby za darmo? ;)
W uzasadnionych wypadkach zapewne mo¿e -- aby przekazaæ Ciê
wy¿szym organom pañstwowym... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-10-03 13:42:29
Autor: z
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Powinien daæ 10z³ - a nadwy¿kê mu ode¶l± na wskazany rachunek i sprawa zakoñczona.

A pani w okienku powinna mu to zasugerowaæ czy nie powinna?

PS. A jak mia³ jedno konto? ;-)

Data: 2019-10-03 05:26:50
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 13:42:32 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:
> Powinien daæ 10z³ - a nadwy¿kê mu ode¶l± na wskazany rachunek i sprawa zakoñczona.

A pani w okienku powinna mu to zasugerowaæ czy nie powinna?

A zapyta³, co zrobiæ, ¿eby siê zamknê³o?
Zreszt± 2z³ i tak sprawy nie za³atwi, jeszcze s± odsetki od niedozwolonego debetu.

Hmm, czy oprócz PRP unia powinna wymy¶liæ KDD - konto dla debili?
Tylko jak ustaliæ kryterium mo¿liwo¶ci za³o¿enia takiego typu konta?
Na my¶l przychodzi mi pie¶ñ bojowa ogrów, sk³adaj±ca siê wy³±cznie z wyrazów jednosylabowych - pewnie tak trzeba by te¿ napisaæ regulamin takiego konta.

PS. A jak mia³ jedno konto? ;-)

Prezes Kaczyñski??? A ja go tu pod nazwiskiem od debili...

Data: 2019-10-03 05:31:14
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:26:52 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

Hmm, czy oprócz PRP unia powinna wymy¶liæ KDD - konto dla debili?
Tylko jak ustaliæ kryterium mo¿liwo¶ci za³o¿enia takiego typu konta?
Nie mierz innych w³asn± miar±!

Data: 2019-10-03 05:50:43
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:31:17 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

> Hmm, czy oprócz PRP unia powinna wymy¶liæ KDD - konto dla debili?
> Tylko jak ustaliæ kryterium mo¿liwo¶ci za³o¿enia takiego typu konta?

Ja bym siê chêtnie podda³ testowi na okoliczno¶æ mo¿liwo¶ci za³o¿enia takiego rachunku - a mo¿e bym zda³ (tak samo jak mo¿e obla³ test Voida-Kampfa)?

Bo z PRP niedorobili - nie ma mo¿liwo¶ci zamiany konta na PRP, wiêc kto¶, kto ju¿ ma jakie¶ konto, nawet tylko jedno, jest dyskryminowany.

Data: 2019-10-03 05:33:28
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:26:52 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

A zapyta³, co zrobiæ, ¿eby siê zamknê³o?

Jak nie zamknêli to bêdzie okazja do napisania reklamacji. Niektórzy takie hobby maj±;)

Data: 2019-10-03 05:56:06
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:33:30 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:26:52 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:
  > A zapyta³, co zrobiæ, ¿eby siê zamknê³o?

Jak nie zamknêli to bêdzie okazja do napisania reklamacji. Niektórzy takie hobby maj±;)

St±d moje okre¶lenie "debil" - nie do¶æ, ¿e p³aci 2z³ "nie wiem za co", to jeszcze siê nie upewni, ¿e to sprawê za³atwi - a zamiast poznaæ swoje prawa i napisaæ reklamacjê, to wylewa ¿ale w necie.

Data: 2019-10-03 06:10:40
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 14:56:08 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

St±d moje okre¶lenie "debil" - nie do¶æ, ¿e p³aci 2z³ "nie wiem za co",
My¶lê ze p³aci za prowadzeni konta
Ja chyba nawet wiêcej jak te 2z³ p³ace i nie narzekam. Po prostu uwa¿am ze za us³ugi z których jestem zadowolony warto zap³aciæ.

Data: 2019-10-03 06:36:41
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 15:10:42 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

Ja chyba nawet wiêcej jak te 2z³ p³ace i nie narzekam. Po prostu uwa¿am ze za us³ugi z których jestem zadowolony warto zap³aciæ.

Tego jeszcze nikt nie zabrania - tzn. p³acenia za us³ugi, które gdzie indziej s± lepsze i tañsze/darmowe. "I", a nie "lub".

No i co z t± bezwarunkowo¶ci±/warunkowo¶ci± skuteczno¶ci wypowiedzenia?

Data: 2019-10-04 00:24:02
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 15:36:43 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

Tego jeszcze nikt nie zabrania - tzn. p³acenia za us³ugi, które gdzie indziej s± lepsze i tañsze/darmowe. "I", a nie "lub".

A pozwolisz ¿e ja sam bêdê ocenia³ co jest dla mnie lepsze?
Za obs³ugê konta itp przez rok zap³aci³em nieca³e 100z³(taka kwota chyba by³a na ostatnim zestawieniu op³at i prowizji) i dla mnie jest to jak najbardziej akceptowalne. Wiêc cenê akceptujê a co do jako¶ci tez uwag nie mam. Wiêc i nie mam powodu aby zmieniaæ konto.

No i co z t± bezwarunkowo¶ci±/warunkowo¶ci± skuteczno¶ci wypowiedzenia?

A co ma byæ: sk³adasz wypowiedzenie i bank musi to przyj±æ do akceptacji.

Data: 2019-10-04 02:59:00
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 09:24:04 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

A pozwolisz ¿e ja sam bêdê ocenia³ co jest dla mnie lepsze?

Ale czy nie piszê, ¿e nikt nie zabrania?
Póki co próbujesz zabraniaæ zwracania uwagi, ¿e jest to zachowanie utracjuszowskie.
"Lepsze" mo¿e mieæ wiele motywów - np. kosztowne lenistwo ;P

[...]

Ja tam wolê dostawaæ od banku co 2 miesiêce ponad 100z³ ni¿ 100z³ rocznie p³aciæ. Ale ka¿demu wed³ug potrzeb - teraz jednak widaæ, dlaczego tak bronisz tego debila z cytatu.

> No i co z t± bezwarunkowo¶ci±/warunkowo¶ci± skuteczno¶ci wypowiedzenia?

A co ma byæ: sk³adasz wypowiedzenie i bank musi to przyj±æ do akceptacji.

I w sumie racja. Zostanie d³ug, ale nie na koncie.
Có¿, takie per³y przed wieprze - mêczyæ siê, wymy¶laæ prawa, ¿eby ludzie nie dawali siê oszukiwaæ - a ci nadal jak debile daj± siê doiæ i tylko w tym biednym internecie jêcz±.

@z - to we¼ tam odpisz na ten komentarz pod artyku³em, mo¿e biedak skorzysta?

To mnie te¿ dziwi - pod ka¿dym artykulikiem kilkana¶cie, je¶li nie setka komentarzy - kto to pisze? Ciekawe, czy kto¶ czyta....

Data: 2019-10-04 03:13:15
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 11:59:02 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

Póki co próbujesz zabraniaæ zwracania uwagi, ¿e jest to zachowanie utracjuszowskie.

Po cos te pieni±dze siê w koñcu zarabia.
Kawê tez co jaki¶ czas w s±siedniej ¿abce darmo daj± a ja utracjusz wstawiam czajnik kupuje kawê i robiê sobie sam.. Albo w kawiarni z ¿ona wypijemy p³atn± pomimo tego ¿e w ¿abce czy McDonald darmowa.

Data: 2019-10-04 03:34:24
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 12:13:17 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 11:59:02 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

> Póki co próbujesz zabraniaæ zwracania uwagi, ¿e jest to zachowanie utracjuszowskie.

Po cos te pieni±dze siê w koñcu zarabia.

Zarabiaæ siê zarabia, ale pytanie, czy siê sensownie wydaje.

Kawê tez co jaki¶ czas w s±siedniej ¿abce darmo daj± a ja utracjusz wstawiam czajnik kupuje kawê i robiê sobie sam. Albo w kawiarni z ¿ona wypijemy p³atn± pomimo tego ¿e w ¿abce czy McDonald darmowa.

Analogia nietrafiona - zak³adam bowiem, ¿e tej kawy z ¿abki czy mcdonalda próbowa³e¶ (pamiêtam z pierwszego roku, mia³em we wtorki zajêcia od 8 do 20 - z tego 4 ostatnie godziny to by³o straszne laboratorium PEiP - wiêc ca³e szczê¶cie, ¿e mia³em przed nim godzinn± przerwê, wiêc chodzi³em na obiad do burger kinga na pl. Konstytucji - wtedy jeszcze by³, choæ nie wiem, czy przypadkiem tam nie wróci³ - i bra³em sobie ich niedobr± kawê - ale dziêki tej kawie by³em w stanie te 4 godziny wytrzymaæ - bo jak by³o konwersatorium, to kawy nie pi³em i po 2h ju¿ wymiêka³em), poza tym s± dodatkowe minusy, jak konieczno¶æ wyj¶cia z domu, picie w papierowym kubku itp.

Tañszego/darmowego/daj±cego wi¶nie+orzeszki konta w innym banku, gdzie us³ugi mog± byæ nawet lepsze - a dostêpne w ten sam sposób oddzia³/telefon/internet - nawet nie wypróbujesz.

Data: 2019-10-04 04:08:42
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 12:34:26 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:

Tañszego/darmowego/daj±cego wi¶nie+orzeszki konta w innym banku, gdzie us³ugi mog± byæ nawet lepsze - a dostêpne w ten sam sposób oddzia³/telefon/internet - nawet nie wypróbujesz.

Bo zmiana przeniesienie konta do innego banku to dla mnie nieakceptowalny koszt.
I nie chodzi o koszt w pln tylko strata czasu, jakie¶ nowe regulaminy, nowe loginy, utrata historio itp
Wi¶nie/orzeszki darmowe nie s± zawsze co¶ tam trzeba zrobiæ ¿eby dostaæ a ja w 3 karty grac nie lubiê.

Ps. city siê chyba na mnie obrazi³o bo do tej pory tak ¶rednio raz w miesi±cu facet przy³azi³ z walizk± i t± walizkê proponowa³ za z³o¿enie wniosku o kartê. A teraz ze dwa miesi±ce ju¿ nie by³o go;)
Mo¿e rzuci³ ta prace bo wyj±tkowo pod³e zajêcie mia³.

Data: 2019-10-04 04:37:16
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 13:08:44 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

Wi¶nie/orzeszki darmowe nie s± zawsze co¶ tam trzeba zrobiæ ¿eby dostaæ a ja w 3 karty grac nie lubiê.

Ten mechanizm ¿ycia psychicznego nazywa siê racjonalizacja ;P
Narzekasz jak mój tata - ale on mo¿e teraz, jak przejdzie na emeryturê, to pójdzie w koñcu do ¿ubra i zamieni sobie konto "premium" na zwyk³e.
Nie s±dzê, ¿e to, co mia³ z tego premium - czyli mo¿liwo¶æ negocjowania lokat, która i tak siê dawno skoñczy³a - pokry³o mu koszty op³at.

Wiêc mo¿e pierwsza rzecz - zobacz, co masz, dlaczego p³acisz - i czy ten sam bank nie ma konta bez tych op³at - a mia³by¶ ten sam regulamin, has³a, karty, zachowan± historiê itp.

Czasem te¿, np. w milku, wystarczy zagroziæ zamkniêciem konta, a doiæ przestaj±.

Jak to trudne, to mo¿e nie zamykaj obecnego, a za³ó¿ inne, które zrekompensuje wydatki na to, które koniecznie chcesz zachowaæ.
Ale czy obecny regulamin znasz na pamiêæ? Pewnie nawet nie czyta³e¶ przez kilka iteracji zmian - i teraz jest inny ni¿ ten, który czyta³e¶ ;>
Historiê mo¿na wyeksportowaæ do CSV - i masz pewno¶æ, ¿e nie zniknie, a w arkuszu ³atwiej szukaæ i filtrowaæ ni¿ w nieszczêsnych ST.
Login, has³o i PIN do karty mo¿esz mieæ taki sam jak w starym banku.

A czas? Kurier umowê przywozi gdzie chcesz - albo dzwonisz siê i umawiasz do oddzia³u, a oni tam cali w skowronkach, ¿e sprzeda¿ maj± ;>

Za¶ wi¶nie/orzeszki mo¿emy z praktyki poleciæ takie, które ³ba nie zawracaj± - bo nie musisz robiæ nic oprócz tego, co robisz obecnie, np. p³acisz kart± - a zarobiæ daj±. Nie musisz siê od razu na wszystkie rzucaæ ;>

[...]

W³a¶nie mia³em o nich zapytaæ ;) A mo¿e tylko na wakacje wyjechali?
Choæ pewnie zmienili im rewir - albo Ciebie wpisali na czarn± listê "nierokuj±cych" ;> To w citi nie³atwe - choæ zapewne przez telefon jeszcze trudniejsze ni¿ przy takim domokr±¿stwie. Ale ostatnio zacz±³em sobie robiæ z nich jaja, jak dzwoni± - kaza³em siê im zautoryzowaæ, zanim ja siê "zautoryzujê" ;) Choæ kiedy¶ z tego ich dzwonienia mia³em po¿ytek - powiedzia³em, ¿e chcia³bym platynê zamiast golda - i dali, utrzymuj±c bezp³atno¶æ (a taki santander nie chcia³ - ale platyna w santanderze jest o dwie klasy lepsza ni¿ w citku).

Data: 2019-10-04 04:44:34
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 13:37:17 UTC+2 u¿ytkownik Dawid Rutkowski napisa³:
Nie musisz siê od razu na wszystkie rzucaæ ;>

To wszystko co wy¿ej pisa³e¶ to ja wiem
Ale jak mawia³ mój dziadek: "Gra nie warta ¶wieczki".
Dla mnie przynajmniej.
Wiêc daruj Sobie dalsze nagabywanie bo szanse na przekonanie mnie masz nik³e

Data: 2019-10-04 10:59:27
Autor: J.F.
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
U¿ytkownik "Kris"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:29ba960d-4a89-46bb-a379-03c1e1f5cb39@googlegroups.com...
[...]

100zl byloby i dla mnie akceptowalne za dobrze wykonywana robote ... ale skoro jest tyle bankow, ktore tez robia dobrze i taniej/darmo, to po co przeplacac ? :-)

No i co z t± bezwarunkowo¶ci±/warunkowo¶ci± skuteczno¶ci wypowiedzenia?
A co ma byæ: sk³adasz wypowiedzenie i bank musi to przyj±æ do akceptacji.

Tak  z ciekawosci patrze na nowy regulamin mbanku

4) Mo¿esz wypowiedzieæ umowê w ca³o¶ci lub czê¶ci, która dotyczy danego rachunku:
a) z miesiêcznym okresem wypowiedzenia,
b) gdy nie zgodzisz siê na proponowane zmiany w regulaminie, taryfie lub tabeli - z dniem, w którym otrzymamy
od Ciebie tak± informacjê.

8) Je¶li wypowiadasz umowê, zobowi±zujesz siê, ¿e:
a) sp³acisz swoje zobowi±zania wobec nas,
b) sp³acisz wykorzystywany limit kredytu odnawialnego - do koñca okresu wypowiedzenia,
c) podasz nam rachunek, na który przeka¿emy pieni±dze z rachunku, który prowadzili¶my na jej podstawie.

9) Okres wypowiedzenia liczymy:
a) od dnia, w którym otrzymamy Twoje pisemne wypowiedzenie,
b) od dnia, gdy z³o¿ysz wniosek o wypowiedzenie umowy w serwisie transakcyjnym lub wypowiesz umowê w BOK.

Czyli wynikaloby, ze "zamkna".  Ale skoro jest saldo ujemne, to musza trzymac.
Zreszta pewnie pare lat trzymaja dane z zamknietych rachunkow.

Wiec ciekawe co bedzie dalej ... dzial windykacji bedzie dzwonil i mowil
"ma pan debet na rachunku", czy "mial pan debet na zamknietym rachunku" ? :-)

A jak sie dowiedziec daty zamkniecia ?
Bo ciekawe - bedzie zgodna z terminem wypowiedzenia, czy uregulowania :-)

Hm ... na taki "zamkniety rachunek" przyjmuja przelewy z Elixiru, czy odrzucaja ?
To jak splacic naleznosci ? Podadza nr swojego konta technicznego  ?

Ktos chetny do przetestowania ? :-P

J.

Data: 2019-10-04 11:14:40
Autor: z
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
I w³a¶nie równie¿ z powodu takich debilnych praktyk mam tylko jedno konto w rodzinie.

A¿ siê scyzoryk w kieszeni otwiera.

Data: 2019-10-04 14:38:13
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Który bank za darmo wysy³a co miesi±c papierowe wyci±gi?

-- -- -
skoro jest tyle bankow, ktore tez robia dobrze i taniej/darmo, to po co przeplacac?

Data: 2019-10-04 05:47:13
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 14:38:15 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:

> skoro jest tyle bankow, ktore tez robia dobrze i taniej/darmo, to po co przeplacac?

Który bank za darmo wysy³a co miesi±c papierowe wyci±gi?

Na darmowym koncie np. santander.
Dla kont premium pewnie bêdzie ³atwiej znale¼æ - ale trzeba te¿ spe³niæ warunki bezp³atno¶ci (zwykle wp³yw min. 7,5-10k/mc) albo p³aciæ rycza³t.

Data: 2019-10-04 16:19:55
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Czy to konto jest nadal (po przejêciu BZWBK) darmowe, bezwarunkowo?

-- -- -
Na darmowym koncie np. santander.

Data: 2019-10-04 06:30:41
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 14:38:15 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:
Który bank za darmo wysy³a co miesi±c papierowe wyci±gi?

A po co Tobie wysy³ane papierowe wyci±gi?
Chcesz koniecznie papierowe to sobie wydrukuj z ST lub z mejla.

Data: 2019-10-04 10:46:05
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Ty masz chyba dzi¶ bardzo ciê¿ki dzieñ. To pewnie to ci¶nienie.

Data: 2019-10-04 16:21:24
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W sumie to ³atwo PDF czy CSV sfa³szowaæ.
Wysy³kê z banku trudniej.
W jakim¶ s±dzie mo¿e byæ ciekawie.

-- -- -
Chcesz koniecznie papierowe to sobie wydrukuj z ST lub z mejla.

Data: 2019-10-04 17:04:31
Autor: J.F.
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
U¿ytkownik "±æê³ñ󶼿"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d975565$1$520$65785112@news.neostrada.pl...
W sumie to ³atwo PDF czy CSV sfa³szowaæ.
Wysy³kê z banku trudniej.
W jakim¶ s±dzie mo¿e byæ ciekawie.

A bank to co wysyla ?
Wydruk z pdf, na zwyklym papierze, bez pieczatki ... ale dla sadu moze brzmiec powazniej niz
"a to jest wydruk pliku ktory sam zrobilem" ...

Tylko ze sedziowie tez juz sie zmieniaja i wiedza co to jest wydruk pliku :-)

J.

-- -- -
Chcesz koniecznie papierowe to sobie wydrukuj z ST lub z mejla.

Data: 2019-10-04 10:44:40
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Mi ostatnio pani w mB±ku kaza³a pokazaæ na tablecie PDFa, którego przynios³em wydrukowanego.
I jeszcze zalogowaæ siê do ST santiego.
Wiêc ¶wiry s± ró¿ne.

Data: 2019-10-04 22:37:02
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Formalnie rzecz bior±c pismo z banku to dokument urzêdowy, a w³asny wydruk to dokument prywatny.

-- -- -
A bank to co wysyla?

Data: 2019-10-05 23:42:05
Autor: Krzysztof Halasa
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Hm ... na taki "zamkniety rachunek" przyjmuja przelewy z Elixiru, czy
odrzucaja ?

Nie mo¿na niczego zrobiæ na zamkniêtym rachunku, poza "otwarciem" go.
Chyba ¿e nie jest zamkniêty.

To jak splacic naleznosci ? Podadza nr swojego konta technicznego  ?

Mo¿e tak byæ, ale w±tpiê. Po co zamykaæ konto, je¶li mo¿na go nie
zamykaæ.
--
Krzysztof Ha³asa

Data: 2019-10-06 00:56:05
Autor: J.F.
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Dnia Sat, 05 Oct 2019 23:42:05 +0200, Krzysztof Halasa napisa³(a):
[...]

Bo regulamin mowi, ze zamyka sie z uplywem terminu wypowiedzenia :-)

J.

Data: 2019-10-08 17:44:58
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

No je¶li tak, to nie ma rady :-)
--
Krzysztof Ha³asa

Data: 2019-10-04 13:01:26
Autor: radekp@konto.pl
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Fri, 4 Oct 2019 00:24:02 -0700 (PDT), w
<29ba960d-4a89-46bb-a379-03c1e1f5cb39@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisa³(-a):

100z³ za konto? :O.
Ale skoro p³ac±, to trzeba doiæ :)

Data: 2019-10-05 06:08:19
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu pi±tek, 4 pa¼dziernika 2019 13:01:09 UTC+2 u¿ytkownik rad...@konto.pl napisa³:

100z³ za konto? :O.
Ale skoro p³ac±, to trzeba doiæ :)
Z racji tego ¿e Biedronkê mam pod nosem to tam co miesi±c min kilkana¶cie setek pln zostawiam
I od lat mnie dziewczyny tam pracuj±ce pytaj± czy mam kartê biedronki
Nie mam i mieæ nie zamierzam
W Mrówce(PSB) minimum kilkana¶cie tysi corocznie zostawiam. Te¿ wiecznie pytaj± o kartê Payback. Nie mam i mieæ póki co nie zamierzam.
O t± kartê te¿ pytaj± na shellu a na orlenie o jaka¶ inn± kartê.
Na paliwo miesiêcznie kilka setek wydaje wiêc  podejrzewam ¿e chc± mojego dobra;)
A ja nie chcê ich kart

Data: 2019-10-05 10:52:56
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu sobota, 5 pa¼dziernika 2019 15:08:21 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

I od lat mnie dziewczyny tam pracuj±ce pytaj± czy mam kartê biedronki

Jak nie potzrebujesz ¶wie¿aków/s³odziaków to nic nie da ;)

W Mrówce(PSB) minimum kilkana¶cie tysi corocznie zostawiam. Te¿ wiecznie pytaj± o kartê Payback. Nie mam i mieæ póki co nie zamierzam.

Te¿ by¶ wiele nie dosta³.

O t± kartê te¿ pytaj± na shellu a na orlenie o jaka¶ inn± kartê.
Na paliwo miesiêcznie kilka setek wydaje wiêc  podejrzewam ¿e chc± mojego dobra;)
A ja nie chcê ich kart

I tu by¶ wiele nie dosta³.

Ale p³ac±c na stacjach benzynowych kart± kredytow± 1-2-3 santandera dostawa³by¶ 2% zwrotu za nic - karta darmowa. Nie schylisz siê?
Wychodzi³by¶ na zero z tym, co trwonisz na op³aty za konto.
A na serio nie mo¿esz zmieniæ w obecnym banku na tañsze/bezp³atne?
Masz z tych op³at jakiekolwiek plusy?

Data: 2019-10-07 09:39:51
Autor: Dominik A³aszewski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Dnia 05.10.2019 Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> napisa³/a:

I od lat mnie dziewczyny tam pracuj±ce pytaj± czy mam kartê biedronki
Nie mam i mieæ nie zamierzam

Jak nie potzrebujesz ¶wie¿aków/s³odziaków to nic nie da ;)

Uprzejmie zaprotestujê, w Biedronku ca³kiem sporo towarów z ichni± kart± miewa znacz±co ni¿sze ceny. --
Dominik A³aszewski (via raspbianowy slrn)
"W ¿yciu piêkne s± tylko chwile..." (Ryszard Riedel)
Wyra¿am wy³±cznie prywatne pogl±dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisz±c na priv zmieñ domenê na gmail.

Data: 2019-10-07 03:01:22
Autor: Kris
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu poniedzia³ek, 7 pa¼dziernika 2019 11:39:52 UTC+2 u¿ytkownik Dominik A³aszewski napisa³:
zrebujesz ¶wie¿aków/s³odziaków to nic nie da ;)

Uprzejmie zaprotestujê, w Biedronku ca³kiem sporo towarów z ichni± kart± miewa znacz±co ni¿sze ceny.
Jak nieraz takie "promocje" widzê to przewa¿nie jest ¿e taniej jak kupisz 3...6..szt
Wiêc ¿eby mieæ taniej musia³bym kupowaæ wiêcej jak potrzebuje najczê¶ciej

Data: 2019-10-07 10:56:16
Autor: Dominik A³aszewski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Dnia 07.10.2019 Kris <kszysztofc@gmail.com> napisa³/a:

Jak nieraz takie "promocje" widzê to przewa¿nie jest ¿e taniej jak kupisz 3...6..szt

Czy ja wiem, czy przewa¿nie? W ka¿dym razie osobno te¿ s±. Na ten przyk³ad onegdaj kupi³em g³o¶nik BT Hykker Splash (sztuk jeden) ze zni¿k± z 30 na 15 z³ (50%). W mojej opinii karta Biedry (podobnie jak IKEA) jest jednym z najsensowniejszych programów lojalno¶ciowych- nie trzeba ¿adnych smartfonów, nie trzeba zni¿ek "aktywowaæ", nie ma przepadaj±cych punktów- po prostu zni¿ka przy kasie.

W ka¿dym razie nie jest tak, ¿e przydaje siê wy³±cznie do pluszaków.

Data: 2019-10-07 05:29:28
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu poniedzia³ek, 7 pa¼dziernika 2019 12:56:18 UTC+2 u¿ytkownik Dominik A³aszewski napisa³:
Dnia 07.10.2019 Kris napisa³/a:

> [...]

W ka¿dym razie nie jest tak, ¿e przydaje siê wy³±cznie do pluszaków.

To ma jeszcze mocne uwarunkowania ¶rodowiskowe. W dronkach, do których chodzê (po³udniowa czê¶æ DC) kiedy¶ by³y takie promo, ¿e "taniej, ale tylko z kart± dronki" - ale siê skoñczy³y, bo za du¿o by³o pretensyi oraz zwrotów.
I teraz jak jest "taniej jak kupisz 2" - to jest taniej, jak kupisz 2, karty mieæ nie musisz.

Ale w zesz³e wakacje w Brodnicy nawet u¿yczy³em mojej karty (zanim j± zgubi³em) ludziom w kolejce za mn± - i dostali zni¿kê, choæ pani w kasie nieco krêci³a na to nosem ;>

Zreszt± dronka to szko³a ¿ycia - mo¿liwe, ¿e ju¿ o tym pisa³em - ostatnio kupuj±c z rana (wiêc ruch by³ ma³y) by³em ¶wiadkiem szkolenio-zebrania (czê¶æ "szkolenio-" wa¿na, bo przez to odbywa³o siê w kasie, wiêc mo¿na by³o pods³uchaæ) - i kierowniczka mówi³a o tym, ¿e jak pracownik co¶ kupuje w sklepie, to kasjer musi mu na paragonie pokwitowaæ, ¿e naprawdê to kupi³.
Dlaczego? Ju¿ du¿o wcze¶niej pracownicy musieli mieæ paragony, ¿eby swoje zakupy ze sklepu wynie¶æ - ale okaza³o siê, ¿e przedsiêbiorczy pracownicy brali paragony zostawiane przez klientów i na nie wynosili niezap³acone towary...

Choæ zgodzê siê, ¿e organizacyjnie jest zrobione bardzo dobrze - i nawet nie trzeba mieæ karty ze sob±, wystarczy podaæ numer telefonu u¿yty przy aktywacji karty.
Jedno do dzi¶ mnie dziwi, ¿e siê pitol± z tymi naklejkami do pluszaków - ale z drugiej strony do tej akcji jednak karty mieæ nie potrzeba (choæ bez niej zbieranie te¿ mo¿na okre¶liæ "pitoleniem" ;).

Data: 2019-10-07 15:21:29
Autor: J.F.
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
U¿ytkownik "Kris"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:210e9797-0a33-4780-bd95-f54e28bd2aec@googlegroups.com...
[...]

Uwazaj na maly druk - przy jednych jest "kup 3 szt", a przy innych "kup 3szt z karta MB".
Wszedzie ten maly druk :-)

Wiêc ¿eby mieæ taniej musia³bym kupowaæ wiêcej jak potrzebuje najczê¶ciej

Na tym biznes polega ... ale jest lodowka, nie zepsuje sie :-)

Data: 2019-10-07 11:48:20
Autor: J.F.
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
U¿ytkownik "DominikA³aszewski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qnf157$4e0$1@news.vectranet.pl...
[...]

Bo to zwykle oszustwo.
Napisac "znizkowa cena przy zakupie 2", tylko po to,
zeby obok napisac "znizkowa cena przy zakupie 2 z karta MB" :-)

J.

Data: 2019-10-07 15:13:58
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Przy czym w lokalnej Biedrze tych kart nigdy nie maj± "wysz³y nam, Panie".
To taki pic na wodê te karty ¿eby siê ludzie przy pó³ce oszukiwali na cenie?

-- -- -
w Biedronku ca³kiem sporo towarów z ichni± kart± miewa znacz±co ni¿sze ceny.

Data: 2019-10-07 06:20:17
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu poniedzia³ek, 7 pa¼dziernika 2019 15:14:01 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:

> [...]

To taki pic na wodê te karty ¿eby siê ludzie przy pó³ce oszukiwali na cenie?

Od¿a³uj i zadzwoñ na dronkow± infoliniê - bêd± nastêpnego dnia, ba, kierownik do domu Ci przyniesie i przeprosi jeszcze.

Data: 2019-10-07 16:18:22
Autor: J.F.
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
U¿ytkownik "Dawid Rutkowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f6f602ca-b8b6-41fa-8192-3afd5d15a6ab@googlegroups.com...
> [...]

To taki pic na wodê te karty ¿eby siê ludzie przy pó³ce oszukiwali na cenie?

Ja tam w swojej widze cale stosy przy kasach.

Od¿a³uj i zadzwoñ na dronkow± infoliniê - bêd± nastêpnego dnia, ba, kierownik do domu Ci przyniesie i przeprosi jeszcze.

Ale jeszcze zarejestrowac trzeba :-(

J.

Data: 2019-10-07 07:34:27
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu poniedzia³ek, 7 pa¼dziernika 2019 16:21:17 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
U¿ytkownik "Dawid Rutkowski"  napisa³:
W dniu poniedzia³ek, 7 pa¼dziernika 2019 15:14:01 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:

Ja tam w swojej widze cale stosy przy kasach.

Zapro¶ na browar i stawiaj bilet kolejowy, to przyjadê.
Z DC do Wroc³awia jest dalej ni¿ szeroko¶æ Czech.
Widaæ u Was spokojniejsi ludzie, niby po³udnie, choæ na pewno nie Portugalia.

>Od¿a³uj i zadzwoñ na dronkow± infoliniê - bêd± nastêpnego dnia, ba, >kierownik do domu Ci przyniesie i przeprosi jeszcze.

Ale jeszcze zarejestrowac trzeba :-(

Nie masz internetu, jak taka jedna kobita odpowiedzia³a mi³ej Ukraince (Oksana chyba) na propozycjê wziêcia karty?

Data: 2019-10-08 18:05:07
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
No w³a¶nie tak mówi± "mo¿e w jakim¶ ma³ym sklepie lub na prowincji" ;-)

-- -- -
Ja tam w swojej widze cale stosy przy kasach.

Data: 2019-10-21 14:00:29
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Uff, uda³o mi siê zdobyæ dronkow± kartê.
Czy bez rejestracji nie zadzia³a?
Czym grozi rejestracja?

-- -- -

Data: 2019-10-21 06:09:53
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Bez rejestracji nie zadzia³a.
A grozi chyba nie za bardzo, mama ¿yje i nie narzeka ;)

Data: 2019-10-21 16:02:31
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
A sesemesy przychodz±?
I rozmowy reklamowe garnków czêstochowskich?

-- -- -
¿yje i nie narzeka

Data: 2019-10-21 06:12:01
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
A, w sumie to niepotrzebnie siê tak mêczy³e¶, mog³em Ci podaæ numer telefonu mamy i mia³by¶ wszystkie benefity bez (wyimaginowanych) ryzyk ;P

Data: 2019-10-08 18:03:48
Autor: ąćęłńóśźż
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
Po fizys pracowników w tym przybytku nie widaæ, ¿eby chcieli przepraszaæ za cokolwiek.

-- -- -
kierownik do domu Ci przyniesie i przeprosi jeszcze.

Data: 2019-10-05 01:09:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)

"Kris" 29ba960d-4a89-46bb-a379-03c1e1f5cb39@googlegroups.com

: Za obs³ugê konta itp przez rok zap³aci³em nieca³e 100z³

Niejedna osoba przegapiaj±c ¶rodkowe zestarzenie
siê -- straci³a wiêcej w ci±gu miesi±ca. ;)
Ale te osoby zwykle nie chwal± siê g³o¶no swymi
wpadkami. ;) A nawet, gdy chwal± siê (jak Waldek
z Aliorem) g³o¶no -- umiejêtnie ;) zaprzeczaj± sobie...

: A co ma byæ: sk³adasz wypowiedzenie
: i bank musi to przyj±æ do akceptacji.

Chyba tak. Bank mo¿e jako¶ domagaæ siê zap³acenia
owych 2 z³otych, ale IMO musi wykonaæ wolê swego
pana jako pana owego s³uga.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-03 15:01:00
Autor: z
[...]

A jakie masz okre¶lenie na zachowanie banku w takiej sytuacji?

Data: 2019-10-03 06:28:07
Autor: Dawid Rutkowski
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
W dniu czwartek, 3 pa¼dziernika 2019 15:01:13 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:
> [...]
> A jakie masz okre¶lenie na zachowanie banku w takiej sytuacji?

Najpierw podaj, kiedy by³o to "ostatnio", to bêdzie mo¿na oceniæ.

Data: 2019-10-03 15:37:15
Autor: z
Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)

Najpierw podaj, kiedy by³o to "ostatnio", to bêdzie mo¿na oceniæ.

I to wg Ciebie zmienia epitet jakim nale¿a³oby opisaæ tak± instytucjê?

Podpowiem ¿e to by³ komentarz pod dzisiejszym wyrokiem czyli do¶æ "¶wie¿y" ;-)

Data: 2019-10-05 23:38:59
Autor: Krzysztof Halasa
z <z@z.pl> writes:

"ostatnio w Banku zamyka³em zbêdne "konto" i Pani powiedzia³a ¿e konto
zamykane jest w ci±gu 1 miesi±ca. W trakcie tego¿ zamykania na koncie
pojawi³o siê 2 z³ na minusie . i konto nie mog³o byæ zamkniête.

Tak mog³o byæ. Ale klienta samo "zamkniêcie konta" nie powinno
interesowaæ.

[...]

Generalnie, to czy bank zamknie konto i kiedy, to jego sprawa.
Praktycznie nie mo¿na zamkn±æ konta, które nie ma zerowego salda
(ale mo¿na to saldo wyzerowaæ, np. przeksiêgowaæ na inne konto).
Dla klienta powinno liczyæ siê tylko to, czy skutecznie wypowiedzia³
bankowi umowê prowadzenia konta, oraz termin up³ywu wypowiedzenia.

Mo¿e byæ tak, ¿e w okresie wypowiedzenia bank nalicza op³aty, i trzeba
je uregulowaæ np. przed up³ywem wypowiedzenia, albo pó¼niej, zapewne
na ¿±danie banku (który tak¿e mo¿e sobie darowaæ naliczanie lub
dochodzenie drobnych op³at). Po up³ywie terminu wypowiedzenia bank nie
ma prawa naliczaæ ju¿ op³at (innych ni¿ ustawowych odsetek w niektórych
przypadkach), bo niby na jakiej podstawie móg³by to robiæ?

W niektórych bankach mo¿e byæ tak, ¿e wystarczy wyzerowaæ saldo konta,
i obowi±zywanie umowy mo¿e zostaæ zakoñczone od rêki (konto mo¿e byæ
wtedy zamkniête lub nie).
--
Krzysztof Ha³asa

Zas³yszane w internetach o zamykaniu konta ;-)