Zaslyszane w telewizji

Data: 2018-04-21 13:45:19
Autor: Zenek Kapelinder
Zaslyszane w telewizji
Dlaczego placforma broni posla Gawlowskiego? Bo pan Gawlowski byl I Sekretarzem placformy i duzo wie. I jak placforma by go nie bronila to bronil by sie sam

Data: 2018-04-21 22:49:41
Autor: u2
Zaslyszane w telewizji
Dlaczego placforma broni posla Gawlowskiego? Bo pan Gawlowski byl I Sekretarzem placformy i duzo wie. I jak placforma by go nie bronila to bronil by sie sam

gdyby był żydem to mógłby twierdzić, że pisiory to antysemici, ale szef CBA wygląda jak rasowy żyd:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-21 14:00:06
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Zaslyszane w telewizji
W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 22:49:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> gdyby był żydem to mógłby twierdzić, że pisiory to antysemici, ale szef CBA wygląda jak rasowy żyd:)

Coś szarpią tego zastępcę w CBA, że niby prokurator w stanie spoczynku
i że zarabia 50 tysi/m-c.

Zajrzałem do raportu i tam pensja z-cy w CBA to 9-12k PLN. cyt.
 Grzegorz Ocieczek zarobił ponad pół miliona, co daje wynagrodzenie
w kwocie prawie 50 tysięcy miesięcznie.

I nie widziałem żeby ktoś odbijał piłeczkę.

Data: 2018-04-21 14:01:01
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Zaslyszane w telewizji
użytkownik u2 napisał:

gdyby był żydem to mógłby twierdzić, że pisiory to antysemici, ale szef CBA wygląda jak rasowy żyd:)

E tam, "ż" GWno na swojaków nie donosi.

Data: 2018-04-21 23:03:47
Autor: u2
Zaslyszane w telewizji
W dniu 21.04.2018 o 23:01, Twój przyjaciel Dąs pisze:
użytkownik u2 napisał:

gdyby był żydem to mógłby twierdzić, że pisiory to antysemici, ale szef
CBA wygląda jak rasowy żyd:)

E tam, "ż" GWno na swojaków nie donosi.

to jest wasz dualizm korpuskularno-falowy jak bracia Kurscy, jeden pisior, drugi pełowiec, taka wasza już uroda żydków:)

Data: 2018-04-23 02:53:57
Autor: stevep
Zaslyszane w telewizji
W dniu 2018-04-21 o 23:01, Twój przyjaciel Dąs pisze:
użytkownik u2 napisał:

gdyby był żydem to mógłby twierdzić, że pisiory to antysemici, ale szef
CBA wygląda jak rasowy żyd:)

E tam, "ż" GWno na swojaków nie donosi.

A ty?

--
stevep

Data: 2018-04-21 23:10:45
Autor: stevep
Zaslyszane w telewizji
Dlaczego placforma broni posla Gawlowskiego? Bo pan Gawlowski byl I Sekretarzem placformy i duzo wie. I jak placforma by go nie bronila to bronil by sie sam

Bo nie ma takich obrońców przeciwnych odebraniu immunitetu jak pięciu potencjalnych skazanych z władz PiS-u.

--
stevep

Zaslyszane w telewizji