Zas³yszane w tok fm

Data: 2018-11-06 17:36:14
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
Dociekliwa redaktorka zapyta³a Siemoniaka sk±d siê bierze ta rado¶æ opozycji je¶li prze³o¿enie wyborów do sejmików na wybory parlamentarne da³oby PiSowi bezwglêdn± wiêkszo¶æ a gro wygrywaj±cych w miastach prezydentów kandydowa³o pod swoimi szyldami a nie koalicji obywatelskiej?

Normalnie ubaw po pachy.

Nie nie pomyli³em siê. Nie s³ucham prorz±dowych mediów :-)

Data: 2018-11-06 08:53:16
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Wednesday, November 7, 2018 at 1:36:26 AM UTC+9, z wrote:
[...]

Mo¿e nie zrozumia³a idei tych wyborów?

PS. znajd¼ k³amców z PiS:

https://v.wpimg.pl/NzY1ODU5JxN2fmByYQE2T2ECYCB7Qj4TNFZhNDkaf0lvAXpyYwV4SnQcenFhDX9KbgN5ayJMLBUrSDg0Olk9GTwcOD03WjwDd1s_Iw=

Data: 2018-11-06 18:07:58
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-06 o 17:53, japanizer@japanizer.org pisze:
Mo¿e nie zrozumia³a idei tych wyborów?

Fakt potrafi byæ "bezczelna" zw³aszcza dla pisiorów ale stawiam jednak na dopasowanie siê do rozmówcy który na pocz±tek wyg³osi³ tyradê o klêsce pisu i zwyciêstwie po.

Data: 2018-11-07 07:40:30
Autor: Pajdak
Zas³yszane w tok fm
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5be1c301$0$490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiedzia³em ¿e Radio Maryja jest prorz±dowe! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 14:33:22
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-07 o 07:40, Pajdak pisze:

Nie wiedzia³em ¿e Radio Maryja jest prorz±dowe! ;-)))

Chcia³e¶ b³ysn±æ dowcipem od czapy czy znowu pomyli³e¶ miasto z województwem WRÓÆ maryja z tokfm

Data: 2018-11-08 09:30:48
Autor: Pajdak
Zas³yszane w tok fm
pajac "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5be2e9a5$0$475$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-07 o 07:40, Pajdak pisze:

Nie wiedzia³em ¿e Radio Maryja jest prorz±dowe! ;-)))

Chcia³e¶ b³ysn±æ dowcipem

Zrozumiale¶ przes³anie czy wyt³umaczyæ? ;-)))

od czapy

tzn. ?

czy znowu pomyli³e¶ miasto

£ód¼ ze Szczecinem? By³o po 70%! ;-)))

z województwem WRÓÆ maryja z tokfm

Jako PiS-owiec POwiniene¶ s³uchac wy³±cznie RM!

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 16:27:49
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-08 o 09:30, Pajdak pisze:

Jako PiS-owiec POwiniene¶ s³uchac wy³±cznie RM!

I takim ¶wiatopogl±dem uwa¿asz siê za inteligentnego?

Data: 2018-11-08 08:19:20
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 12:27:53 AM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-08 o 09:30, Pajdak pisze:

> Jako PiS-owiec POwiniene¶ s³uchac wy³±cznie RM!
> I takim ¶wiatopogl±dem uwa¿asz siê za inteligentnego?

Z ca³ym szacunkiem, ale to ty wierzysz w znachorów i szarlatanów, strukturyzatory pamiêci wody i inne takie brednie.

Data: 2018-11-08 19:13:18
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-08 o 17:19, japanizer@japanizer.org pisze:
Z ca³ym szacunkiem, ale to ty wierzysz w znachorów i szarlatanów, strukturyzatory pamiêci wody i inne takie brednie.

Wyci±gasz zbyt daleko id±ce wnioski ¶wiadcz±ce o nie doczytaniu albo o z³ej wierze. :-)

(doczytaj co pamiêtam z przekazu tego "szarlatana")

Je¶li uwa¿asz ¿e zamkniêcie siê na inne pogl±dy ni¿ swoje czy jedynie s³uszne (s³uchanie tylko jednych) jest cnot± to mogê tylko wspó³czuæ.

Data: 2018-11-08 10:51:21
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 3:13:23 AM UTC+9, z wrote:
> [...]

Wyci±gasz zbyt daleko id±ce wnioski ¶wiadcz±ce o nie doczytaniu albo o z³ej wierze. :-)

(doczytaj co pamiêtam z przekazu tego "szarlatana")

Tzn. co mam doczytaæ? Ju¿ raz doczyta³em, zwróci³em ci uwagê, to zamilk³e¶ na parê dni i nigdy wiêcej siê nie odnios³e¶ do tematu.

Je¶li uwa¿asz ¿e zamkniêcie siê na inne pogl±dy ni¿ swoje czy jedynie s³uszne (s³uchanie tylko jednych) jest cnot± to mogê tylko wspó³czuæ.

Je¶li uwa¿asz, ¿e otwarcie siê na czyje¶ k³amstwa i szarlataneriê jest cnot±, któr± w dodatku chcesz "uszczê¶liwiaæ" innych, to mogê tylko wspó³czuæ.

Data: 2018-11-08 21:19:13
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-08 o 19:51, japanizer@japanizer.org pisze:

Tzn. co mam doczytaæ? Ju¿ raz doczyta³em, zwróci³em ci uwagê, to zamilk³e¶ na parê dni i nigdy wiêcej siê nie odnios³e¶ do tematu.

Móg³bym Ci napisaæ ¿e zrobi³em to specjalnie ale prawda jest prozaiczna. Klik³o mi siê i pewnie w±tek jest w koszu...
A ¿e rozmowa z tendecyjnym manipulantem lub debilem nie jest warta naprawiania w±tku to masz jak masz.
Podpowiem Ci jednak ¿e tam jest wszystko co chcia³em powiedzieæ.
Mo¿esz zwracaæ uwagê wolno Ci. Tylko nie k³am bo jako ochrzczony katolik nie wypada. OOOO sooryy zapewne z³o¿y³e¶ akt apostazji (czy inaczej siê nazywa?) i mo¿esz ju¿ K£AMAÆ :-)

Je¶li uwa¿asz, ¿e otwarcie siê na czyje¶ k³amstwa i szarlataneriê jest cnot±, któr± w dodatku chcesz "uszczê¶liwiaæ" innych, to mogê tylko wspó³czuæ.

Nikt tu nikogo nie namawia do genderowania czy innego u¶wiadamiania sobie ¿e ma jednak inn± p³eæ ;-) Namawiam... TAK NAMAWIAM do my¶lenia a nie tylko "³ykania" reklam z farmaceutykami

Data: 2018-11-08 12:36:40
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 5:19:18 AM UTC+9, z wrote:

> [...]

Mo¿esz zwracaæ uwagê wolno Ci. Tylko nie k³am bo jako ochrzczony katolik nie wypada. OOOO sooryy zapewne z³o¿y³e¶ akt apostazji (czy inaczej siê nazywa?) i mo¿esz ju¿ K£AMAÆ :-)

No widzisz, i znowu siê nie odnios³e¶ do znachora i hohsztaplera, tylko idziesz w zaparte, podbarwione atakami personalnymi.
Ot, ma³y cz³owiek z ciebie, z ma³ym umys³em...

PS. Napij siê szklanki strukturyzowanej wody.

Data: 2018-11-08 22:51:16
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-08 o 21:36, japanizer@japanizer.org pisze:

PS. Napij siê szklanki strukturyzowanej wody.

O wodzie nic nie wiem. Przeczytaj jeszcze raz z czym siê zgadzam z Ziêb±.
Czytaj ³ajzo do cholery to na co odpowiadasz. Nie nie musisz kupowaæ jego ksi±¿ek. Wszystko jest w necie.
Ale ¿eby kogo¶ krytykowaæ trzeba przynajmniej odrobinê wysi³ku poznawczego. U Ciebie bêdzie trudno.

Data: 2018-11-08 14:38:59
Autor: Bruno Brunowski
Zas³yszane w tok fm
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 22:51:20 UTC+1 u¿ytkownik z napisa³:
> [...]

Ale ¿eby kogo¶ krytykowaæ trzeba przynajmniej odrobinê wysi³ku poznawczego. U Ciebie bêdzie trudno.

A z czym siê tu zgadzaæ? ¯e witamina C to panaceum na wszystkie dolegliwo¶ci? Na pneumokoki nie pomog³a i 14 miesiêczne dziecko zmar³o.
Ten szarlatan twierdzi ¿e trzeba robiæ iniekcje z witamin± prosto do serca, ciekawe ile takich zabiegów w ¿yciu wykona³ i czy testowa³ na sobie swoj± metodê.

BTW jako¶ pod koniec wakacji skazano na wiêzienie tego znachora z Nowego S±cza co dzieciaka na ¶mieræ zag³odzi³. Na Ziêbê te¿ przyjdzie czas.

--
Bruno

Data: 2018-11-09 07:53:50
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
Kolejny analfabeta?

Data: 2018-11-08 18:54:07
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 6:51:20 AM UTC+9, z wrote:

> PS. Napij siê szklanki strukturyzowanej wody.
> O wodzie nic nie wiem. Przeczytaj jeszcze raz z czym siê zgadzam z Ziêb±.

Rzecz w tym, ¿e nigdy nie napisa³e¶, z czym siê zgadzasz, a z czym siê nie zgadzasz z tym szamanem.

Data: 2018-11-09 07:58:47
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-09 o 03:54, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ja mam w wys³anych:
"
Tak jak pisa³em nie jestem fanatykiem ale zapamiêta³em
¿e cukier szczególnie w napojach gazowanych to z³o,
¿e komórki musz± byæ nawodnione i dotlenione.
Cz³owiekowi potrzeba witamin i sk³adników mineralnych naturalnego pochodzenia a suplementacja mo¿e prowadziæ do kumulowania i wyniszczania
¿e wa¿na jest kwasowo¶æ ¿o³±dka dziêki które bia³ka s± trawione i nie pojawiaj± siê alergie (z rêki w³o¿onej do prawid³owego kwasu ¿o³±dkowego po 15 min. zostaj± tylko ko¶ci - obrazowe ale tak ma dzia³aæ w³a¶nie ¿o³±dek.)
¿e jajka s± dobre a sk³adniki w nich zawarte ³atwo przyswajalne przez ludzki organizm.

¿e medycyna akademicka ma wielkie zas³ugi w ratowaniu ¿ycia ale szwankuje w profilaktyce leczeniu chorób przewlek³ych.

¿e dzia³alno¶æ koncernów farmaceutycznych jest co najmniej niemoralna
(ale to wszyscy wiemy)
"
Co Ty sobie klik³e¶? :-)

Data: 2018-11-08 23:34:59
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm

"
[...]

No to ju¿ ci odpisa³em, ¿e to s± truizmy podobne do tego, ¿e nadwaga, czy nadmiar opalania siê szkodz±. Rzek³bym, ¿e wiêkszo¶æ dzieci we wczesnych klasach szko³y podstawowej o tym wie. Ty dowiedzia³e¶ siê od tego szamana dopiero na staro¶æ? Có¿, na naukê nigdy nie jest za pó¼no, ale szkoda, ¿e skoro kto¶ rzek³ rzecz oczywist±, to wierzysz równie¿, gdy w nastêpnym zdaniu k³amie.

Co Ty sobie klik³e¶? :-)

Rzecz jasna w artyku³ o tym szamanie na Wikipedii. Napisa³em ci o nim, z cytatami. To po nim umilk³e¶ na dwa dni, bo skasowa³ ci siê mój post na usenecie. Co jest oczywist± bzdur±, u¿ywasz Thunderbirda, nie ma tam mo¿liwo¶ci kasowania cudzych postów.

Data: 2018-11-09 10:39:42
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
Je¶li Twoje info o szamanie pochodzi tylko z wikipedii i nag³ówków onetu to faktycznie nie mamy o czym gadaæ

A o tych truizmach poczytaj wiêcej z uzasadnieniami medycznymi. Równie¿ u Ziêby

PS. Dowiedz siê te¿ jaka jest prze¿ywalno¶æ wyleczonych z raka po 5 latach. Mo¿esz siê zdziwiæ.

Data: 2018-11-09 02:59:52
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 6:40:02 PM UTC+9, z wrote:
Je¶li Twoje info o szamanie pochodzi tylko z wikipedii i nag³ówków onetu to faktycznie nie mamy o czym gadaæ

No to rzuæ jakimi¶ informacjami o twoim cudotwórcy, który¶ raz ju¿ proszê, bo mi co¶ google podsy³a same linki do stron o oszu¶cie.

A o tych truizmach poczytaj wiêcej z uzasadnieniami medycznymi. Równie¿ u Ziêby

Udowodni³, ¿e 2 + 2 = 4? Brawo on! Ale ten etap przechodzi³em na pocz±tku mojej edukacji.

PS. Dowiedz siê te¿ jaka jest prze¿ywalno¶æ wyleczonych z raka po 5 latach. Mo¿esz siê zdziwiæ.

Jak w wiêkszo¶ci przypadków, "zale¿y"; rak to nie jest choroba, która jest tak prosta do zdefiniowania jak odra czy gru¼lica, a które ten szaman chce "leczyæ" witamin± C.

Data: 2018-11-09 13:46:57
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-09 o 11:59, japanizer@japanizer.org pisze:

Jak w wiêkszo¶ci przypadków, "zale¿y"; rak to nie jest choroba, która jest tak prosta do zdefiniowania jak odra czy gru¼lica, a które ten szaman chce "leczyæ" witamin± C.

Bo medycyna o raku g... wie a chwali siê wyleczalno¶ci± 80-90%

Zapodajesz g³adkie wyt³umaczenie dla niemocy medycznej.

Ja od Ziêby nigdzie nie s³ysza³em ¿e jest przeciw dotychczasowym praktykom czy chce czego¶ zamiast. On jest za oprócz (w beznadzienych przypadkach) i otwarcie umys³ów na inne mo¿liwo¶ci. Bo jest ¬LE.

Nie ¿yczê Ci aby¶ taki beznadziejny obserwowa³ 24 na dobê.
Ja obserwowa³em.

Data: 2018-11-09 05:03:32
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 9:47:01 PM UTC+9, z wrote:

> [...]
> Bo medycyna o raku g... wie a chwali siê wyleczalno¶ci± 80-90%

"Medycyna siê chwali wyleczalno¶ci± raka 80-90%" - tzn. jaka organizacja lekarska dok³adnie? Jaki uniwersytet? Mo¿e WHO?

Skoro rzucasz jakimi¶ danymi, to poproszê o ¼ród³o - w przeciwnym razie dopuszczasz siê k³amstwa i manipulacji.

Zapodajesz g³adkie wyt³umaczenie dla niemocy medycznej.

Ja od Ziêby nigdzie nie s³ysza³em ¿e jest przeciw dotychczasowym praktykom czy chce czego¶ zamiast.

Wybitnie selektywnie dobierasz dane, które s³ysza³e¶ od Ziêby.

Z tego co od ciebie us³ysza³em, ten genialny cz³owiek powiedzia³, ¿e:

- cukier nie jest zbyt zdrowy

- podawanie witaminy C uzupe³nia niedobory witaminy C

Ja z kolei czyta³em, ¿e jest przeciwko dotychczasowym praktykom. Szczepionki wrêcz nazywa ¶miertelnie niebezpiecznymi, niemal samobójstwem, i zamiast proponuje zastrzyki z witamin± C wprost do serca.

Data: 2018-11-09 14:40:54
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-09 o 14:03, japanizer@japanizer.org pisze:

Ja z kolei czyta³em, ¿e jest przeciwko dotychczasowym praktykom. Szczepionki wrêcz nazywa ¶miertelnie niebezpiecznymi, niemal samobójstwem, i zamiast proponuje zastrzyki z witamin± C wprost do serca.

Pierwsze zastrze¿enie ¿e nie we wszystkim siêz nim zgadzam a drugie gdzie to napisa³ o szczepionkach? W ksi±¿kach? Podaj ¼ród³o

Data: 2018-11-09 05:50:43
Autor: japanizer
Zas³yszane w tok fm
On Friday, November 9, 2018 at 10:40:59 PM UTC+9, z wrote:

> [...]
> Pierwsze zastrze¿enie ¿e nie we wszystkim siêz nim zgadzam a drugie gdzie to napisa³ o szczepionkach? W ksi±¿kach? Podaj ¼ród³o

Ten szarlatan mówi³ o tym w niemal ka¿dym swoim "filmie" o szczepionkach na Vimeo.

No i przypomnê moj± pro¶bê, bo najwyra¼niej znowu zapomnia³e¶:

Data: 2018-11-09 14:11:53
Autor: pulsar
Zas³yszane w tok fm
W dniu 09.11.2018 o 13:46, z pisze:

Ja od Ziêby nigdzie nie s³ysza³em ¿e jest przeciw dotychczasowym praktykom czy chce czego¶ zamiast. On jest za oprócz (w beznadzienych przypadkach) i otwarcie umys³ów na inne mo¿liwo¶ci. Bo jest ¬LE.

Tak jest... Ziêba przynajmniej nie ukrywa,
¿e nie jest lekarzem, a od bardzo wielu
konowa³ów ró¿ni siê te¿ tym, ¿e ma pojêcie
o biochemii! Trudnym do przecenienia jest
równie¿ fakt, ¿e potrzebuj±cych pomocy zmusza
do my¶lenia...

-- -
pulsar

Data: 2018-11-08 21:02:36
Autor: Pajdak.
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-08 o 09:30, Pajdak pisze:

Jako PiS-owiec POwiniene¶ s³uchac wy³±cznie RM!

I takim ¶wiatopogl±dem uwa¿asz siê za inteligentnego?

Sk±d wiesz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 21:21:20
Autor: z
Zas³yszane w tok fm
W dniu 2018-11-08 o 21:02, Pajdak. pisze:

Sk±d wiesz? ;-)))

Widzê ¿e coraz wiêcej nas ³±czy ;-)

To mo¿e byæ niebezpieczne bo ja przeczuwam kiedy podlinkujesz znowu t± debiln± mapkê z miastami-województwami...

Nie. To nie jest ten moment :-)

Data: 2018-11-09 08:02:20
Autor: Pajdak
Zas³yszane w rm
W dniu 2018-11-08 o 21:02, Pajdak. pisze:

Sk±d wiesz? ;-)))

Widzê ¿e coraz wiêcej nas ³±czy ;-)

Porzuæ wszelkie nadzieje! ;-)))

To mo¿e byæ niebezpieczne bo ja przeczuwam kiedy podlinkujesz znowu t±
debiln± mapkê z miastami-województwami...

Piekny wynik. 103:4 ;-)))

Nie. To nie jest ten moment :-)

W³asciwy bêdzie w dniach 10-12 listopada. ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-09 10:41:44
Autor: z
Zas³yszane w rm
W dniu 2018-11-09 o 08:02,  Pajdak pisze:

W³asciwy bêdzie w dniach 10-12 listopada. ;-)))

GW ju¿ ma zapewne ma dane ilu by³o z transpaentami ilu z w pañstwowym marszu a ilu oneru i ¿e to klêska pisu bêdzie

Data: 2018-11-09 03:00:55
Autor: japanizer
Zas³yszane w rm
On Friday, November 9, 2018 at 6:41:48 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-09 o 08:02,  Pajdak pisze:

> W³asciwy bêdzie w dniach 10-12 listopada. ;-)))
> GW ju¿ ma zapewne ma dane ilu by³o z transpaentami ilu z w pañstwowym marszu a ilu oneru i ¿e to klêska pisu bêdzie

Przecie¿ to proste: nie bêdzie zadym, nie bêdzie faszystów z transparentami o wy¿szo¶ci bia³ej rasy, bêdzie sukces PiS.

Data: 2018-11-09 20:30:19
Autor: Pajdak
Zas³yszane w rm
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5be5565b$0$490$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-09 o 08:02,  Pajdak pisze:

W³asciwy bêdzie w dniach 10-12 listopada. ;-)))

GW ju¿ ma zapewne ma dane ilu by³o z transpaentami ilu z w pañstwowym marszu a ilu oneru i ¿e to klêska pisu bêdzie

Wszystko na to wskazuje!

Burdel nad burdelami!

Marsz nie marsz.
PiS mia³ 3 lata a klej± jakby siê dowiedzieli wczoraj.
Na co posz³o 240 mln pln? Na POciotków?

GW nie czytam.

--
Pajdak

Data: 2018-11-09 14:30:51
Autor: Zenek Kapelinder
Zas³yszane w rm
ty pizdziak siedz cicho i o zadnych pieniadzach nie gardluj. Bo jeszcze sprawdza ze od trzech lat bez postepow cie lecza w psychiatrtyku. I ktoregos dnia zamiast kilku tabletek dostaniesz ostatni raz jakas nowa. Na przyklad taka https://www.google.pl/search?q=panadolf+extra&client=tablet-android-lenovo&prmd=smivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwic1oW6rcjeAhVJ_SoKHTPPDu4Q_AUIFCgD&biw=1280&bih=800#imgrc=-pqVR4NnahCHqM

Data: 2018-11-10 12:18:35
Autor: Pajdak
Zas³yszane w rm - bêda reparacje!
pajac i bêkart "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:8237e275-24ff-4145-b037-926eb5e5b0a9googlegroups.com...
ty pizdziak siedz cicho i o zadnych pieniadzach nie gardluj.

zenu¶, to jak z tymi reparacjami - bêd±? Kiedy koguciku? za rok? za rok to
po PiS zostanie tylko zapach czosnku a po tobie smród!  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-10 12:49:27
Autor: Zenek Kapelinder
Zasłyszane w rm - będa reparacje!
Za ruski rok pizdziak zapomniales napisac.

Data: 2018-11-11 08:00:31
Autor: Pajdak
Zas³yszane w rm - bêda reparacje!
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ad2b641e-1cce-4290-88b0-3511694be042googlegroups.com...
Za ruski rok ja g³upek  zapomnialem napisac.

kogutku, obieca³e¶, ¿e bêd± wiêc s³owa dotrzymaj! Nie b±d¼ Pinokio jak twój idol.

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 15:52:24
Autor: pulsar
Zas³yszane w tok fm
W dniu 06.11.2018 o 17:36, z pisze:

Normalnie ubaw po pachy.
Nie nie pomyli³em siê. Nie s³ucham prorz±dowych mediów :-)

No tak, ja te¿ nie s³ucham prorz±dowych mediów,
tylko 'tok-fm' (!)... a ostatnio, kilka dni wstecz,
by³ tam niez³y ubaw z przes³uchaniem Tuska... czyli
spektakl pt 'Mistrz i Ma³gorzata'... Nie wiem dlaczego,
ale ca³y czas w uchu mia³em te¿ refren starego przeboju
Maryli Rodowicz pt 'Ma³go¶ka'...

-- -
pulsar

Zas³yszane w tok fm