Zaśmiecanie MUX-a

Data: 2013-07-09 16:40:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zaśmiecanie MUX-a

"DanW" kr76b7$t42$1@speranza.aioe.org

TV Trwam otrzymała miejsce na multipleksie. Kto chciał to kupił zestaw do odbioru, po co to wszystkim?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14228614,TV_Trwam_otrzymala_miejsce_na_multipleksie.html?lokale=wroclaw#BoxWiadTxt

Po co to zwlekanie? Po to Bóg (za sprawą władzy -- władza
dla rzymskiego katolika pochodzi od Boga, nawet władza
znienawidzona, a mówi o tym Chrystus niejeden raz) dał
zwlekanie, aby ukazać, że ja mówię prawdę, gdy mówię,
że po wyłączeniu naziemnej telewizji analogowej, TV Trwam
nie zniknie z kablówek ,,zasilających'' blokowisaka, w których
żyje polska biedota (ja na przykład stanowię fragment biedoty,
ale nie protestuję na ulicach) protestująca na ulicach wielkich miast.

Do kwietnia 2014 roku nie będzie już nigdzie (pomijam jakieś
osobliwości) w Polsce naziemnej telewizji analogowej, ale
TV Trwam z odbiorników telewizyjnych ,,zasilanych''
kablówkami nie zniknie.

Czy teraz już moherowe berety nie będą mnie nienawidziły?
Skądże znowu -- będą, choć zauważą, że **nie ja kłamałem**.

A może ostudzą swe zapały, gdy zobaczą, że ja miałem rację,
pisząc, iż biskupi marszami ulicznymi uzyskują to, czego pragną?

   "Eneuel Leszek Ciszewski" kqsspi$d5k$1@speranza.aioe.org

> [...]
   > sprzyja tylko mordercom, co wskazuje albo na bezsilność Boga, albo na brak
   > Boga. :) Biskupi maszerują ulicami, wyciągają na ulice ludzi, manifestują
   > swoją siłę, lobbują, krzyczą o prześladowaniach (jeździli poza granice
   > ,,obozu'', choć inni nie mogli; komunistyczne państwo płaciło za nich
   > ZUSy itp. powinności; teraz przejmują majątki państwowe, które nierzadko
   > wcześniejsze polskie państwo zabrało żydom wymordowanym przez hitlerowców,
   > wierzących w Boga, odwołujących się do Boga itd.) Kościoła -- i otrzymują to,

Z zastrzeżeniem zawartym w kolejnym poście:

   "Eneuel Leszek Ciszewski" kr2hdj$sd0$1@speranza.aioe.org

   > Może nie tylko mordercom...

   >  http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zmarla-18-letnia-ukrainka-ofiara-zbiorowego-gwaltu-i-podpalenia,214243.html
   >  http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zamieszki-po-brutalnym-gwalcie-ofiara-wskazala-milicjantow,337277.html#autoplay

Umiejętność przewidywania przyszłości budzi respekt
do tego stopnia, że... proroków zabijano... ;)

Aby było jasne -- wiedziałem o tym, że TV Trwam wejdzie na
maszty i pisałem o tym wielokrotnie na grupach dyskusyjnych.

-=-

BTW tych gwałconych na Ukrainie dziewczyn -- na Ukrainę pojechał
(niejako w nagrodę) ksiądz, który doproadzwił do śmierci własne
dziecko, rodzące się na podłodze. A ksiądz, który odważył się na
krytykę postępowania zabójcy, został właśnie teraz ukarany przez
biskupa za coś w rodzaju szkalowania Kościoła...

Jasne i wymowne:

 () morderca dostaje (od biskupa, od Kościoła) większy teren do
    dokonywania zbrodni (tamtejsi/ukraińscy watażkowie wspierają
    poczynania księdza, o czym mówią reportaże poczynione przez
    dziennikarzy)

 () obrońca zabitego dziecka zostaje ukarany przez biskupa, czyli
    przez Kościół

Dlaczego biskup w tym wypadku jest tożsamy z całym Kościołem?
Dlatego, że wg nauki tego Kościoła głos biskupa jest głosem całego Kościoła.

I aby było jasne, drogie moherowe berety -- każdy, kto popiera ten Kościół,
popiera zbrodnię (zabójstwo rodzącego się dziecka) i piętnuje obrońcę życia...
Możecie żyć w hipokryzji, ale przed Bogiem jesteście winni. Co więcej -- sam
Kościół nakazuje Wam, abyście szli ,,pod prąd'' i dodaje, że droga ta nie jest łatwa.

-=-

A zanim zaczniecie przeciwko mnie kolejna wojnę/krucjatę, dobrze zastanówcie
się, bo do tej pory kapliczka upamiętniająca śmierć pod Jeżewem jest (jakby
to powiedzieć) niezbyt okazała... Macie dużo dzieci? Wasze kobiety rodzą na
potęgę? Nie rodzą... Nie macie aż tak dużo... Oszczędźcie zatem swe dzieci
i pohamujcie swoją agresję... Zapłaczcie nad losem swoim i waszych dzieci
(co i ja wam proponowałem, i Chrystus wam proponował) i zacznijcie żyć
nakazami Boga, choćby -- 'Nie zabijaj'. Śmiercią waszych dzieci Bóg mnie
chroni przed Waszą postawą. I fajnie by było, gdyby tej śmierci starczyło
także do obrony innych ludzi, starających się żyć w zgodzie z Bogiem...
Po co kolejne ofiary? Po co kolejne Tupolevy, kolejne nieszczęścia itd.?....

Ksiądz to człowiek, mężczyzna, zatem musi kopulować z kobietami?
Skoro tak -- ożeńcie księży. Ale księża nie chcą starych kobiet
a każda, choćby najmłodsza, o ile na czas nie umrze, stanie się
stara?... Tak Bóg chciał... A dziecko (za przeproszeniem) sra
w pieluchy, a nawet wprost na ręce?... Tak tez Bóg chciał...
I z tą wizją świata warto pogodzić się -- Bóg nie uczyni
kobiety wiecznie młodą a niemowlaka nie oduczy brudzenia pieluch...

-=-

Wracając do DVB-Trwam -- co ja mam z tego?

Kablówka traci klientów? -- zatem musi podnieść jakość swych usług...
IMO nie straci wielu, bo DVB-T nie sięga zbyt daleko, zwłaszcza pomiędzy
bloki. Dla mnie niewiele zmieni się, chyba, że rodzice zrezygnują z kablówki,
ale ja w ogóle nie jestem zapalonym odbiorcą TV. :) A jeśli rodzice z kablówki
zrezygnują, trochę stracę, ale niewiele. :) Zaś rodzice zyskają około 500 pln rocznie.

Dostęp do TV Trwam obecnie mam nieskrępowany zbyt mocno. :)

Zaśmiecanie MUX-a