Zasmucony Dziega

Data: 2012-10-28 20:27:31
Autor: leszek niewiadomski
Zasmucony Dziega
>Metropolita szczecińsko-kamieński abp Andrzej Dzięga skrytykował obchody Halloween i ostrzegł przed "duchowymi szkodami", które mogą one powodować. W czytanym w niedzielę w kościołach archidiecezji słowie pasterskim zaapelował, by wierni w nich nie uczestniczyli i ich nie organizowali.
(ciach)
Nawiązując do zbliżającego się święta Wszystkich Świętych oraz Dnia Zadusznego metropolita napisał: Za kilka dni staniemy nad grobami naszych bliskich, a często także nad symbolicznymi mogiłami tych, co polegli za Ojczyznę; tych, co nie powrócili z morza; tych, którym nie było dane się narodzić; tych, co zginęli w wypadkach drogowych. Odnajdywać będziemy groby zapomniane, a także kryjące tajemnicę dramatycznej śmierci ludzi zabitych, ofiar prześladowań, także samobójców. Pomyślimy również o duszach tych, których ciałom ludzie nie pozwolili się rozwinąć, czy to przez dramat aborcji, czy to z racji na nonszalancję procedur in vitro.
(ciach)

Calosc ... blebleble pod
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/408893,halloween-abp-dziega-cicha-promocja-satanizmu.html

Jak donosza inne media, bogobojni katolicy bede sie mieli za kogo modlic. Tylko wczoraj w 99 wypadkach zginelo 12 osob. Czekamy na dalsze meldunki. Przed nami (a raczej wami) jeszcze tzw. wszystkich swietych, dzien zaduszny oraz weekend. Prezydent oglosi moze zalobe narodowa?
ln.
--
Es gibt viel Dummheit, Engstirnigkeit und Ignoranz in der Welt - bekämpfen wir sie mit noch mehr Dummheit, Engstirnigkeit und Ignoranz :)! (eViL_oNe)

Data: 2012-10-28 21:20:39
Autor: matusm
Zasmucony Dziega

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k6k0v3$3ii$1online.de...
> [...]
Nawiązując do zbliżającego się święta Wszystkich Świętych oraz Dnia Zadusznego metropolita napisał: Za kilka dni staniemy nad grobami naszych bliskich, a często także nad symbolicznymi mogiłami tych, co polegli za Ojczyznę; tych, co nie powrócili z morza; tych, którym nie było dane się narodzić; tych, co zginęli w wypadkach drogowych. Odnajdywać będziemy groby zapomniane, a także kryjące tajemnicę dramatycznej śmierci ludzi zabitych, ofiar prześladowań, także samobójców. Pomyślimy również o duszach tych, których ciałom ludzie nie pozwolili się rozwinąć, czy to przez dramat aborcji, czy to z racji na nonszalancję procedur in vitro.

zostanie chwila zadumy bo nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-10-29 00:07:42
Autor: leszek niewiadomski
Zasmucony Dziega
Am 28.10.2012 21:20, schrieb matusm:

> [...]
samobójców. Pomyślimy również o duszach tych, których ciałom ludzie
nie pozwolili się rozwinąć, czy to przez dramat aborcji, czy to z
racji na nonszalancjÄ™ procedur in vitro.
[...]

Zaduma nic nie da kiedy wrog czuwa i jest wszedzie. Wzialbym sie wiec za zabezpieczenie chalupy. Sprawdzil i zaslonil okna, opuscil zaluzje, zaryglowal drzwi, uszczelnil wentylacje, dziurki od klucza, wylaczyl swiatlo, odcial telefon, owinal kocem i schowal sie do piwnicy.
ln.

Data: 2012-10-29 06:29:05
Autor: Grzegorz Z.
Zasmucony Dziega
leszek niewiadomski napisa³:

 >Metropolita szczeciñsko-kamieñski abp Andrzej Dziêga skrytykowa³ obchody Halloween i ostrzeg³ przed "duchowymi szkodami", które mog± one powodowaæ.

Dziwne ¿e tym purpurowym bydlakom nie przeszkadzaj± i nie protestuj±
przeciw barbarzyñskim obyczajom zwi±zanym z "poniedzia³kiem wielkanocnym".

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo¶ci oznacza prawo do ¿ycia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-29 09:59:14
Autor: mkarwan
Zasmucony Dziega
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6l471$fnu$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siê za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"najebany jak ¶winia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl