Zasrane ptaszyska

Data: 2015-07-14 19:03:48
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska
Cześć.

Myślę, że tytuł mówi wiele.

Wychodzę z pracy a tam wielka sraka na masce... zakląłem w duchu, ale szybko pobiegłem po wodę i ściereczkę, bo wiadomo jak to świństwo się wżera w lakier. Uparcie nie chciało zejść, po wywaleniu najtrwalszej części została breja, którą spłukałem wodą i osuszyłem szmatką.

TERAZ MAM WIELKĄ "wyblakłą" plamę w miejscu zabiegu! >:(

Jak jest wilgotna to jakby zanikała.
Przeleciałem ciśnieniówką (plamę) ale nie pomogło.
Macie jakieś rady jak to naprawić domowymi sposobami?

Lakier srebrny metalic :(

pozdrawiam.
PlaMa

-- -

Data: 2015-07-14 19:57:45
Autor: cef
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-14 o 19:03, PlaMa pisze:

[...]

Jaki¶ s³aby lakier, moje auto jest do¶æ brudne,
ptasie odchody potrafi± kilka dni le¿akowaæ na masce czy na dachu zanim
je zauwa¿ê czy te¿ zmyje je deszcz, ale plam ¿adnych od tego nie mam.
Brud najlepiej konserwuje :-)

Data: 2015-07-14 21:50:07
Autor: JK
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-14 o 19:57, cef pisze:

[...]

Zgadzam siê w 100%. Nie bez powodu mówi±, ¿e czêste mycie skraca ¿ycie :-) (w tym przypadku lakieru).

JK

Data: 2015-07-15 19:55:37
Autor: Czesław Wiśniak
Zasrane ptaszyska
[...]

Może jakaś mała polerka, albo olać i z czasem się wszystko wyrówna :P

Data: 2015-07-16 06:55:47
Autor: Jacek
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-14 o 19:03, PlaMa pisze:
Lakier srebrny metalic
Napisz chociaż, co to za marka i w jakim wieku.
Lakier lakierowi nie równy.
Jacek

Data: 2015-07-15 23:31:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Zasrane ptaszyska
-- Napisz chocia¿, co to za marka i w jakim wieku.

cytryna xsara 2 patrzac po postach ... siostra ma pikusia, srebrny metallic i dramatu nie ma ... prawdziwy badziew mialem w focusie mk2 2001 niebieski - zwykly, plastikiem mozna bylo go zarysowac, kolejna foka mk3 tez zwykly, niebieski i wynik niewiele lepszy, znajomy wzial auto poflotowe, dal na polerke do lakiernika i nadal wyglada nedznie ... ostatnia nadzieja w Mondeo rocznik 2009 znajomy stawia pod drzewami za 2 lata dam znac czy Ford opanowal juz technike lakierowania aut :-)

P.

Data: 2015-07-16 23:08:46
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 08:31, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

[...]

Jeezes... Permanentna inwigilacja! :D
Xsara ju¿ dawno nie, w dodatku by³a czarna.

Pacjent to (o ironio) Focus 2 3D HB z 2005r. srebrny metalic.
Rzeczywi¶cie lakier to to ma lekko... mizerny.

https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0yu

PS. mk2 z 2001? Jeste¶ pewien? :)

Data: 2015-07-16 23:15:48
Autor: neoniusz
Zasrane ptaszyska
W dniu 16.07.2015 o 23:08, PlaMa pisze:
https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0yu

Matko boska... cos ty z tym zrobil. Ale coz, masz to na wlasne zyczenie wiec nie zal sie na lakier ;)

Data: 2015-07-16 23:50:33
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:15, neoniusz pisze:

https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0yu
Matko boska... cos ty z tym zrobil. Ale coz, masz to na wlasne zyczenie
wiec nie zal sie na lakier ;)

No wiem! Ale powtórzę - to efekt wody mineralnej (niegazowanej) i papierowych chusteczek! :(

Data: 2015-07-16 23:54:34
Autor: Maciek
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:50, PlaMa pisze:
No wiem! Ale powtórzę - to efekt wody mineralnej (niegazowanej) i papierowych chusteczek! :(
To ptaszek widocznie się piachu nażarł :->
Nie słyszałeś o namaczaniu ptasiego g*? Wystarczy położyć jakiś kawał
szmaty, polać wodą i _poczekać_ ze skrobaniem. Zwyczajnie wytarłeś sobie
dziurÄ™ w lakierze.

Maciek

Data: 2015-07-16 23:56:49
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:54, Maciek pisze:

[...]

:( No ok, spieprzyłem. Jednak co teraz? Mam gdzieś w domu resztki tempo 2 i polerkę, da radę to zatuszować?

Data: 2015-07-17 10:24:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zasrane ptaszyska
Hello PlaMa,

W dniu 2015-07-16 o 23:54, Maciek pisze:

To ptaszek widocznie siê piachu na¿ar³ :->
Nie s³ysza³e¶ o namaczaniu ptasiego g*? Wystarczy po³o¿yæ jaki¶ kawa³
szmaty, polaæ wod± i _poczekaæ_ ze skrobaniem. Zwyczajnie wytar³e¶ sobie
dziurê w lakierze.

:( No ok, spieprzy³em. Jednak co teraz? Mam gdzie¶ w domu resztki tempo
2 i polerkê, da radê to zatuszowaæ?

Taaa.... Do go³ej blachy.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-07-18 01:30:38
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska

:( No ok, spieprzy³em. Jednak co teraz? Mam gdzie¶ w domu resztki tempo
2 i polerkê, da radê to zatuszowaæ?
Taaa.... Do go³ej blachy.

Serio tak mówisz czy to tylko neto-z³o¶liwo¶æ.

Bo nie dla ¿artów mówi³em, ¿e ten "gówno-efekt" powsta³ od chusteczki higienicznej i wody mineralnej.
Jak przejadê po¶linionym palcem to rysy znikaj±.
Domy¶lam siê, ¿e s± na tyle p³ytkie, ¿e wilgoæ zape³nia rysy i daje wizualny efekt g³adko¶ci lakieru. Dlatego liczê, ¿e Tempo2 i polerka, wyrównaj± powierzchnie maski. Ten tandem u¿ywa³em na czarnym lakierze Xsary i efekt by³ lepszy ni¿ przed zabiegiem. St±d optymistyczne nadzieje na zzerowanie efektu.

Data: 2015-07-18 10:58:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zasrane ptaszyska
Hello PlaMa,

Saturday, July 18, 2015, 1:30:38 AM, you wrote:

:( No ok, spieprzy³em. Jednak co teraz? Mam gdzie¶ w domu resztki tempo
2 i polerkê, da radê to zatuszowaæ?
Taaa.... Do go³ej blachy.
Serio tak mówisz czy to tylko neto-z³o¶liwo¶æ.

I, i. Skoro by³e¶ w stanie chusteczk± tak wyoraæ lakier, to obawiam
siê, ¿e past± i polerk± do go³ej blachy dotrzesz (nomen omen).

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-07-18 00:06:57
Autor: Maciek
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:56, PlaMa pisze:
:( No ok, spieprzyłem. Jednak co teraz? Mam gdzieś w domu resztki tempo 2 i polerkę, da radę to zatuszować?
Nie wiem czy sam powinieneś się za to brać. Jeśli się zdecydujesz, to
rób to z wyczuciem. Polerujesz nie w jednym kierunku (tak jak tarłeś
g*), tylko koliste ruchy, różne kierunki. I przede wszystkim delikatnie,
bo do gołej blachy zedrzesz.

Maciek

Data: 2015-07-16 23:52:12
Autor: Maciek
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:08, PlaMa pisze:
Pacjent to (o ironio) Focus 2 3D HB z 2005r. srebrny metalic.
Rzeczywi¶cie lakier to to ma lekko... mizerny.
https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0yu
By³o to najpierw m³otkiem ostukaæ, jak nie chcia³o odej¶æ :->

Maciek

Data: 2015-07-16 23:55:22
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:52, Maciek pisze:

[...]

¯eby by³o jasne - nie u¿ywa³em no¿y/¶rubokrêtów/d³ut, woda+chusteczka! Sam siê za g³owê za³apa³em jak gówno-breja sp³ynê³a a tam lakier w takim stanie :/

Data: 2015-07-18 00:10:27
Autor: Maciek
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-16 o 23:55, PlaMa pisze:
¯eby by³o jasne - nie u¿ywa³em no¿y/¶rubokrêtów/d³ut, woda+chusteczka! Sam siê za g³owê za³apa³em jak gówno-breja sp³ynê³a a tam lakier w takim stanie :/
Nie uczyli na biologi, ¿e ptaki wspomagaj± dzia³anie uk³adu trawiennego
uzupe³niaj±c dietê piaskiem? :-)

Maciek

Data: 2015-07-17 10:24:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zasrane ptaszyska
Hello PlaMa,

[...]

Pacjent to (o ironio) Focus 2 3D HB z 2005r. srebrny metalic.
Rzeczywi¶cie lakier to to ma lekko... mizerny.

https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0yu

No to powalczy³e¶...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-07-17 13:43:44
Autor: megrims
Zasrane ptaszyska
On 2015-07-14 19:03, PlaMa wrote:
Cześć.
(ciach)
Macie jakieś rady jak to naprawić domowymi sposobami?

(ciach)

No to masz nauczkę na całe życie. Ja miałem gorzej, bo żywicę
z drzewa zmywałem. Prawda jest taka, że srakę można co najwyżej
świeżo zrobioną wytrzeć mokra chusteczką taką do pielęgnacji
dzieciaków. Jak wyschnie, to lepiej nie ruszać. Tak od razu
do się nie weżre. Najlepiej pojechać na myjkę ciśnieniową.

Co do usunięcia śladu, to zaprzyjaźniony lakiernik i on to spoleruje
pastÄ… polerskÄ…. Ale nie bierz pasty ze stacji benzynowej za 10 PLN,
tylko do lakiernika. Oni majÄ… profesjonalne pasty i mleczka oraz
polerujÄ… maszynowo.

U mnie z czarnego auta zeszło i śladu nie ma.

Ale foty piękne. Gówno ptasie to straszna masakra - bardzo drapie
lakier jak się ściera.

Data: 2015-07-17 15:25:13
Autor: J.F.
Zasrane ptaszyska
Użytkownik "PlaMa"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55a540f2$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czym sie martwisz, pasuje Ci do nicka :-)

Musze spojrzec, ale IMO - po paru myciach na samoobslugowej z woskowaniem plama zanikla .. przynajmniej na oplu.

J.

Data: 2015-07-17 20:06:19
Autor: PlaMa
Zasrane ptaszyska
W dniu 2015-07-17 o 15:25, J.F. pisze:
TERAZ MAM WIELKĄ "wyblakłą" plamę w miejscu zabiegu! >:(
Czym sie martwisz, pasuje Ci do nicka :-)

DowcipniÅ› kurde :)

Musze spojrzec, ale IMO - po paru myciach na samoobslugowej z
woskowaniem plama zanikla .. przynajmniej na oplu.

Wrzucałem fotki, zerknij - wątpię żeby ta sama znikła :(

Zasrane ptaszyska