Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę przeciwko Warcie ;-)

Data: 2009-03-02 22:10:46
Autor: Michal
Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę przeciwko Warcie ;-)
podczas przejeżdżania przez wielk± kałużę silnik naszego mondeo zassał wodę i Ľle się poczuł.

a mozesz cos wiecej - jak silnik mogl zassac wode z kałuży ???
jedyne co mi przychodzi do glowy do dolotem powietrza ?

Data: 2009-03-02 13:25:49
Autor: olleo
Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę przeciwko Warcie ;-)
a mozesz cos wiecej - jak silnik mogl zassac wode z kałuży ???
jedyne co mi przychodzi do glowy do dolotem powietrza ?

Tez mnie to zainteresowalo - gdzie Mondeo ma wlot powietrza??
--
Olleo

Data: 2009-03-03 07:28:12
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 02.03.2009 Michal <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał/a:
podczas przejeżdżania przez wielk± kałużę silnik naszego mondeo zassał wodę i Ľle się poczuł.

a mozesz cos wiecej - jak silnik mogl zassac wode z kałuży ???
jedyne co mi przychodzi do glowy do dolotem powietrza ?

Tzn w szczelnym tak, ale może być np jaki¶ wężyk podci¶nienia wypadnięty,
w sumie nie da się zauważyć że zleciał bez dokładnych oględzin, a wodę zassie
jak się będzie nisko ci±gn±ł.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-03 11:55:52
Autor: Robert_J
Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę prz eciwko Warcie ;-)
a mozesz cos wiecej - jak silnik mogl zassac wode z kałuży ???
jedyne co mi przychodzi do glowy do dolotem powietrza ?

Przez wlot powietrza. Nie chce mi się teraz szukać opinii rzeczoznawcy, ale jest to możliwe. W naszym przypadku na kałuży auto z przeciwka podniosło lekk± falę i nam zalało maskę.

Data: 2009-03-03 04:39:22
Autor: olleo
[...]

Mnie zastanowila konstrukcja dolotu powietrza.
W Subaru jest np. skierowany w dol za reflektorem:
http://www.youtube.com/watch?v=IWFSA6752Yo
--
Olleo

Data: 2009-03-03 13:11:04
Autor: J.F.
Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę przeciwko Warcie ;-)
Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:goj2bs$pnj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lekka fala ? Pol metra ? :-)

J.

Data: 2009-03-03 15:17:31
Autor: Robert_J
Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę prz eciwko Warcie ;-)
Lekka fala ? Pol metra ? :-)

Pół metra to jest od poziomu ziemi. Zauważ że wjechali¶my w spor±, głębok± kałużę, wystarczyło niewielkie podniesienie poziomu.

Data: 2009-03-03 11:57:35
Autor: PiotrMDC
On 3 Mar, 15:17, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> Lekka fala ? Pol metra ? :-)

Pół metra to jest od poziomu ziemi. Zauważ że wjechali¶my w spor±, głębok±
kałużę, wystarczyło niewielkie podniesienie poziomu.

aaa tam czepiacie sie - pewnie nawigacja przez jezioro go
prowadzila :P hehe

Data: 2009-03-04 08:50:03
Autor: Robert_J
Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę prz eciwko Warcie ;-)
aaa tam czepiacie sie - pewnie nawigacja przez jezioro go
prowadzila :P hehe

;-) A gdzie był ten przypadek? Bo słyszałem ale nie pamiętam gdzie...

Data: 2009-03-04 08:56:48
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Robert_J napisał:
aaa tam czepiacie sie - pewnie nawigacja przez jezioro go
prowadzila :P hehe

;-) A gdzie był ten przypadek? Bo słyszałem ale nie pamiętam gdzie...
To sie robi tak i to bez nawigacji :-)
http://www.youtube.com/watch?v=LxAY25cULmI&feature=related 36s filmu :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2009-03-06 22:27:06
Autor: J.F.
Zassanie wody przez silnik - wygraliśmy sprawę przeciwko Warcie ;-)
On Wed, 4 Mar 2009 08:50:03 +0100,  Robert_J wrote:
aaa tam czepiacie sie - pewnie nawigacja przez jezioro go
prowadzila :P hehe

;-) A gdzie był ten przypadek? Bo słyszałem ale nie pamiętam gdzie...

Co by nie mowic to kaluza musi byc naprawde spora, zeby niewielka fala
maske zalewala.

To jak sie ta kaluza nazywala ? :-)

J.

Zassanie wody przez silnik - wygrali¶my sprawę przeciwko Warcie ;-)