Zastanówcie się kogo popieracie?

Data: 2011-07-29 02:09:37
Autor: stevep
Zastanówcie się kogo popieracie?
# Przestroga – dedykowana wszystkim, którzy myślą, że wspierają prawicę,  katolicyzm i polskość.

Wybaczcie łopatologiczny ton – ale staram się najprościej jak można  powiedzieć wam o czymś, z czego być może nie zdajecie sobie sprawy, co być  może wydaje wam się sluszne, szlachetne i prawe.

Zanim rozlegnie się jutrzejsze wycie, zalewające media, fora internetowe,  blogi, zanim wszyscy domorośli eksperci od lotnictwa i katastrof  wywrzeszczą swoje „ekspertyzy”, zanim ogłoszą swoje bzdury pisowscy  dyletanci od Macierewicza i zanim na antenie Radia Maryja padną te same,  co dotąd, przepełnione histeryczną nienawiścią słowa – chcę wam,  pokoleniom rodziców i dziadków uświadomić, jak to, co wspieracie w  poczuciu odpowiedzialności i dobrej woli – może wyrządzić wam i waszym  bliskim największą krzywdę.

Dzieci i młodzież w naturalny sposób lgną do ideałów lewicowych, z których  z czasem wyrastają. W rodzinach częstym zjawiskiem jest, że młodzi ludzie  nie podzielają poglądów swoich dziadków i rodziców. Ale przecież nie  myślicie o nich jako o swoich wrogach. Serce i życie oddalibyście za ich  szczęście i dobrą przyszłość. Kochacie ich..

A przecież równocześnie wspieracie zło, które może ich zabić.

Wspieracie ruchy radykalne, partie polityczne siejące nienawiść,  organizujące część społeczeństwa przeciwko myślącym inaczej …tak…tak..  właśnie przeciwko tym, którzy są wam najbliżsi.

Wydarzenia w Norwegii uświadamiają, ze wystarczy jeden człowiek, którego  ideologia nienawiści zawiedzie na manowce – by stało się, by setki takich,  jak wy, ojców, matek, dziadków – opłakiwało śmierć tych, którzy byli dla  nich największym skarbem.

Wystarczy jeden człowiek, którego zwiedziono, zaimpregnowano na  rzeczywistość, zindoktrynowano, zmanipulowano, przepełniono propagandą i  emocjami, wmawiając mu, że myśli i postępuje racjonalnie – by chwycił za  broń.

Tym kimś także może być wasz syn lub wnuk.

Spójrzcie, co wam, tak, WAM szykują, za waszym przyzwoleniem i bezmyślnym  wsparciem.

Bojówki kibolskie, bandyckie, nożownicze, handlujące narkotykami, żerujące  na młodych naiwniakach, którym wydaje się, że łamiąc prawo realizują  własny idealizm.

Ale to jeszcze nic – oto podhalański Obóz Narodowo-Radykalny (taka miła  wam nazwa – prawda?) organizował letni obóz dla młodych ludzi w Białym  Dunajcu, zapraszając nań sympatyków prawicy. Obóz miał krzewić sport.  Konkretnie sporty walki. Pomińmy pytanie PO CO? Skupmy się nad tym –  dlaczego na ten obóz zaproszono TYLKO prawicę, a jako instruktora  zaproszono fińskiego neonazistę z organizacji ( bliskiej temu mordercy z  Norwegii) „Krew i Honor”.

„Niko Puhakka, odnoszący sukcesy w ringu, nie kryje swoich faszystowskich  poglądów. O swoim tatuażu "Blood and Honour (Krew i Honor)" na piersi, a  także innych o podobnej tematyce na całym ciele mówi że opisują jego  poglądy.”

Po zamachu w Norwegii planowanym obozem zainteresowała się ABW – wobec  czego z goszczenia uczestników tego obozu wycofał się ośrodek, na terenie  którego mieli przebywać uczestnicy tego dziwnego zgromadzenia. Wszystko  wskazuje więc, że obozu nie będzie.

Ale pozostaje pytanie: czy chcecie by wasze dzieci uczestniczyłyby w  takich obozach? By były pod pretekstem uprawiania sportu, lub jakimkolwiek  innym pretekstem, szczute i indoktrynowane propagandą nienawiści?

By stawały się wrogami inaczej myślących swoich rówieśników?

By zainfekowane zbrodniczym myśleniem stawały się zagrożeniem dla waszych  wnuków i dzieci, same siebie także wystawiając na nieszczęście popełnienia  zbrodni?

Pytam więc – ile takich obozów jest po cichu w Polsce organizowanych? W  ilu miejscach pierze się mózgi „prawicowej” młodzieży przy udziale  „instruktorów”, „trenerów”, „wykładowców”, „nauczycieli” – którzy wywodzą  się ze zbrodniczych organizacji – często z udziałem nieświadomych księży  odprawiających tam w najlepszej wierze Msze święte?

O ilu takich obozach wiecie i je aprobujecie?

Zastanówcie się więc póki czas, póki w Polsce nie wyprodukowano z jednego  z waszych dzieci i wnuków polskiego Breivika i póki nie musicie innych  waszych wnuków i dzieci opłakiwać na ich grobach.

Zastanówcie nad tym, CO i KOGO sami popieracie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5g4l

--
stevep

Data: 2011-07-29 09:36:34
Autor: Marek Czaplicki
Zastanwcie si kogo popieracie?
stevep pisze w wiadomoci op.vzctebzav39gyb@stevep-komputer.radom.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu pitek 29 lipiec 2011 02:09:

> Dzieci i modzie w naturalny sposb lgn do ideaw lewicowych, z ktrych
> z czasem wyrastaj. W rodzinach czstym zjawiskiem jest, e modzi ludzie
> nie podzielaj pogldw swoich dziadkw i rodzicw. Ale przecie nie
> mylicie o nich jako o swoich wrogach. Serce i ycie oddalibycie za ich
> szczcie i dobr przyszo. Kochacie ich.

> Ale pozostaje pytanie: czy chcecie by wasze dzieci uczestniczyyby w
> takich obozach? By byy pod pretekstem uprawiania sportu, lub jakimkolwiek
> innym pretekstem, szczute i indoktrynowane propagand nienawici?
> wnukw i dzieci, same siebie take wystawiajc na nieszczcie popenienia
> [...]

 Wic jak? Dzieci i modzie lgn do ideaw, a potem naley im zabrania tych "niewaciwych"? Wg autora wpisu waciwymi s tylko te "lewicowe","postpowe", "pro... co tam". :)

Zastanówcie się kogo popieracie?