Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłs ię za Piotrem z psp

Data: 2010-02-03 17:12:35
Autor: J-23
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłs ię za Piotrem z psp
On 3 Lut, 20:52, "bicz " <bicz.prawdyWYTNI...@onet.pl> wrote:
Regularnie czytam wątki zamieszczone na psp i odniosłem wrażenie, że zadomowiło
się tutaj na dobre lobby gejowskie. Panowie bez skrępowania, bez udawania.
Wyznajcie sobie wreszcie miłość! Paryż czeka na was! :D

Bicz Prawdy

Dziombasku, szukasz przydupasa?

J-23 itede...

Data: 2010-02-04 09:16:47
Autor: Bicz Prawdy
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp
Dziombasku, szukasz przydupasa?

J-23 itede...

Jasna ch... same pedały na tej psp. Nie szukam, bo mam obok siebie fantastyczną biuściastą laskę. Nie wszyscy należą do klanu sodomitów.

Data: 2010-02-04 09:46:03
Autor: sofu

Użytkownik "Bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

fantastyczną
biuściastą laskę. Nie wszyscy należą do klanu sodomitów.

Zobacz czy ta " fantastyczna laska" nie jest wykonana z surowców szkodliwych
dla zdrowia?
Chinole ponoć dodają różne swiństwa do tworzyw sztucznych............

sofu

Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłs ię za Piotrem z psp