Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp

Data: 2010-02-03 20:52:00
Autor: bicz
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp
Regularnie czytam wątki zamieszczone na psp i odniosłem wrażenie, że zadomowiło się tutaj na dobre lobby gejowskie. Panowie bez skrępowania, bez udawania. Wyznajcie sobie wreszcie miłość! Paryż czeka na was! :D

Bicz Prawdy --

Data: 2010-02-03 17:12:35
Autor: J-23
On 3 Lut, 20:52, "bicz " <bicz.prawdyWYTNI...@onet.pl> wrote:
[...]

Dziombasku, szukasz przydupasa?

J-23 itede...

Data: 2010-02-04 09:16:47
Autor: Bicz Prawdy
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp
Dziombasku, szukasz przydupasa?

J-23 itede...

Jasna ch... same pedały na tej psp. Nie szukam, bo mam obok siebie fantastyczną biuściastą laskę. Nie wszyscy należą do klanu sodomitów.

Data: 2010-02-04 09:46:03
Autor: sofu

Użytkownik "Bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

fantastyczną
biuściastą laskę. Nie wszyscy należą do klanu sodomitów.

Zobacz czy ta " fantastyczna laska" nie jest wykonana z surowców szkodliwych
dla zdrowia?
Chinole ponoć dodają różne swiństwa do tworzyw sztucznych............

sofu

Data: 2010-02-03 20:58:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 20:52, bicz pisze:
[...]

Nie żartuj sobie! Piotra to nie jestem pewien, ale cyc to stuprocentowy heteryk.

Data: 2010-02-03 20:21:10
Autor: Hans Kloss
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Osoby wrażliwe proszone są o nie czytanie tego posta.

cyc to stuprocentowy  heteryk.
Żarty sobie stroisz? Cycek komuchem został wyłącznie przez fascynację
malinowymi usteczkami Breżniewa. A jaki był zazdrosny jak Lońka z Honeckerem
się witali na misia i z języczkami..... tfu, ale taka jest niestety prawda o
naszej grupowej komuszerii.
J-23

Data: 2010-02-03 23:32:41
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkclrl$3sp$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
czyli to jednak prawda? komuszeria i pedalstwo w jednym, tragedia
awe

Data: 2010-02-03 14:33:17
Autor: Antenka
On 3 Lut, 23:32, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hkclrl$3sp$1inews.gazeta.pl...> Jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

> Honeckerem
> się witali na misia i z języczkami..... tfu, ale taka jest niestety prawda

-- -- -- -- -- -
czyli to jednak prawda? komuszeria i pedalstwo w jednym, tragedia
awe

Na to wygląda, że to idzie w parze  :-/

Atenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!"-A.

Data: 2010-02-03 21:01:11
Autor: bicz
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp
Nie żartuj sobie! Piotra to nie jestem pewien, ale cyc to stuprocentowy
heteryk.<

Ja nigdy nie żartuję, bo jestem biczem prawdy. Ta tęsknota jest mocno podejrzana. Bicz Prawdy --

Data: 2010-02-03 12:13:08
Autor: zbig
On 3 Lut, 21:01, "bicz" <bicz.pra...@onet.pl> wrote:
> Nie żartuj sobie! Piotra to nie jestem pewien, ale cyc to stuprocentowy

heteryk.<

Ja nigdy nie żartuję, bo jestem biczem prawdy.
Aleś sobie nicka wybrał. Zdaje ci się wszyscy tu narobią w portki? Nie
nadymaj się bo pękniesz Dla mnie będziesz "gumką od kaleson"

Data: 2010-02-03 21:10:26
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 21:01, bicz pisze:
[...]

No nie wiem, ale skoro tak twierdzisz....

Data: 2010-02-04 10:08:53
Autor: cyc

Użytkownik "bicz " <bicz.prawdyWYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:6617.00000019.4b69d3e0newsgate.onet.pl...
[...]

Glupis !. Ja jestem wielozboczeniowy . Nie tylko pedal , ale tez sodomita , pedofil i nekrofil .

cyc

Data: 2010-02-04 17:09:42
Autor: Antenka
Zastanawiając, dlaczego niejaki cyc stęskniłsię za Piotrem z psp

Glupis !. Ja jestem wielozboczeniowy . Nie tylko pedal , ale tez sodomita , pedofil i nekrofil .<
cyc

Wielozboczeniowy i na dodatek bezwyznaniowy heheh

Antenka --

Data: 2010-02-04 19:04:35
Autor: cyc

Użytkownik " Antenka " <antenkamoherowa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkev0m$3k1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Najwieksza moja radoscia jest jednak to ,  ze jestem  wolnym od dwoch zboczen , tych najgorszych z mozliwych , ktore powinne byc prawnie scigane .
Wolnyu jestem mianowicie od sympatyzowania z PiS-em i  od wielbienia Rydzyka ! .
Natomiast moja rzekoma bezwyznaniowosc jawi sie tylko w umyslach dotknietych wspomnianymi wyzej patologiami .

cyc

Data: 2010-02-04 18:40:58
Autor: Antenka
[...]
! .
Natomiast moja rzekoma bezwyznaniowosc jawi sie tylko w umyslach
dotknietych
wspomnianymi wyzej patologiami .

A za sympatyzowanie z komuszerią powinna być "z automatu" kula w łeb :DDD. Natomiast patologicznych antyklerykałów powinno się zamykać - w ramach terapii - dożywotnio do zakonów klauzulowych :-DDD

Antenka :-P

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka  --

Data: 2010-02-05 09:13:43
Autor: cyc

Użytkownik " Antenka " <antenkamoherowa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkf4bq$oms$1inews.gazeta.pl...
[...]

.............a idiotow i idiotki w szpitalach psychiatrycznych !!

cyc

Data: 2010-02-06 12:18:08
Autor: Antenka
On 5 Lut, 10:13, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik " Antenka " <antenkamoher...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
> [...]

> Antenka :-P

............a idiotow i idiotki w szpitalach psychiatrycznych !!

Cicho siedź, bo pójdziesz do karmelitów bosych! Tam posiedzisz o
chlebie i wodzie w małej celi, to zaraz zmądrzejesz :-)))

Antenka