Zastanawiająca akcja adwokatów przed miesi ęcznicą smoleńską

Data: 2017-07-10 12:46:11
Autor: u2
Zastanawiająca akcja adwokatów przed miesi ęcznicą smoleńską
http://niezalezna.pl/101856-cos-niedobrego-wisi-w-powietrzu-zastanawiajaca-akcja-adwokatow-przed-miesiecznica

Wszystko wskazuje na to, że najbliższa miesięcznica smoleńska zostanie zakłócona przez przeciwników obecnego rządu. I nie chodzi tylko o zapowiedzi tzw. Obywateli RP oraz wspierających ich Lecha Wałęsę i Władysława Frasyniuka. Niepokojący jest również komunikat warszawskiej Okręgowej Rady Adwokackiej, która chce nieść darmową pomoc dla osób zatrzymanych tego dnia przez policję. Adwokaci zakładają więc, że może dojść do konfrontacji.

Jeszcze do niedawna miesięcznice smoleńskie w Warszawie przebiegały spokojnie. Działo się tak, dopóki uroczystości nie wzięli sobie na celownik przeciwnicy obecnego rządu - przede wszystkim kodziarze i tzw. Obywatele RP. Teraz dołączyli do nich Władysław Frasyniuk, a także Lech Wałęsa. Zapowiadają, że 10 lipca znów urządzą kontrmanifestację. Sądząc po ostatnich wydarzeniach, można spodziewać się wszystkiego. Dwa miesiące temu uderzono działacza antykomunistycznej opozycji Adama Borowskiego i zakłócono mszę smoleńską w warszawskiej archikatedrze, a przed miesiącem podjęto próbę zablokowania Marszu Pamięci - musiała interweniować policja, która usuwała blokujących z Krakowskiego Przedmieścia, w tym m.in. Frasyniuka.

Widać więc wyraźnie, która strona dąży do konfrontacji. Dziwi zatem akcja Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Michał Fertak, rzecznik prasowy stołecznej ORA, wystosował do koleżanek i kolegów po fachu komunikat, w którym zachęcił ich do świadczenia bezpłatnej pomocy prawnej dla osób, które 10 lipca zostaną zatrzymane przez policję.

  W odpowiedzi na liczne prośby pochodzące zarówno od indywidualnych osób, jak również od organizacji pozarządowych o wskazanie - w związku z planowanymi wydarzeniami na Krakowskim Przedmieściu w dniu 10 lipca br. - adwokatów gotowych do świadczenia pomocy prawnej dla wszystkich osób ewentualnie zatrzymanych (niezależnie od tego, w którym zgromadzeniu w tym dniu na Krakowskim Przedmieściu wezmą udział) oraz wobec deklaracji adwokatów napływających do Dziekana Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie o gotowości do świadczenia tego rodzaju pomocy prawnej pro bono uprzejmie informujemy, że Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie prowadzi listę adwokatów, którzy zadeklarowali chęć świadczenia pomocy prawnej pro bono w zakresie niezbędnych czynności procesowych związanych z zatrzymaniem
- napisał Fertak w komunikacie skierowanym do adwokatów.

Dość kuriozalnie brzmią tu słowa o pomocy dla zatrzymanych ,,niezależnie od tego, w którym zgromadzeniu w tym dniu na Krakowskim Przedmieściu wezmą udział". Chyba Fertak nie miał na myśli również uczestników miesięcznic smoleńskich, bo oni nie oplatają się łańcuchami i nie rozsiadają się na ulicy, aby umyślnie utrudniać przejście legalnej manifestacji. Chyba jest więc jasne, zatrzymanym z której grupy chce nieść pomoc Okręgowa Rada Adwokacka. Ciekawe jest też to, iż prawnicy z góry założyli, że do zatrzymań w ogóle może dojść...

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-10 13:12:21
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Ciekawe jest też to, iż prawnicy z góry założyli, że do zatrzymań w ogóle może dojść...

Nie, nie dojdze. 85 poprzednich cyrków smoleńskich pokazuje, że nie dochodzi
:DDD
Kto skrzywdził twój mózg? :DDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-10 13:19:07
Autor: u2
W dniu 10.07.2017 o 13:12, Presidente de San Escobar pisze:
Nie, nie dojdze. 85 poprzednich cyrków smoleńskich pokazuje, że nie dochodzi

serio piździak ty w cyrku robisz, a nie w niemieckim burdelu jak frasunik ?:)))))))

Data: 2017-07-10 14:10:48
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

serio piździak ty w cyrku robisz, a nie w niemieckim burdelu jak frasunik ?:)))))))

twoja mamusia widziała tam frasyniuka? :DDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-10 14:19:04
Autor: u2
Zastanawiająca akcja adwokatów przed miesi ęcznicą smoleńską
W dniu 10.07.2017 o 14:10, Presidente de San Escobar pisze:
  mamusia widziała tam frasunika

a-ha czyli razem tam robicie piździak z frasunikiem, tylko jesteście schowani za parawanem jak to burdeliku niemieckim jest w zwyczaju:))))))

Data: 2017-07-10 16:48:42
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 10.07.2017 o 14:10, Presidente de San Escobar pisze:
>   twoja mamusia widziała tam frasunika?

a-ha czyli razem tam robicie piździak z frasunikiem, tylko jesteście

Pozdrów mamusię :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

schowani za parawanem jak to burdeliku niemieckim jest w zwyczaju:))))))

Sporo wiedzy masz od mamusi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-10 17:11:54
Autor: u2
Zastanawiająca akcja adwokatów przed miesi ęcznicą smoleńską
W dniu 10.07.2017 o 16:48, Presidente de San Escobar pisze:
Sporo wiedzy masz od mamusi

ciągle tutaj piździak nadajesz z niemieckiego burdeliku, ale wiedzą tego nie można nazwać, to zwykła propaganducha:)))))))

Data: 2017-07-10 18:02:57
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ciągle tutaj piździak nadajesz z niemieckiego burdeliku, ale wiedzą tego nie można nazwać, to zwykła propaganducha:)))))))

Piśdziak, pozdrów mamusię :DDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-10 15:33:37
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:gcq6mcdfdsmkij9pa42gb9f1mlcar4kdhl4ax.com...
przygłup u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

frasunik ?:)))))))

twoja mamusia widziała tam frasyniuka? :DDDDDDDDDDDDDD

Ten smieć u2 jak nie ma argumentów to używa zestawu: piździak-niemiecki burdel. Coś mu musiało w tej łepetynie pozostać z czasów PRL. Pewnie jakieś wspomnienia rodzinne. ;-))  Zakompleksiony kurdupel! ;-)))

CL

Data: 2017-07-10 16:49:38
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Ten smieć u2 jak nie ma argumentów to używa zestawu: piździak-niemiecki burdel. Coś mu musiało w tej łepetynie pozostać z czasów PRL.

Myślę, że ten smrodek ciągnie się za nim z okresu dzieciństwa :DDDDDDDDDD
Lubi być cwelony przez PZPR-Pisuar, w dzieciństwie chyba też miał dobrze w
niemieckim burdeliku :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-10 14:01:49
Autor: Bene Natus
Zastanawiająca akcja adwokatów przed miesięcznicą smoleńską - teoria wg u2
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59635af3$0$5160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ktoś zapierdzieli drabinkę i przes będzie przemawiać z gruntu? Stawiam na zenka-kogucika! ;-)) Co to za miesięcznica? Dlaczego na Krakowskim Przedmieściu? Czy tam wskutek wybuchu bomby barycznej rozperdzielił się samolot? I dlaczego misięcznica odbywa się po południu skoro samolot rozleciał się w powietrzu ok 10-tej? To hućpa! Taniec chocholi nad trumnami. Seanse nienawiści organizowane dla motłochu! "Prawda coraz bliżej!" jak co miesiąc będzie wydzierać się prezes. Żenada!

CL

Zastanawiająca akcja adwokatów przed miesi ęcznicą smoleńską