Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.

Data: 2010-11-23 09:48:37
Autor: Antenka
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.
Dosypywanie się opłaciło.
To kolejny dowód  "cudu nad urną" i na listach wyborców.
Czy ktoś patrzył POlszewi na pazury?
O SLD nawet  nie pytam, bo to taka sama szajka.

Antenka :-?

Data: 2010-11-23 19:34:35
Autor: Dirko
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a2367a8b-c490-4c6c-8f7f-f8efed8469a0r6g2000vbf.googlegroups.com...

Dosypywanie się opłaciło.
To kolejny dowód  "cudu nad urną" i na listach wyborców.
Czy ktoś patrzył POlszewi na pazury?
O SLD nawet  nie pytam, bo to taka sama szajka.
Antenka :-?

    Antenko, poradnie zdrowia psychicznego zapraszają. ;-)

Data: 2010-11-23 10:53:58
Autor: Antenka
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.
On 23 Lis, 19:34, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

Antenko, poradnie zdrowia psychicznego zapraszają. ;-) <

Ciebie? To leć! Obawiam się, że już jesteś stracony. Twój "bóg" Donio-
kominiarz zrobił w twojej mózgownicy niezłą karuzelę! he he:-P

Antenka

Data: 2010-11-23 21:28:33
Autor: Azor jest pedałem
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał

   Antenko, poradnie zdrowia psychicznego zapraszają. ;-)

Beznadziejnych przypadków nie zapraszają, bo i po co.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-23 12:31:01
Autor: Antenka
On 23 Lis, 21:28, Azor jest pedaĹ em <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Użytkownik "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> napisał

> [...]

rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego.
Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na

Ty się na pewno już nie kwalifikujesz. Takie kapuchy nadają się tylko
na kwaszonkę do beczki. Głąb za miast mózgu.

Antenka

Data: 2010-11-23 20:01:49
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze w wtorek, 23 listopada 2010 18:48, na grupie pl.soc.polityka:

Dosypywanie się opłaciło.
To kolejny dowód  "cudu nad urną" i na listach wyborców.
Czy ktoś patrzył POlszewi na pazury?
O SLD nawet  nie pytam, bo to taka sama szajka.

Antenka :-?
Masz dowody na oszustwa wyborcze?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-23 22:13:09
Autor:
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Czy kto=B6 patrzy=B3 POlszewi na pazury?
O SLD nawet  nie pytam, bo to taka sama szajka.

Antenka :-?

Na drzwiach do mojej obwodowej komisji wisiała kartka "lokal czynny od godz.
7:00".

Co do technologii głosowań w Polsce: karta do głosowania bez jakichkolwiek
zabezpieczeń, magia stempelków rodem z PRL. Stempelki tuszem w XXI trąci
myszką... Karty do głosowania nie mają nawet numerów (jak inne druki ścisłego
zarachowania). Co więcej: żaden obywatel nie ma możliwości sprawdzenia czy
jego karta została policzona (głosowanie tajne), nie możemy nawet sprawdzić PO
WYBORACH czy ktoś za nas nie złożył podpisu na liście wyborców (dot. osób,
które olały wybory).

Co do ewentualności manipulowania głosami. Komisja to tylko ludzie.
Posiedzenia komisji nie są rejestrowane.
Jak są kandydaci na listach z ugrupowań, które nie mają przedstawiciela w
komisji, to co za problem by reszta się dogadała ? ;) Kto to sprawdzi?

Data: 2010-11-23 22:32:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 18:48, Antenka pisze:
Dosypywanie się opłaciło.
To kolejny dowód  "cudu nad urną" i na listach wyborców.
Czy ktoś patrzył POlszewi na pazury?
O SLD nawet  nie pytam, bo to taka sama szajka.

Antenka :-?

A zauważyłaś Antenko jak to "wystrzeliło"pod wieczór? Komunikaty PKW jeszcze z 15-tej mówiły o frekwencji 4-5%-towej, a pod wieczór dotarły do nieomal 50%.. :-\

Data: 2010-11-23 13:49:12
Autor: Antenka
On 23 Lis, 22:32, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-11-23 18:48, Antenka pisze:

A zauważyłaś Antenko jak to "wystrzeliło"pod wieczór? Komunikaty PKW jeszcze z 15-tej mówiły o frekwencji 4-5%-towej, a pod wieczór dotarły do nieomal 50%.. :-\ <

Masz rację Jadrysiu :- /

Tak. Porównując pierwszą informację z godzin rannych ok.10:00 (2%)  i
tę informację z 15:00 (4-5%) można śmiało powiedzieć, że wybory
samorządowe, tak jak i wcześniejsze prezydenckie,  były sfałszowane..
Wyborcy nie mieli żadnego powodu, by iść tak gromadnie do urny. Wiem,
że ludzie nie głosują wieczorem tym bardziej w zimny, jesienny
wieczór. Tak więc po zamknięciu lokali lub w trakcie trwania wyborów,
ci co zwyciężyli,  dosypywali do urny.
Polacy nie chodzą na wybory samorządowe. Na pewno nie tak gromadnie
jako podała PKW.

Antenka

Data: 2010-11-24 07:48:19
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Tak. Porównując pierwszą informację z godzin rannych ok.10:00 (2%)  i
tę informację z 15:00 (4-5%) można śmiało powiedzieć, że wybory
samorządowe, tak jak i wcześniejsze prezydenckie,  były sfałszowane.

Jasne. Wybory sfałszowane, za to ty jesteś prawdziwy ;-)

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-24 03:17:17
Autor: Antenka
On 24 Lis, 07:48, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jasne. Wybory sfałszowane, za to ty jesteś prawdziwy ;-) <

Oczywiście, że tak. Jestem najprawdziwsza. Prawda Jadrysiu? :-D
Grześ nie chodził do szkoły i ma problem z rozróżnianiem rodzaju
męskiego i żeńskiego. No chyba, że to jest wynikiem obojniactwa, pani
Grzesio hehe

Antenka

Data: 2010-11-24 14:29:19
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Lis, 07:48, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jasne. Wybory sfałszowane, za to ty jesteś prawdziwy ;-) <

Oczywiście, że tak. Jestem najprawdziwsza.

Słowa... słowa... słowa... zresztą słynne ostatnio sformułowanie "męska
prostytutka" też jest rodzaju żeńskiego.

Data: 2010-11-24 10:00:18
Autor: Antenka
On 24 Lis, 14:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał:

Słowa... słowa... słowa... zresztą słynne ostatnio sformułowanie "męska
prostytutka" też jest rodzaju żeńskiego.<

Chłoptysiu, za bardzo kombinujesz. Bardzo mi przykro jeśli się
zawiodłeś i jej właśnie poszukujesz. Nie ten adres mały zboku. he he
he :D

Idzie Grześ przez wieś,
Kontakt chciałby mieć,
Ni Biedronia, ni Piroga,
Ale bida, olaboga!

Antenka  3 x he

Data: 2010-11-26 07:25:19
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Podnieca cię wyobrażanie sobie że ktoś wyobraża sobie że jesteś kobietą?

Data: 2010-11-24 22:16:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-24 12:17, Antenka pisze:
[...]

Daj spokój Antenko - ja rozumiem Grzegorza. Sam długo  nie wierzyłem że jesteś Kobietą, aż Ciebie zobaczyłem. Cechujesz się bardzo rzadką wśród kobiet inteligencją, zamiast chichotać i rozmawiać o nic nie wartych bzdetach, potrafisz z dokładnością laboranta zanalizować świat polityki. I co najważniejsze wyciągnąć właściwe wnioski.
Nie krytykuje tu kobiet - po prostu mówię jak jest... :-)

Data: 2010-11-25 15:48:17
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icjvdh$q6g$1news.onet.pl...
[...]

O Mój Boże, antenka i analiza- chyba z użyciem małpiego rozumu.

--
stevep

Data: 2010-11-25 22:15:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 15:48, cirrus pisze:

O Mój Boże, antenka i analiza- chyba z użyciem małpiego rozumu.

Myślę że ty Stefan tez nie jesteś tego pozbawiony, ale te nędzne grosze od "M" nie pozwalają ci pisać tego co myślisz naprawdę.

Data: 2010-11-25 22:18:13
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:15, jadrys pisze:
Myślę że ty Stefan tez nie jesteś tego pozbawiony, ale te nędzne grosze
od "M" nie pozwalają ci pisać tego co myślisz naprawdę.

On nie myśli, on pisze.

Data: 2010-11-26 14:41:31
Autor: cyc
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.
PiS falszowal wybory stad taka frekwencja ale jak widac i tak nic mu to nie dalo . Przegral z kretesem . Jak pokazywaly media PiSowcy kupowali glosy za wode i piwo a menelstwo , naturalny elektorat Kaczyskiego czekal pod lokalami na pisowska lapowke w postaci 1/2 litra .

cyc

Data: 2010-11-26 16:36:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 14:41, cyc pisze:
[...]

Idiotyczna propaganda.. I troche mnie to dziwi że nawet Ty cycu dałeś się wmanewrować w to upolitycznienie wyborów samorządowych. Tu akurat ludzie głosowali na człowieka (którego często znają) a nie na listę  poparcia partii dla PiS-u czy PO. Bardzo często nawet nie wnikali w to jaka partia popiera danego kandydata.

Data: 2010-11-26 15:57:21
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icmjmv$8d2$1news.onet.pl...
[...]

Wart Pac pałaca, a jadrys antenki- to samo upośledzenie umysłowe.

--
stevep

Data: 2010-11-26 16:35:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 15:57, cirrus pisze:
[...]

Ala całkowita wolność wypowiedzi.. No Stefan pokaż że stać cię na odwagę i nie zależy ci na tych srebrnikach. - Napisz dużymi literami - pluje ma "M" i na jego pieniądze.

Data: 2010-11-26 20:52:46
Autor: Brooks
On Nov 24, 11:17 am, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Grześ nie chodził do szkoły i ma problem z rozróżnianiem rodzaju
męskiego i żeńskiego. No chyba, że to jest wynikiem obojniactwa, pani

Czytnik niusów dyskryminuje kobiety wychodzac z zalozenia pewnego, ze
skoro pisze to musi facet, no przynajmniej te polskojezyczne czytniki.
Moze jakas sprawa w sadzie o straty moralne i producent jedynie
slusznego oprogramowania nareszcie zakonczy ten niechlubny proceder
dyskryminacji kobiet.
No wlasnie a jak sie rozkladal udzial pan i panow podczas wyborow po
obu stronach urn. jaki procent w komisjach to panie a jaki procent
wyborcow to panowie? PKW prowadzi taka buchalterie?
Zagadka jest równiez w jakis sposób obecnosc pierwiastka kobiecego
godzi w dobre interesy przegranej partii?
Czy dozyjemy w Polsce wyjatkowo tanich wyborów z uzyciem sms i
telefonu?
Skoro takie tradycyjne sa malo wiarygodne to po co przeplacac?

--
Brooks: BaRdzO Oryginalny Klakson Samochodowy

Data: 2010-11-27 11:40:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 05:52, Brooks pisze:
[...]

Jak to? Czym to się objawia że nie możesz odróżnić faceta od babki?

Data: 2010-11-27 09:29:35
Autor: Brooks
On Nov 27, 10:40 am, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> Brooks: BaRdzO Oryginalny Klakson Samochodowy

Jak to? Czym to się objawia że nie możesz odróżnić faceta od babki?

Szablonowo dodawana jest informacja gdy odpowiadasz na post "Data
godzina jakies-imie-pseudonim <emaliowy@adres> naspamowal na p.s.p.
nastepujaco:" i jakos tak wychodzi, ze chodzi o niego znaczy osobnika
rodzaju meskiego zamiast usenetszkodnika ktorego plec najmniej wnosi a
jak widac sprawia co wiekszej rzeszy mniejszosci problem, zaskoczenie
lub zwyczajnie usmiech na twarzy, w wiekszym gronie maly obciach lub
nawet smiech na sali.

--
Brooks: Bardzo Rozbujany Osobliwie Osamotniony Klient

Data: 2010-11-28 20:06:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 18:29, Brooks pisze:

[...]

No tak, ale dla Polaka wszystko jest jasne - nick z "a" na końcu przeważnie oznacza rodzaj żeński.

Data: 2010-11-24 22:17:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 22:49, Antenka pisze:
[...]

No i to dla myślących ludzi jest wielce podejrzane. Szkoda tylko że tych myślących jest w naszym kraju tak mało. 38-mio mln. naród daje się wodzić za nos garstce kolesi od okrągłego stołu.. :-(