Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.

Data: 2010-11-23 22:32:00
Autor: jadrys
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.
W dniu 2010-11-23 18:48, Antenka pisze:
Dosypywanie się opłaciło.
To kolejny dowód  "cudu nad urną" i na listach wyborców.
Czy ktoś patrzył POlszewi na pazury?
O SLD nawet  nie pytam, bo to taka sama szajka.

Antenka :-?

A zauważyłaś Antenko jak to "wystrzeliło"pod wieczór? Komunikaty PKW jeszcze z 15-tej mówiły o frekwencji 4-5%-towej, a pod wieczór dotarły do nieomal 50%.. :-\

Data: 2010-11-23 13:49:12
Autor: Antenka
On 23 Lis, 22:32, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-11-23 18:48, Antenka pisze:

A zauważyłaś Antenko jak to "wystrzeliło"pod wieczór? Komunikaty PKW jeszcze z 15-tej mówiły o frekwencji 4-5%-towej, a pod wieczór dotarły do nieomal 50%.. :-\ <

Masz rację Jadrysiu :- /

Tak. Porównując pierwszą informację z godzin rannych ok.10:00 (2%)  i
tę informację z 15:00 (4-5%) można śmiało powiedzieć, że wybory
samorządowe, tak jak i wcześniejsze prezydenckie,  były sfałszowane..
Wyborcy nie mieli żadnego powodu, by iść tak gromadnie do urny. Wiem,
że ludzie nie głosują wieczorem tym bardziej w zimny, jesienny
wieczór. Tak więc po zamknięciu lokali lub w trakcie trwania wyborów,
ci co zwyciężyli,  dosypywali do urny.
Polacy nie chodzą na wybory samorządowe. Na pewno nie tak gromadnie
jako podała PKW.

Antenka

Data: 2010-11-24 07:48:19
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Tak. Porównując pierwszą informację z godzin rannych ok.10:00 (2%)  i
tę informację z 15:00 (4-5%) można śmiało powiedzieć, że wybory
samorządowe, tak jak i wcześniejsze prezydenckie,  były sfałszowane.

Jasne. Wybory sfałszowane, za to ty jesteś prawdziwy ;-)

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-24 03:17:17
Autor: Antenka
On 24 Lis, 07:48, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jasne. Wybory sfałszowane, za to ty jesteś prawdziwy ;-) <

Oczywiście, że tak. Jestem najprawdziwsza. Prawda Jadrysiu? :-D
Grześ nie chodził do szkoły i ma problem z rozróżnianiem rodzaju
męskiego i żeńskiego. No chyba, że to jest wynikiem obojniactwa, pani
Grzesio hehe

Antenka

Data: 2010-11-24 14:29:19
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Lis, 07:48, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jasne. Wybory sfałszowane, za to ty jesteś prawdziwy ;-) <

Oczywiście, że tak. Jestem najprawdziwsza.

Słowa... słowa... słowa... zresztą słynne ostatnio sformułowanie "męska
prostytutka" też jest rodzaju żeńskiego.

Data: 2010-11-24 10:00:18
Autor: Antenka
On 24 Lis, 14:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał:

Słowa... słowa... słowa... zresztą słynne ostatnio sformułowanie "męska
prostytutka" też jest rodzaju żeńskiego.<

Chłoptysiu, za bardzo kombinujesz. Bardzo mi przykro jeśli się
zawiodłeś i jej właśnie poszukujesz. Nie ten adres mały zboku. he he
he :D

Idzie Grześ przez wieś,
Kontakt chciałby mieć,
Ni Biedronia, ni Piroga,
Ale bida, olaboga!

Antenka  3 x he

Data: 2010-11-26 07:25:19
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Podnieca cię wyobrażanie sobie że ktoś wyobraża sobie że jesteś kobietą?

Data: 2010-11-24 22:16:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-24 12:17, Antenka pisze:
[...]

Daj spokój Antenko - ja rozumiem Grzegorza. Sam długo  nie wierzyłem że jesteś Kobietą, aż Ciebie zobaczyłem. Cechujesz się bardzo rzadką wśród kobiet inteligencją, zamiast chichotać i rozmawiać o nic nie wartych bzdetach, potrafisz z dokładnością laboranta zanalizować świat polityki. I co najważniejsze wyciągnąć właściwe wnioski.
Nie krytykuje tu kobiet - po prostu mówię jak jest... :-)

Data: 2010-11-25 15:48:17
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icjvdh$q6g$1news.onet.pl...
[...]

O Mój Boże, antenka i analiza- chyba z użyciem małpiego rozumu.

--
stevep

Data: 2010-11-25 22:15:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 15:48, cirrus pisze:

O Mój Boże, antenka i analiza- chyba z użyciem małpiego rozumu.

Myślę że ty Stefan tez nie jesteś tego pozbawiony, ale te nędzne grosze od "M" nie pozwalają ci pisać tego co myślisz naprawdę.

Data: 2010-11-25 22:18:13
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:15, jadrys pisze:
Myślę że ty Stefan tez nie jesteś tego pozbawiony, ale te nędzne grosze
od "M" nie pozwalają ci pisać tego co myślisz naprawdę.

On nie myśli, on pisze.

Data: 2010-11-26 14:41:31
Autor: cyc
Zastanawiająca jest tak wysoka frekwencja... Nigdy, ale to przenigdy frekwencja w wyborach samorządowych nie wyniosła więcej jak 25-30%.
PiS falszowal wybory stad taka frekwencja ale jak widac i tak nic mu to nie dalo . Przegral z kretesem . Jak pokazywaly media PiSowcy kupowali glosy za wode i piwo a menelstwo , naturalny elektorat Kaczyskiego czekal pod lokalami na pisowska lapowke w postaci 1/2 litra .

cyc

Data: 2010-11-26 16:36:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 14:41, cyc pisze:
[...]

Idiotyczna propaganda.. I troche mnie to dziwi że nawet Ty cycu dałeś się wmanewrować w to upolitycznienie wyborów samorządowych. Tu akurat ludzie głosowali na człowieka (którego często znają) a nie na listę  poparcia partii dla PiS-u czy PO. Bardzo często nawet nie wnikali w to jaka partia popiera danego kandydata.

Data: 2010-11-26 15:57:21
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icmjmv$8d2$1news.onet.pl...
[...]

Wart Pac pałaca, a jadrys antenki- to samo upośledzenie umysłowe.

--
stevep

Data: 2010-11-26 16:35:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 15:57, cirrus pisze:
[...]

Ala całkowita wolność wypowiedzi.. No Stefan pokaż że stać cię na odwagę i nie zależy ci na tych srebrnikach. - Napisz dużymi literami - pluje ma "M" i na jego pieniądze.

Data: 2010-11-26 20:52:46
Autor: Brooks
On Nov 24, 11:17 am, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Grześ nie chodził do szkoły i ma problem z rozróżnianiem rodzaju
męskiego i żeńskiego. No chyba, że to jest wynikiem obojniactwa, pani

Czytnik niusów dyskryminuje kobiety wychodzac z zalozenia pewnego, ze
skoro pisze to musi facet, no przynajmniej te polskojezyczne czytniki.
Moze jakas sprawa w sadzie o straty moralne i producent jedynie
slusznego oprogramowania nareszcie zakonczy ten niechlubny proceder
dyskryminacji kobiet.
No wlasnie a jak sie rozkladal udzial pan i panow podczas wyborow po
obu stronach urn. jaki procent w komisjach to panie a jaki procent
wyborcow to panowie? PKW prowadzi taka buchalterie?
Zagadka jest równiez w jakis sposób obecnosc pierwiastka kobiecego
godzi w dobre interesy przegranej partii?
Czy dozyjemy w Polsce wyjatkowo tanich wyborów z uzyciem sms i
telefonu?
Skoro takie tradycyjne sa malo wiarygodne to po co przeplacac?

--
Brooks: BaRdzO Oryginalny Klakson Samochodowy

Data: 2010-11-27 11:40:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 05:52, Brooks pisze:
[...]

Jak to? Czym to się objawia że nie możesz odróżnić faceta od babki?

Data: 2010-11-27 09:29:35
Autor: Brooks
On Nov 27, 10:40 am, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> Brooks: BaRdzO Oryginalny Klakson Samochodowy

Jak to? Czym to się objawia że nie możesz odróżnić faceta od babki?

Szablonowo dodawana jest informacja gdy odpowiadasz na post "Data
godzina jakies-imie-pseudonim <emaliowy@adres> naspamowal na p.s.p.
nastepujaco:" i jakos tak wychodzi, ze chodzi o niego znaczy osobnika
rodzaju meskiego zamiast usenetszkodnika ktorego plec najmniej wnosi a
jak widac sprawia co wiekszej rzeszy mniejszosci problem, zaskoczenie
lub zwyczajnie usmiech na twarzy, w wiekszym gronie maly obciach lub
nawet smiech na sali.

--
Brooks: Bardzo Rozbujany Osobliwie Osamotniony Klient

Data: 2010-11-28 20:06:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 18:29, Brooks pisze:

[...]

No tak, ale dla Polaka wszystko jest jasne - nick z "a" na końcu przeważnie oznacza rodzaj żeński.

Data: 2010-11-24 22:17:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 22:49, Antenka pisze:
[...]

No i to dla myślących ludzi jest wielce podejrzane. Szkoda tylko że tych myślących jest w naszym kraju tak mało. 38-mio mln. naród daje się wodzić za nos garstce kolesi od okrągłego stołu.. :-(