Zastanawiajaca rzecz !!

Data: 2009-11-15 18:53:43
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!
Od pewnego czasu mamy do czynienia z wyrazna wolta mediow i skierowaniem ostrza krytyki w kierunku  PO i rzadu Tuska .
Po okresie najezonym cala gama pochwalnych panegirykow pod ich adresem nagle, jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki , nieewolucyjnie , media zmienily front i rozpczela sie nieskrywana nagonka .
Za czyja inspiracja sie to odbylo bo przeciez nie uwierze w to , ze Olejnikowa , Rymanowski , Lis , czy inna dama lub kawaler medialnego qrestwa , chcialem napisac krolestwa , wpadli rownoczesnie w ta sama fraze melodi  , tymbardziej , ze ich charakterystyczna cecha jest przeciez falszowanie .
Moznaby pokusic sie o twierdzenie , ze jest to wynik aktualnej sytuacji kraju pod rzadami Po i Tuska ale i to nie wytzrymuje praw logiki bo przeciez nie jest wcale tak zle, jak sie ostatnio preznetuje a wierzac w ogolnie dostepne wyniki jest nawet relatywnie dobrze , jesli sie wezmie pod uwage kryzys w jakim przyszlo im dzialac .
Kolejna niepokojaca sprawa jest to , ze taki stan wahniec propagandy  nie dotyczy tylko PO ale jak sobie przypomnimy  mialy one miejsce rowniez w czasie rzadow PiSu , kiedy to po okresie propagandowych uniesien , caluskow , pochwal i poklepywania po plecach , media nagle znowu przyjely diametralnie odmienna praktyke opisywania rzeczywistosci , pograzajac ta partie i jej liderow w otchlani przegranych doprowadzajac do upadku rzadu .
Podbnie bylo wszesniej z SLD a jeszcze wczesniej z AWS .
Czy to przypadek ? , czy jednak jakas i czyjac gra  , gra Polska ? .
Nie ulega watpliwosci , ze media nadaja teraz ton temu co dzieje sie w Polsce , tylko czy zrodlem tego sa  wylacznie dziennikarskie obiektywne dociekania , czy jednak jest jakas inspiracja majaca za cel realizowanie okreslonej konkretnej polityki naszego kraju , polityki jak sie wydaje pograzania nas w niekonczacym sie haosie .
Dziwne , czy nie sadzicie ? .....a moze to tylko jakas moja niczym nie uprawniona spiskowa teoria ?.....ale przeciez w mediach pracuje pelno ludzi pokroju naszej grupowej  kupy , ktorzy , choc znacznie subtelniej urabiaja antyposlka sieczka nasze dusze , robia to sami z siebie ?

cyc

Data: 2009-11-15 18:59:37
Autor: Piotr
Zastanawiajaca rzecz !!
Dnia Sun, 15 Nov 2009 18:53:43 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Dobrze kombinujesz cycu, ale co z tego skoro nie wyciągasz odpowiednich
wniosków i nie wspierasz Radia Maryja?
Piotr

Data: 2009-11-15 19:02:07
Autor: abc
Zastanawiajaca rzecz !!
Od pewnego czasu mamy do czynienia z wyrazna wolta mediow i skierowaniem
ostrza krytyki w kierunku  PO i rzadu Tuska .

Pewnie już zlecono Olechowskiemu utworzenie jakiejś "nowej" partii, bo czas
leci, a PO kiepsko wywiązuje się z przedwyborczych obietnic, więc sponsorzy
się niecierpliwią.

Data: 2009-11-15 19:59:45
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc wrote:
Od pewnego czasu mamy do czynienia z wyrazna wolta mediow i skierowaniem
ostrza krytyki w kierunku  PO i rzadu Tuska .

Cos podobnego?! Ale sensacja? Chyba jedynie w tym, ze wreszcie
udalo ci sie to 'zjawisko' dostrzec!;))
Po prostu matole, prawdziwi 'ojcowie stworcy PO' doszli do wniosku, ze
Tusek nie gwarantuje im juz dobrej passy i nalezy postawic na innego
KUNIA!
Chwytasz swinski, rozowy cycku?

Data: 2009-11-16 13:40:16
Autor: MH
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc wrote:
> [...]

Po prostu matole, prawdziwi 'ojcowie stworcy PO' doszli do wniosku, ze
Tusek nie gwarantuje im juz dobrej passy i nalezy postawic na innego

Nie ma sensu zbytnio się rozpisywać , bo tak naprawdę chyba nikt nie rozumie
twojego reposta. No bo cóż można odpisać na niezrozumiałą odpowiedź dotyczącą
zrozumiałego posta , niezrozumianego przez HaMMera.. Cóż ... , postaram się
cokolwiek wytłumaczyć. Nie tylko tobie , dotyczy to niestety większej części
sympatyków pis obecnych na grupie. Z postami Cyc'a możesz się zgadzać lub nie.
Możesz polemizować z nim. (Aha , tylko mi tu nie wypadaj z hasłami typu "bo z
takimi idiotyzmami nie da się , bo to oczywistaoczywistość" , itp..) , bo tylko
utwierdzisz mnie w przekonaniu , że jesteś prymitywem. Dyskutuj/polemizuj w
kulturalny sposób , albo się nie odzywaj. Albo... , wykasuj ze swojego nicka
ostatnie 3 literki , a na początku dodaj 3-cią literę alfabetu.

MH --

Data: 2009-11-16 14:28:10
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:395f.000000e5.4b014830newsgate.onet.pl...
cyc wrote:
> [...]

kulturalny sposób , albo się nie odzywaj. Albo... , wykasuj ze swojego nicka
ostatnie 3 literki , a na początku dodaj 3-cią literę alfabetu.

Hammera juz niczego nie nauczysz . Za stary i oddany pisowszczyznie a ci sa odporni na jakakolwiek nauke .

cyc

Data: 2009-11-16 17:01:00
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

:)) Jasne ze mnie ani on ani tym bardziej ty NICZEGO nie nauczycie,
bowiem sam dobrze wiesz, gdzie ja mam takich 'nauczycieli':))))
Przepraszam za szczerosc, ale musze sie odwdzieczyc za twoja bezczelnosc rozowy wacku.., yyyy cycu!

Data: 2009-11-16 19:45:57
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

cyc wrote:
[...]

No nie !! Hammer napisal " przepraszam " , zamiast k....., h......., p......i td. !!. No kurde co sie porobilo ?.
W spowiedzi wielkanocnej byles czy co ? .
Nie musisz mnie przepraszac , naprawde ! nie kazden dostapi tego zaszczytu aby byl w stanie mnie opbrazic !. Taki przywilje maja tylko ludzie o okreslonej proweniencji i to takiej z zdolnoscia honorowa . Dla reszty , ktora usiluje mnie obrazic mam batog i wyglancowane meszty na nogach .

cyc

Data: 2009-11-16 16:58:31
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
MH wrote:
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

No coz, duzo slow, a malo tresci, ale chyba powinienem sie z toba
zgodzic, ze naprawde nie rozumiesz mojego komentarza, albo... nie chcesz
zrozumiec!
Cyc w swoim poscie stawia (delikatnie) jakies pytania-niepytania,
jakies stwierdzenia bez konkluzji tak, jakby lizal loda przez szybe...
Coz niezrozumialego moze byc dla mnie w jego nadetym literacko poscie,
ktory po wycisnieciu mozna zamknac w jednym sensownym zdaniu, ze oto
Zamiast Tuska, 'grupa trzymajaca wladze' ma zamiar postawic na innego,
mniej zuzytego czlowieka do obrony ich interesow! A objawia sie to
za pomoca czujnych i usluznych mediow, ktore maja u nas wyjatkowy wplyw na ogol
pospolstwa nazywanego wyborcami (patrz ostatnie wybory i pozadana reakcja
ww pospolstwa)
Coz w tym moim poscie niezrozumialego? No, chyba ze dla was cycow i innych funkcyjnych
na grupie, ktorym nie w smak pisanie 'otwartym tekstem' i wola mulic i mulic
i mulic.. i bic piane.. i mulic...
Co do literek, to ty zamien swoja pierwsza litere na te sama, ktora mi sam proponujesz i dodaj do powstalej calosci dwie nastepne, kierujac sie jedynie
wlasnym intelektem...

Data: 2009-11-16 19:39:55
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdrsre$1fma$1newsread2.aster.pl...
MH wrote:
cyc wrote:
[...]

Usilujesz i to w wyraznie hammerowy sposob ( to synonim chamstwa ) komentowac cos z czym nawet sie nie zapoznales . Liznales po lebkach i to pierwsze zdania mojego postu i na tej podstawie wyciagasz bzdurne i balamutne wnioski . Oczywiscie sklamalbym gdybym powiedzial , ze mnie to dziwi . Tacy juz jestescie wszyscy z tej kaczej stajni . Po lebkach i byle jak poznac temat ale za to po chamsku i z grubej rury , jak to sie kiedys mowilo umiecie oceniac . To samo robicie na grupie i na najwyzszych szczeblach wladzy waszej skoltunialej partii .
Potem dziwicie sie , ze spoleczenstwo na was pluje , ma was dosc , ze przegraliscie wybory i ze wygrac je juz nie jestescie w stanie .
Przeciez na was patrzec moga juz tylko brudzinscy , rydzykowe koltuny i grupa niedowazonych nacjonalistow , ktorym wydaje sie , ze posiedli madrosc polityczna i jednie prawdziwy patriotyzm !.
Na koniec rozczaruje Cie i wytrace ten bat z cienkiej przedzy , ktorym za wszelka cene usilujesz  mnie smagac . Tusk a takze PO wisi mi takim samym zwisem jak kaczoziobrysci .... no , nie !! nie takim samym bo piswoszczykow i ich dokonania nikt i nic nie przebije .

cyc

Data: 2009-11-17 14:26:33
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
MH wrote:
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie zaskoczyles mnie, bowiem od dawna wiem ze jestes czerwono rozowy jak
sparzona swinia, dokladnie tak, jak kazdy (a nie 'kazden':)) lewicowiec!
Dlaczego swinia, a no dlatego, ze i swinia i wy czerwonce, macie ten sam
ciag do koryta, a  gdy juz go dopadniecie, to zostawiacie po sobie to,
co ta przyrownana do was nierogacizna- ruja i porobstwo!
Nie wypowiadaj sie za 'spoleczenstwo', za 'wszystkich Polakow' i 'grupowiczow'
bo chociaz jest to wasza psia metoda zawlaszczania opinii, to i tak nic nie wskoracie, bo sie juz na was poznano zlodziejskie, agenciarskie lajdaki!
Jestes cycem (to synonim nieuleczalnej glupoty), dlatego skreslam ciebie
z mojej swiadomosci, bys nie zasmiecal tego mojego 'pieknego ogrodu'...
Juz z toba skonczylem.

Data: 2009-11-17 16:15:42
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdu8ah$2i10$1newsread2.aster.pl...

.......<  wykreslilem bo inaczej byc nie moglo . Znowu byle co , pisowskie chamstwo i parobka wycie .

Jestes cycem (to synonim nieuleczalnej glupoty), dlatego skreslam ciebie
z mojej swiadomosci, bys nie zasmiecal tego mojego 'pieknego ogrodu'...
Juz z toba skonczylem.

Twoja swiadomosc nie musi niczego wykreslac bo ona w calosci wypelniona jest jadem , rydzykowszczyzna i kaczym kwakaniem i nic innego do niej nie dociera ..

pozdrawiam serdecznie

cyc

Data: 2009-11-16 00:03:51
Autor: Anatol
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hdpf77$slo$1news.onet.pl...

[...]

Moim zdaniem obecnie przyczyna jest prozaiczna - spada oglądalność, wpływy z reklam, dziennikarze nie dostają bonusów i dodatkowo widzą groźbę wykopania ze stołków. Poprzednia kolicja dała mediom informacyjnym nieżle zarobić, a obecna jest do bólu nudna - budowanie stadionów cz autostrad, nawet szybkie nie generuje popytu na informacje.

Pamiętam dyskusję w TVN24 (jeszcze w czasach Kaczorów) gdy z jakichś powodów gościom z PiS, PO, SLD i LPR nie chciało się ze soba kłócić, panowała wręcz przyjacielska atmosfera - dziennikarz TVN próbował za wszelką cene skonfrontować towarzystwo i w końcu mu się to udało.

Anatol

Data: 2009-11-16 00:19:48
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

Anatol pisze:

[...]

sytuacja do bolu nudna ???? takiej ilosci afer jak za PO, to w innych
panstwach nawet w ciagu 10 lat nie bylo !!

[...]

za PiS ludzie mieli jeszcze nadzieje, teraz popadli w depresje !!

Data: 2009-11-16 01:35:33
Autor: Anatol
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdq5r3$roj$1inews.gazeta.pl...

[...]

To trwało ze 2-tygodnie, a afera polegała na głoszeniu opinii CBA o istnieniu afery przy braku jakichkolwiek dowodów na złamanie prawa (nie było co zgłaszać do prokuratury więc po miesiącach wykorzystano to chociaż do dalszych prowokacji i walki przeciwko PO) - w odróżnieniu od afer z czasów PiS. Chodziło mi o medialność walk wewnątrz koalicji które były wówczas komentowane na okrągło prze TVN24. Z koalicji PO-PSL nie da się nic wydusić - nuda, której ludzie nie chcą oglądać.

Anatol

Data: 2009-11-16 01:07:52
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
> [...]

To trwało ze 2-tygodnie, a afera polegała na głoszeniu opinii CBA o istnieniu afery przy braku jakichkolwiek dowodów na złamanie prawa (nie było co zgłaszać do prokuratury więc po miesiącach wykorzystano to chociaż do dalszych prowokacji i walki przeciwko PO) - w odróżnieniu od afer z czasów PiS. Chodziło mi o medialność walk wewnątrz koalicji które były wówczas komentowane na okrągło prze TVN24. Z koalicji PO-PSL nie da się nic wydusić - nuda, której ludzie nie chcą oglądać.

wprawdzie juz na ten temat byla tu dyskusja, ale do niczego nie doszlismy,
poniewaz dyskutanci zachowywali sie infantylnie i wszystkie argumenty
bagatelizowali.

Wybacz, ale to co piszesz nie odpowiada prawdzie. Na salonie24, sporo osob ktore sa naprawde zaangazowane w problemy Polski, podaje taka ilosc argumentow
merytorycznych ktore sa absolutnym zaprzeczeniem tego, co forsuje na sile oficjalna propaganda medialna, ze to musi budzic u kazdego normalnego
czlowieka sprzeciw i kojarzy sie sila rzeczy z propaganda ktora praktykowano
za PRL. Wowczas, takze wszystko oficjalnie bylo OK, tylko ze reczywistosc i
fakty skrzeczaly. Teraz nadstapil powrot, do tych praktyk.

W zadnym panstwie demokratycznym, takie numery jakie mialy miejsce ostatnio, nie uchodza rzadowi na sucho. Wprawdzie Tusk, zmienil rzad, ale coz z tego,
skoro on sam jako kapitan nie mial na tyle cywilnej odwagi, aby rowniez zejsc
z tego *pokladu*. Ten fakt, juz sam w sobie jest skandaliczny i nie rokuje
niczego dobrego, chociazby dlatego, ze identyczny sposob wlasnie postepowano
za PRL. W PRL, wymieniano sklad rzadu lub genseka, a polityka nadal byla taka sama, bo
realizowali ja zawsze ci sami ludzie.

Dopoki w Polsce, bedzie sie postepowalo w taki sposob jak to mialo miejsce
ostatnio, mozecie zapomniec o normalnej Polsce. --

Data: 2009-11-16 13:19:54
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hdq00b$2ii$1news.interia.pl...

[...]

Nie , to nie jest to !.
Ogladalnosc jest mniej wieej na tym samym poziomie od lat i jesli juz spada , to tylko w mediach publicznych ale to caliem inna broszka .
Problem o ktorym pisalem to nie tylko problem rzadow PO i wymienionych partii, czego brunatny przyglup Hammer nie wzial pod uwage odpisujac na moj post chamskim wyciem , to rowniez problem rzadow wczesniejszych . To samo dotyczy rzadow Cimoszewicza przed AWS -sem , wczesniej Suchockiej a takze Olszewskiego . Jak siegniemy wstecz pamiecia to tylko jeden rzad rzadzil pelna kadencje , reszta padala co najwyzej na polmetku pograzajac nas w coraz wiekszym haosie .
Ta kataryna ciagnie sie od chwili transformacji a wlasciwie od chwili , kiedy media i banki zostaly w haniebny sposob sprzedane a w zasadzie podarowane ludziom obcego kapitalu . Jedyne media jakie zostaly w polskich rekach to GW ale jakie one polskie , kazden widzi .
Obserwujemy oceny rzeczywistosci nie obietywne , tylko wrecz antypolskie a zajadlosc tych , ktorzy zapraszani sa do studia , czy pisania felietonow przeraza tymbardziej , ze  czesc z ich robi to z nieskrywana radoscia .

cyc

Data: 2009-11-16 14:37:28
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jedyne media jakie zostaly w polskich rekach to GW ale jakie one polskie , kazden widzi .

GW nie jest w polskich rekach. To gazeta zydowska w rekach postkomuchow.
Na kolegiach redakcyjnych gaworza po zydowsku (hebrajsku, czy cholera ich wie w jakim).

Data: 2009-11-16 15:48:57
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdro38$716$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

a co ja napisalem  ?

cyc

Data: 2009-11-16 15:49:52
Autor: Jadrys
Zastanawiajaca rzecz !!
Karol pisze:

Na kolegiach redakcyjnych gaworza po zydowsku (hebrajsku, czy cholera ich wie w jakim).

Skąd wiesz?

Data: 2009-11-16 15:01:19
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Skąd wiesz?

Sami sie do tego przyznali w jednym z wywiadow.

--

Zastanawiajaca rzecz !!