Zastanawiajaca rzecz !!

Data: 2009-11-15 19:59:45
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc wrote:
Od pewnego czasu mamy do czynienia z wyrazna wolta mediow i skierowaniem
ostrza krytyki w kierunku  PO i rzadu Tuska .

Cos podobnego?! Ale sensacja? Chyba jedynie w tym, ze wreszcie
udalo ci sie to 'zjawisko' dostrzec!;))
Po prostu matole, prawdziwi 'ojcowie stworcy PO' doszli do wniosku, ze
Tusek nie gwarantuje im juz dobrej passy i nalezy postawic na innego
KUNIA!
Chwytasz swinski, rozowy cycku?

Data: 2009-11-16 13:40:16
Autor: MH
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc wrote:
> [...]

Po prostu matole, prawdziwi 'ojcowie stworcy PO' doszli do wniosku, ze
Tusek nie gwarantuje im juz dobrej passy i nalezy postawic na innego

Nie ma sensu zbytnio się rozpisywać , bo tak naprawdę chyba nikt nie rozumie
twojego reposta. No bo cóż można odpisać na niezrozumiałą odpowiedź dotyczącą
zrozumiałego posta , niezrozumianego przez HaMMera.. Cóż ... , postaram się
cokolwiek wytłumaczyć. Nie tylko tobie , dotyczy to niestety większej części
sympatyków pis obecnych na grupie. Z postami Cyc'a możesz się zgadzać lub nie.
Możesz polemizować z nim. (Aha , tylko mi tu nie wypadaj z hasłami typu "bo z
takimi idiotyzmami nie da się , bo to oczywistaoczywistość" , itp..) , bo tylko
utwierdzisz mnie w przekonaniu , że jesteś prymitywem. Dyskutuj/polemizuj w
kulturalny sposób , albo się nie odzywaj. Albo... , wykasuj ze swojego nicka
ostatnie 3 literki , a na początku dodaj 3-cią literę alfabetu.

MH --

Data: 2009-11-16 14:28:10
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:395f.000000e5.4b014830newsgate.onet.pl...
cyc wrote:
> [...]

kulturalny sposób , albo się nie odzywaj. Albo... , wykasuj ze swojego nicka
ostatnie 3 literki , a na początku dodaj 3-cią literę alfabetu.

Hammera juz niczego nie nauczysz . Za stary i oddany pisowszczyznie a ci sa odporni na jakakolwiek nauke .

cyc

Data: 2009-11-16 17:01:00
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

:)) Jasne ze mnie ani on ani tym bardziej ty NICZEGO nie nauczycie,
bowiem sam dobrze wiesz, gdzie ja mam takich 'nauczycieli':))))
Przepraszam za szczerosc, ale musze sie odwdzieczyc za twoja bezczelnosc rozowy wacku.., yyyy cycu!

Data: 2009-11-16 19:45:57
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

cyc wrote:
[...]

No nie !! Hammer napisal " przepraszam " , zamiast k....., h......., p......i td. !!. No kurde co sie porobilo ?.
W spowiedzi wielkanocnej byles czy co ? .
Nie musisz mnie przepraszac , naprawde ! nie kazden dostapi tego zaszczytu aby byl w stanie mnie opbrazic !. Taki przywilje maja tylko ludzie o okreslonej proweniencji i to takiej z zdolnoscia honorowa . Dla reszty , ktora usiluje mnie obrazic mam batog i wyglancowane meszty na nogach .

cyc

Data: 2009-11-16 16:58:31
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
MH wrote:
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

No coz, duzo slow, a malo tresci, ale chyba powinienem sie z toba
zgodzic, ze naprawde nie rozumiesz mojego komentarza, albo... nie chcesz
zrozumiec!
Cyc w swoim poscie stawia (delikatnie) jakies pytania-niepytania,
jakies stwierdzenia bez konkluzji tak, jakby lizal loda przez szybe...
Coz niezrozumialego moze byc dla mnie w jego nadetym literacko poscie,
ktory po wycisnieciu mozna zamknac w jednym sensownym zdaniu, ze oto
Zamiast Tuska, 'grupa trzymajaca wladze' ma zamiar postawic na innego,
mniej zuzytego czlowieka do obrony ich interesow! A objawia sie to
za pomoca czujnych i usluznych mediow, ktore maja u nas wyjatkowy wplyw na ogol
pospolstwa nazywanego wyborcami (patrz ostatnie wybory i pozadana reakcja
ww pospolstwa)
Coz w tym moim poscie niezrozumialego? No, chyba ze dla was cycow i innych funkcyjnych
na grupie, ktorym nie w smak pisanie 'otwartym tekstem' i wola mulic i mulic
i mulic.. i bic piane.. i mulic...
Co do literek, to ty zamien swoja pierwsza litere na te sama, ktora mi sam proponujesz i dodaj do powstalej calosci dwie nastepne, kierujac sie jedynie
wlasnym intelektem...

Data: 2009-11-16 19:39:55
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdrsre$1fma$1newsread2.aster.pl...
MH wrote:
cyc wrote:
[...]

Usilujesz i to w wyraznie hammerowy sposob ( to synonim chamstwa ) komentowac cos z czym nawet sie nie zapoznales . Liznales po lebkach i to pierwsze zdania mojego postu i na tej podstawie wyciagasz bzdurne i balamutne wnioski . Oczywiscie sklamalbym gdybym powiedzial , ze mnie to dziwi . Tacy juz jestescie wszyscy z tej kaczej stajni . Po lebkach i byle jak poznac temat ale za to po chamsku i z grubej rury , jak to sie kiedys mowilo umiecie oceniac . To samo robicie na grupie i na najwyzszych szczeblach wladzy waszej skoltunialej partii .
Potem dziwicie sie , ze spoleczenstwo na was pluje , ma was dosc , ze przegraliscie wybory i ze wygrac je juz nie jestescie w stanie .
Przeciez na was patrzec moga juz tylko brudzinscy , rydzykowe koltuny i grupa niedowazonych nacjonalistow , ktorym wydaje sie , ze posiedli madrosc polityczna i jednie prawdziwy patriotyzm !.
Na koniec rozczaruje Cie i wytrace ten bat z cienkiej przedzy , ktorym za wszelka cene usilujesz  mnie smagac . Tusk a takze PO wisi mi takim samym zwisem jak kaczoziobrysci .... no , nie !! nie takim samym bo piswoszczykow i ich dokonania nikt i nic nie przebije .

cyc

Data: 2009-11-17 14:26:33
Autor: HaMMeR
Zastanawiajaca rzecz !!
MH wrote:
cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie zaskoczyles mnie, bowiem od dawna wiem ze jestes czerwono rozowy jak
sparzona swinia, dokladnie tak, jak kazdy (a nie 'kazden':)) lewicowiec!
Dlaczego swinia, a no dlatego, ze i swinia i wy czerwonce, macie ten sam
ciag do koryta, a  gdy juz go dopadniecie, to zostawiacie po sobie to,
co ta przyrownana do was nierogacizna- ruja i porobstwo!
Nie wypowiadaj sie za 'spoleczenstwo', za 'wszystkich Polakow' i 'grupowiczow'
bo chociaz jest to wasza psia metoda zawlaszczania opinii, to i tak nic nie wskoracie, bo sie juz na was poznano zlodziejskie, agenciarskie lajdaki!
Jestes cycem (to synonim nieuleczalnej glupoty), dlatego skreslam ciebie
z mojej swiadomosci, bys nie zasmiecal tego mojego 'pieknego ogrodu'...
Juz z toba skonczylem.

Data: 2009-11-17 16:15:42
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdu8ah$2i10$1newsread2.aster.pl...

.......<  wykreslilem bo inaczej byc nie moglo . Znowu byle co , pisowskie chamstwo i parobka wycie .

Jestes cycem (to synonim nieuleczalnej glupoty), dlatego skreslam ciebie
z mojej swiadomosci, bys nie zasmiecal tego mojego 'pieknego ogrodu'...
Juz z toba skonczylem.

Twoja swiadomosc nie musi niczego wykreslac bo ona w calosci wypelniona jest jadem , rydzykowszczyzna i kaczym kwakaniem i nic innego do niej nie dociera ..

pozdrawiam serdecznie

cyc

Zastanawiajaca rzecz !!