Zastanawiajaca rzecz !!

Data: 2009-11-16 00:03:51
Autor: Anatol
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hdpf77$slo$1news.onet.pl...

Kolejna niepokojaca sprawa jest to , ze taki stan wahniec propagandy  nie dotyczy tylko PO ale jak sobie przypomnimy  mialy one miejsce rowniez w czasie rzadow PiSu , kiedy to po okresie propagandowych uniesien , caluskow , pochwal i poklepywania po plecach , media nagle znowu przyjely diametralnie odmienna praktyke opisywania rzeczywistosci , pograzajac ta partie i jej liderow w otchlani przegranych doprowadzajac do upadku rzadu .
Podbnie bylo wszesniej z SLD a jeszcze wczesniej z AWS .
Czy to przypadek ?

Moim zdaniem obecnie przyczyna jest prozaiczna - spada oglądalność, wpływy z reklam, dziennikarze nie dostają bonusów i dodatkowo widzą groźbę wykopania ze stołków. Poprzednia kolicja dała mediom informacyjnym nieżle zarobić, a obecna jest do bólu nudna - budowanie stadionów cz autostrad, nawet szybkie nie generuje popytu na informacje.

Pamiętam dyskusję w TVN24 (jeszcze w czasach Kaczorów) gdy z jakichś powodów gościom z PiS, PO, SLD i LPR nie chciało się ze soba kłócić, panowała wręcz przyjacielska atmosfera - dziennikarz TVN próbował za wszelką cene skonfrontować towarzystwo i w końcu mu się to udało.

Anatol

Data: 2009-11-16 00:19:48
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

Anatol pisze:

[...]

sytuacja do bolu nudna ???? takiej ilosci afer jak za PO, to w innych
panstwach nawet w ciagu 10 lat nie bylo !!

[...]

za PiS ludzie mieli jeszcze nadzieje, teraz popadli w depresje !!

Data: 2009-11-16 01:35:33
Autor: Anatol
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdq5r3$roj$1inews.gazeta.pl...

[...]

To trwało ze 2-tygodnie, a afera polegała na głoszeniu opinii CBA o istnieniu afery przy braku jakichkolwiek dowodów na złamanie prawa (nie było co zgłaszać do prokuratury więc po miesiącach wykorzystano to chociaż do dalszych prowokacji i walki przeciwko PO) - w odróżnieniu od afer z czasów PiS. Chodziło mi o medialność walk wewnątrz koalicji które były wówczas komentowane na okrągło prze TVN24. Z koalicji PO-PSL nie da się nic wydusić - nuda, której ludzie nie chcą oglądać.

Anatol

Data: 2009-11-16 01:07:52
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
> [...]

To trwało ze 2-tygodnie, a afera polegała na głoszeniu opinii CBA o istnieniu afery przy braku jakichkolwiek dowodów na złamanie prawa (nie było co zgłaszać do prokuratury więc po miesiącach wykorzystano to chociaż do dalszych prowokacji i walki przeciwko PO) - w odróżnieniu od afer z czasów PiS. Chodziło mi o medialność walk wewnątrz koalicji które były wówczas komentowane na okrągło prze TVN24. Z koalicji PO-PSL nie da się nic wydusić - nuda, której ludzie nie chcą oglądać.

wprawdzie juz na ten temat byla tu dyskusja, ale do niczego nie doszlismy,
poniewaz dyskutanci zachowywali sie infantylnie i wszystkie argumenty
bagatelizowali.

Wybacz, ale to co piszesz nie odpowiada prawdzie. Na salonie24, sporo osob ktore sa naprawde zaangazowane w problemy Polski, podaje taka ilosc argumentow
merytorycznych ktore sa absolutnym zaprzeczeniem tego, co forsuje na sile oficjalna propaganda medialna, ze to musi budzic u kazdego normalnego
czlowieka sprzeciw i kojarzy sie sila rzeczy z propaganda ktora praktykowano
za PRL. Wowczas, takze wszystko oficjalnie bylo OK, tylko ze reczywistosc i
fakty skrzeczaly. Teraz nadstapil powrot, do tych praktyk.

W zadnym panstwie demokratycznym, takie numery jakie mialy miejsce ostatnio, nie uchodza rzadowi na sucho. Wprawdzie Tusk, zmienil rzad, ale coz z tego,
skoro on sam jako kapitan nie mial na tyle cywilnej odwagi, aby rowniez zejsc
z tego *pokladu*. Ten fakt, juz sam w sobie jest skandaliczny i nie rokuje
niczego dobrego, chociazby dlatego, ze identyczny sposob wlasnie postepowano
za PRL. W PRL, wymieniano sklad rzadu lub genseka, a polityka nadal byla taka sama, bo
realizowali ja zawsze ci sami ludzie.

Dopoki w Polsce, bedzie sie postepowalo w taki sposob jak to mialo miejsce
ostatnio, mozecie zapomniec o normalnej Polsce. --

Data: 2009-11-16 13:19:54
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hdq00b$2ii$1news.interia.pl...

[...]

Nie , to nie jest to !.
Ogladalnosc jest mniej wieej na tym samym poziomie od lat i jesli juz spada , to tylko w mediach publicznych ale to caliem inna broszka .
Problem o ktorym pisalem to nie tylko problem rzadow PO i wymienionych partii, czego brunatny przyglup Hammer nie wzial pod uwage odpisujac na moj post chamskim wyciem , to rowniez problem rzadow wczesniejszych . To samo dotyczy rzadow Cimoszewicza przed AWS -sem , wczesniej Suchockiej a takze Olszewskiego . Jak siegniemy wstecz pamiecia to tylko jeden rzad rzadzil pelna kadencje , reszta padala co najwyzej na polmetku pograzajac nas w coraz wiekszym haosie .
Ta kataryna ciagnie sie od chwili transformacji a wlasciwie od chwili , kiedy media i banki zostaly w haniebny sposob sprzedane a w zasadzie podarowane ludziom obcego kapitalu . Jedyne media jakie zostaly w polskich rekach to GW ale jakie one polskie , kazden widzi .
Obserwujemy oceny rzeczywistosci nie obietywne , tylko wrecz antypolskie a zajadlosc tych , ktorzy zapraszani sa do studia , czy pisania felietonow przeraza tymbardziej , ze  czesc z ich robi to z nieskrywana radoscia .

cyc

Data: 2009-11-16 14:37:28
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jedyne media jakie zostaly w polskich rekach to GW ale jakie one polskie , kazden widzi .

GW nie jest w polskich rekach. To gazeta zydowska w rekach postkomuchow.
Na kolegiach redakcyjnych gaworza po zydowsku (hebrajsku, czy cholera ich wie w jakim).

Data: 2009-11-16 15:48:57
Autor: cyc
Zastanawiajaca rzecz !!

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdro38$716$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

a co ja napisalem  ?

cyc

Data: 2009-11-16 15:49:52
Autor: Jadrys
Zastanawiajaca rzecz !!
Karol pisze:

Na kolegiach redakcyjnych gaworza po zydowsku (hebrajsku, czy cholera ich wie w jakim).

Skąd wiesz?

Data: 2009-11-16 15:01:19
Autor: Karol
Zastanawiajaca rzecz !!
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Skąd wiesz?

Sami sie do tego przyznali w jednym z wywiadow.

--

Zastanawiajaca rzecz !!