Zastanawiające

Data: 2011-05-11 16:21:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Zastanawiające

na czyje polecenie p. minister poleciał wspierać libijskich rebeliantów?

Był to wyraźny rozkaz, polecenie z W.D.C. , czy w obliczu wizyty pana z

za oceanu w celu przypodobania się próbuje aportować z własnej woli?

Gupielokowate zapytania zadajes JAMDRYSIE...!

- anacyje polecenia tosyćko, cosiem dzieje, siem dzieje...!?

Kapitulizm wprowadzić musiałymy...?
- MUSIAŁY...!

Zludzi niewolnikuw systemu i masynki dopłacynio dutkuw musiałymy zrobić...?
- MUSIAŁY...!

Do Iraku musiałymy iść...?
- MUSIAŁY...!

Łodbudować silnom armiem musiałymy...?
- MUSIAŁYMY...!

Nielotajoncych B16 i zardzewiałych gratuw musiałymy nakupić...?
- MUSIAŁY...!

Do Afganistanu musiałymy iść...?
- MUSIAŁY...!

Porozpsedować majontek narodowy musiałymy...?
- MUSIAŁY...!

SŁUSNOMSTRONEM tsymać musymy...?

- MUSYMY...!

winc, niepytejsiem gupielokowato zcyjego polecenio...!!!

Data: 2011-05-11 23:36:33
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-11 16:21, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No tak, to wszystko prawda. Moje pytanie to tylko dlatego Ĺźe zmienił sie lokator w Białym Domu,  a to zaowocowało chociaĹźby tym Ĺźe USA nie sa juz tak promowane w naszych mediach. Gdy byl Bush przy korycie to czołowa wiadomością w teleexpresie była wieść Ĺźe Nowy Jork oszalał na punkcie robĂłtek ręcznych! Teraz (za Obamy) to propagandowe bombardowanie PolakĂłw mocno zelĹźało. Tak Ĺźe byłem ciekawy czy inni grupowicze na psp teĹź zauwaĹźyli te drobne zmiany i to Ĺźe moĹźna by przypuszczać Ĺźe mamy trochę więcej swobody.

Data: 2011-05-12 08:30:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Zastanawiające

> [...]

> SŁUSNOMSTRONEM tsymać musymy...?

> - MUSYMY...!

> winc, niepytejsiem gupielokowato zcyjego polecenio...!!!

No tak, to wszystko prawda. Moje pytanie to tylko dlatego że zmienił sie

lokator w Białym Domu,  a to zaowocowało chociażby tym że USA nie sa juz

tak promowane w naszych mediach. Gdy byl Bush przy korycie to czołowa

wiadomością w teleexpresie była wieść że Nowy Jork oszalał na punkcie

robótek ręcznych! Teraz (za Obamy) to propagandowe bombardowanie Polaków

mocno zelżało. Tak że byłem ciekawy czy inni grupowicze na psp też

zauważyli te drobne zmiany i to że można by przypuszczać że mamy trochę

więcej swobody.

Asfaldy siem tes zminiajom....

Jednom zec poduwagem wziońść musis:

- to gospodarcy KONIEC KROWIOżY...!

Icy poglondy asfalda siem ztym godzom, cynie, KROWIOżE musom teroski robić
syćko, by jesce troseckem SWUJ KONIEC wcasie psesunońć...!

Niebez kozery prubujom teroski nastempne komflikty milutarne wywoływać...

Data: 2011-05-13 21:40:18
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-12 08:30, Polok_Prawdziwy pisze:

Asfaldy siem tes zminiajom....

Jednom zec poduwagem wziońść musis:

- to gospodarcy KONIEC KROWIOĹźY...!

Icy poglondy asfalda siem ztym godzom, cynie, KROWIOżE musom teroski robić
syćko, by jesce troseckem SWUJ KONIEC wcasie psesunońć...!

Niebez kozery prubujom teroski nastempne komflikty milutarne wywoływać...

Oczywiście jestem za tymi chcialbym zeby tak sie stało, ale to trochę pobożne życzenia. USA maja się jeszcze bardzo dobrze w stosunku do pozostałej reszty świata. - To nadal potega.

Zastanawiające