Zastanawiające

Data: 2011-05-11 15:47:04
Autor: jadrys
Zastanawiające

na czyje polecenie p. minister poleciał wspierać libijskich rebeliantów? Był to wyraźny rozkaz, polecenie z W.D.C. , czy w obliczu wizyty pana z za oceanu w celu przypodobania się próbuje aportować z własnej woli?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Zaskakujaca-podroz-Sikorskiego-polecial-z-niezapowiedziana-wizyta,wid,13398166,wiadomosc.html

Data: 2011-05-11 16:21:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Zastanawiajce

na czyje polecenie p. minister polecia wspiera libijskich rebeliantw?

By to wyrany rozkaz, polecenie z W.D.C. , czy w obliczu wizyty pana z

za oceanu w celu przypodobania si prbuje aportowa z wasnej woli?

Gupielokowate zapytania zadajes JAMDRYSIE...!

- anacyje polecenia tosyko, cosiem dzieje, siem dzieje...!?

Kapitulizm wprowadzi musiaymy...?
- MUSIAY...!

Zludzi niewolnikuw systemu i masynki dopacynio dutkuw musiaymy zrobi...?
- MUSIAY...!

Do Iraku musiaymy i...?
- MUSIAY...!

odbudowa silnom armiem musiaymy...?
- MUSIAYMY...!

Nielotajoncych B16 i zardzewiaych gratuw musiaymy nakupi...?
- MUSIAY...!

Do Afganistanu musiaymy i...?
- MUSIAY...!

Porozpsedowa majontek narodowy musiaymy...?
- MUSIAY...!

SUSNOMSTRONEM tsyma musymy...?

- MUSYMY...!

winc, niepytejsiem gupielokowato zcyjego polecenio...!!!

Data: 2011-05-11 23:36:33
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-11 16:21, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

- anacyje polecenia tosyćko, cosiem dzieje, siem dzieje...!?

Kapitulizm wprowadzić musiałymy...?
- MUSIAŁY...!

Zludzi niewolnikuw systemu i masynki dopłacynio dutkuw musiałymy zrobić...?
- MUSIAŁY...!

Do Iraku musiałymy iść...?
- MUSIAŁY...!

Łodbudować silnom armiem musiałymy...?
- MUSIAŁYMY...!

Nielotajoncych B16 i zardzewiałych gratuw musiałymy nakupić...?
- MUSIAŁY...!

Do Afganistanu musiałymy iść...?
- MUSIAŁY...!

Porozpsedować majontek narodowy musiałymy...?
- MUSIAŁY...!

SŁUSNOMSTRONEM tsymać musymy...?

- MUSYMY...!

winc, niepytejsiem gupielokowato zcyjego polecenio...!!!

No tak, to wszystko prawda. Moje pytanie to tylko dlatego że zmienił sie lokator w Białym Domu,  a to zaowocowało chociażby tym że USA nie sa juz tak promowane w naszych mediach. Gdy byl Bush przy korycie to czołowa wiadomością w teleexpresie była wieść że Nowy Jork oszalał na punkcie robótek ręcznych! Teraz (za Obamy) to propagandowe bombardowanie Polaków mocno zelżało. Tak że byłem ciekawy czy inni grupowicze na psp też zauważyli te drobne zmiany i to że można by przypuszczać że mamy trochę więcej swobody.

Data: 2011-05-12 08:30:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Zastanawiajce

> [...]

> SUSNOMSTRONEM tsyma musymy...?

> - MUSYMY...!

> winc, niepytejsiem gupielokowato zcyjego polecenio...!!!

No tak, to wszystko prawda. Moje pytanie to tylko dlatego e zmieni sie

lokator w Biaym Domu, a to zaowocowao chociaby tym e USA nie sa juz

tak promowane w naszych mediach. Gdy byl Bush przy korycie to czoowa

wiadomoci w teleexpresie bya wie e Nowy Jork oszala na punkcie

robtek rcznych! Teraz (za Obamy) to propagandowe bombardowanie Polakw

mocno zelao. Tak e byem ciekawy czy inni grupowicze na psp te

zauwayli te drobne zmiany i to e mona by przypuszcza e mamy troch

wicej swobody.

Asfaldy siem tes zminiajom....

Jednom zec poduwagem wzio musis:

- to gospodarcy KONIEC KROWIOY...!

Icy poglondy asfalda siem ztym godzom, cynie, KROWIOE musom teroski robi
syko, by jesce troseckem SWUJ KONIEC wcasie psesuno...!

Niebez kozery prubujom teroski nastempne komflikty milutarne wywoywa...

Data: 2011-05-13 21:40:18
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-12 08:30, Polok_Prawdziwy pisze:

Asfaldy siem tes zminiajom....

Jednom zec poduwagem wziońść musis:

- to gospodarcy KONIEC KROWIOżY...!

Icy poglondy asfalda siem ztym godzom, cynie, KROWIOżE musom teroski robić
syćko, by jesce troseckem SWUJ KONIEC wcasie psesunońć...!

Niebez kozery prubujom teroski nastempne komflikty milutarne wywoływać...

Oczywiście jestem za tymi chcialbym zeby tak sie stało, ale to trochę pobożne życzenia. USA maja się jeszcze bardzo dobrze w stosunku do pozostałej reszty świata. - To nadal potega.

Data: 2011-05-11 16:46:34
Autor: :hesk:
Zastanawiajce
On Wed, 11 May 2011 15:47:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

na czyje polecenie p. minister polecia wspiera libijskich rebeliantw? By to wyrany rozkaz, polecenie z W.D.C. , czy w obliczu wizyty pana z za oceanu w celu przypodobania si prbuje aportowa z wasnej woli?

 nie manipuluj zdaniami. polecial spotkac sie z opozycja.
 mogl to zrobic kaczynski jaroslaw albo macierewicz antoni
 czy anna fotyga ale jakos zadna ze stron ich nie zaprasza.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-05-11 16:57:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Zastanawiajce
> [...]

 mogl to zrobic kaczynski jaroslaw albo macierewicz antoni

 czy anna fotyga ale jakos zadna ze stron ich nie zaprasza.

Ata "opozycjo", to ond jakiego nowego pactwa, cyjak...?

Data: 2011-05-11 23:35:36
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-11 16:46, :heŽsk: pisze:
[...]

Pojechał wesprzeć swoją osobą pucz-rebelię.. To nie podlega dyskusji. Pytanie tylko czy zrobił to z własnej woli, czy na rozkaz Brukseli albo Waszyngtonu?

Data: 2011-05-12 03:20:23
Autor: cirrus
Zastanawiające
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqevgu$bne$3news.onet.pl...
[...]

Eee, na rozkaz masonów.

--
stevep

Data: 2011-05-13 21:40:07
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-12 03:20, cirrus pisze:
[...]

E tam. Nie mieszajmy do tego masonów.

Data: 2011-05-11 18:11:33
Autor: cirrus
Zastanawiające
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqe401$su7$1news.onet.pl...
[...]

Oj naiwny, naiwny z polecenia Michnika.

--
stevep

Data: 2011-05-11 23:35:31
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-11 18:11, cirrus pisze:
[...]

Że pytam to dla ciebie Stefan zaraz naiwny..

Data: 2011-05-12 03:19:40
Autor: cirrus
Zastanawiające
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqevgu$bne$2news.onet.pl...
[...]

Pytanie o oczywistą oczywistość to naiwność.

--
stevep

Data: 2011-05-13 21:40:02
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-12 03:19, cirrus pisze:
[...]

A jednak coś ciebie powstrzymuje żeby odpowiedzieć wprost...

Data: 2011-05-14 03:25:42
Autor: cirrus
Zastanawiające
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqk1en$mmu$2news.onet.pl...
[...]

A to rzeczywiście wprost, czy może wspak?

--
stevep

Data: 2011-05-14 16:00:01
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-14 03:25, cirrus pisze:

[...]

Wygląda że to ty raczej jesteś naiwny wierząc w wszechmoc swojego zleceniodawcy-pryncypała.

Data: 2011-05-14 17:46:06
Autor: cirrus
Zastanawiające
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqm2fp$tfv$2news.onet.pl...
[...]

To ty chyba w to wierzysz prawie jak w Stalina, albo w Che.

--
stevep

Data: 2011-05-13 20:41:21
Autor: pluton
Zastanawiajce
na czyje polecenie p. minister polecia wspiera libijskich rebeliantw?

Edekgerek kazal zza grobu.

Nullification

Data: 2011-05-13 21:39:57
Autor: jadrys
Zastanawiające
W dniu 2011-05-13 20:41, pluton pisze:
na czyje polecenie p. minister poleciał wspierać libijskich rebeliantów?
Edekgerek kazal zza grobu.

Naprawdę? I jeżeli już to z grobu a nie zza niego.

Zastanawiające