Zastanawiające

Data: 2012-08-26 09:50:36
Autor: Trybun
Zastanawiające

Po co Syryjskiej opozycji te mordy na ludności cywilnej? Przecież to działania na własną szkodę... A może to prowokacje "psów wojny" na łańcuchu imperialistów, którym marzy się jeszcze większa eskalacja konfliktu?

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/syria-ponad-200-cial-na-przedmiesciach-damaszku,1835843,2943

Data: 2012-08-26 05:00:48
Autor: emailstuffname@gmail.com
Zastanawiające
On 26 Sie, 03:50, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
[...]

chyba zle pastylki wam znowu *wracz* dali, Za duzo ze soba sam
dyskutujecie. Macie chociaz lustro przed soba?

Data: 2012-08-26 14:02:29
Autor: pluton_
Zastanawiające
chyba zle pastylki wam znowu *wracz* dali, Za duzo ze soba sam
dyskutujecie. Macie chociaz lustro przed soba?

Kapucha, w jezyku polskim zwracamy sie do rozmowcy w I osobie
liczy pojedynczej.

Nullification

Data: 2012-08-26 14:03:17
Autor: pluton_
Zastanawiające
oops, klawisz sie nie dociska. W II os l.poj.

pluton

Data: 2012-08-26 05:07:53
Autor: emailstuffname@gmail.com
Zastanawiające
On 26 Sie, 08:03, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
oops, klawisz sie nie dociska. W II os l.poj.

spierdalaj osle esbecki:)

Data: 2012-08-26 19:24:11
Autor: pluton_
Zastanawiające
> oops, klawisz sie nie dociska. W II os l.poj.

spierdalaj osle esbecki:)

O wlasnie tak. II osoba liczby mnogiej zdradza twoje czukockie pochodzenie.

Nullification

Data: 2012-08-26 20:59:09
Autor: Trybun
Zastanawiające
W dniu 2012-08-26 14:00, emailstuffname@gmail.com pisze:
[...]

Masz problemy emocjonalne? Z czego się bierze ta twoja agresja do potencjalnego dyskutanta? Nie chcesz to mi nie odpowiadaj, ale powinneś sam sobie odpowiedzieć,.

Data: 2012-08-26 12:03:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
Zastanawiające
On 26 Sie, 14:59, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Masz problemy emocjonalne? Z czego si bierze ta twoja agresja do
potencjalnego dyskutanta? Nie chcesz to mi nie odpowiadaj, ale powinne
sam sobie odpowiedzie ,.

jaki to dyskutant? Umiecie czytac po polsku?

Sprawdzie sobie wasze problemy emocjonalne i umyslowe , ale u
psychiatry, a nie na polskiej grupie.

Data: 2012-08-26 21:09:44
Autor: Trybun
Zastanawiające
W dniu 2012-08-26 21:03, emailstuffname@gmail.com pisze:
[...]

Raczej nie ja. Poszukaj sobie kogoś innego do wylewania na nim swoich frustracji - pa.

Data: 2012-08-26 12:10:59
Autor: emailstuffname@gmail.com
Zastanawiające
On 26 Sie, 15:09, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-26 21:03, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

> psychiatry, a nie na polskiej grupie.

Raczej nie ja. Poszukaj sobie kogoś innego do wylewania na nim swoich

wy, wy jestescie ewidentnym psycholem.

Zastanawiające