"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".

Data: 2010-10-12 16:35:05
Autor: cyc
"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".

Jaki tam Trybunal Stanu dla zbrodniarza ? .
W kajdanki i do aresztu , potem rozprawa za zdrade stanu i surowy wyrok !!.
Dosc faszystowskich kreacji nieodpowedzilnaegfo pseudopolityka !!.
To nawet nie folkor w stylu Korwina \mikke , to zdrada |Polski i dzialanie na jej niekorzysc !!

cyc

Data: 2010-10-12 17:05:48
Autor: Neko
"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

W kajdanki i do aresztu , potem rozprawa za zdrade stanu i surowy wyrok !!.

Kogo zamordowal Kaczynski?

"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".