"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".

Data: 2010-10-12 17:26:12
Autor: Marek Czaplicki
"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".
Jarek nie obronił kżyża dnia wto październik 12 2010 15:33 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

- Jarosław Kaczyński mówi ludziom, że nie jesteśmy państwem demokratycznym
- mówi w rozmowie z TOK FM dr Robert Sobiech, socjolog z Uniwersytetu
Warszawskiego.
mówić, to sobie w demokracji można co się zamarzy. po to jest wolność słowa.
nie uważam, że każdego kto korzysta z wolności słowa musi spotkać aż
Trybunał Stanu. inaczej co by się działo na grupie jakby wszyscy mieli
pozakładane sprawy w TS. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-12 17:53:34
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

mówić, to sobie w demokracji można co się zamarzy. po to jest wolność słowa.

Nie do końca.

"W rzeczywistości wolność słowa rzadko jest w pełni nieograniczona, np. w Polsce Kodeks karny zabrania publicznego znieważania Prezydenta oraz innych konstytucyjnych organów RP, przestępstwem może być też pomówienie i zniesławienie."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wolno%C5%9B%C4%87_s%C5%82owa

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-12 18:50:54
Autor: Marek Dyjor
Marek Czaplicki wrote:
[...]

nie do końca to jest prawda.

nawoływanie do przestępstwa jest przestępstwem.

Ponadto czym innym jest jakiś pan Kowalski gadający bzdury na imieninach czy nawet na ulicy a czym innym jest wierchuszka dużej partii (ok 30% poparcia) gadająca podobne brednie.

Data: 2010-10-12 19:09:48
Autor: Marek Czaplicki
"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".
Marek Dyjor dnia wto październik 12 2010 18:50 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Ponadto czym innym jest jakiś pan Kowalski gadający bzdury na imieninach
czy nawet na ulicy a czym innym jest wierchuszka dużej partii (ok 30%
poparcia) gadająca podobne brednie.
nie zmienia to jednak faktu, że prawo jest równe dla wszystkich i dla gór
partyjnych i dla zwykłego Kowalskiego. w wypadku o jakim rozmawiamy prawo
też jest na swój sposób wyrozumiałe i istnieje w nim mniejsza dolegliwość
kary biorąc pod uwagę "afekt" w jakim występuje prezes. chciałem zwrócić
uwagę, że stawianie pod Trybunałem Stanu powinno być dostępne dla naprawdę
dużych kalibrem spraw. gadanina jakiegokolwiek polityka w Polsce, kraju z
ludźmi o naprawdę dużym poczuciu humoru odnosi skutek odwrotny od
zamierzonego.